معرفی گوشی گلکسی زد فولد ۵ | Galaxy z Fold 5

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی گلکسی زد فولد ۵ | Galaxy z Fold 5 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

گل | گلکسی

معرفی Galaxy Z Fold 5 Galaxy Z Fold 5

گوشی z fold 5 Vietnam یکی از جدیدترین گوشی های تاشو سامسونگ است که نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است. اگرچه قیمت گوشی z fold 5 بالاست اما این گوشی امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه به معرفی ویژگی های مهم سامسونگ گلکسی زد فولد 5 می پردازیم.

طراحی موبایل سامسونگ z fold 5

گلکسی z fold 5 یک محصول محبوب است. محصولی که در ساخت آن از مواد مستحکم استفاده شده است. ابعاد این گوشی تاشو سامسونگ در حالت بسته 154.9 x 67.1 x 13.4 میلی‌متر و در حالت باز، 154.9 x 67.1 x 13.4 میلی‌متر است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی ۲۵۳ گرم وزن دارد و گوشی سنگینی به حساب می آید. سامسونگ برای افزایش کیفیت گلکسی زد فولد 5 از لایه محافظ Gorilla Glass Victus 2 استفاده کرده است که این لایه محافظ در صفحه نمایش داخلی و خارجی این گوشی قابل مشاهده است. همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی از فریم آلومینیومی بهره می برد. سامسونگ گلکسی زد فولد 5 با استاندارد IPX8 نه تنها ضد آب است، بلکه گرد و غبار نیز به آن نفوذ می کند. البته سامسونگ اعلام کرده است که این گوشی هوشمند تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه مقاوم است. صفحه نمایش طراحی شده برای این گوشی Dynamic AMOLED 2X است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+. صفحه نمایش داخلی این محصول 7.6 اینچ و دارای رزولوشن 1812 در 2176 پیکسل است. صفحه نمایش خارجی این محصول 6.2 اینچ و وضوح آن 901×2316 پیکسل است. نرخ رفرش این صفحه نمایش 120 هرتز است.

مشخصات سخت افزاری Z fold 5

همانطور که گفتیم گوشی سامسونگ z fold 5 محصولی فوق العاده به حساب می آید و از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد. به عنوان مثال، این گوشی دارای تراشه Snapdragon 8 نسل 2 است که دارای پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 740 است. این گوشی 12 گیگابایت رم دارد و در مدل های مختلف با ظرفیت حافظه داخلی عرضه می شود. اما حافظه داخلی طراحی شده برای این گوشی از نوع UFS 4 در قسمت دوربین باید بگوییم که گوشی Galaxy Z Fold5 از سه دوربین پشتی بهره می برد. دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو با سنسور 10 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی در این گوشی یافت می شود.

گلکسی زد فولد 5 نیز از دو دوربین سلفی بهره می برد. یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی در زیر صفحه نمایش و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دارد. گوشی Z Fold 5 محصولی است که به دلیل سخت افزاری که دارد بهترین انتخاب برای بازی محسوب می شود. صفحه نمایش بزرگ این محصول فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مطالب مختلف را پیش روی خود بازی و تماشا کنید. سامسونگ برای گوشی گلکسی زد فولد 5 از باتری 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که برای استفاده روزانه مناسب است. این باتری از شارژر 25 واتی پشتیبانی می کند. Galaxy Z Fold 5 از شارژ غیرسمی 15 واتی و شارژ 4.5 واتی استفاده می کند. برای جزئیات بیشتر، از جمله کیفیت دوربین، تست‌های بنچمارک و ویدیوهای گیم‌پلی این گوشی، مقاله بررسی z fold 5 ما را در وبلاگ ما بررسی کنید.

قیمت موبایل Z fold 5

قیمت گوشی سامسونگ z fold 5 چندان گران نیست، با این حال، این گوشی هوشمند به دلیل ساختار تاشو و ویژگی های باکیفیت، بسیاری را به خود جذب می کند. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگی دارد، جایگاه تبلت را نیز به خوبی حفظ می کند. دوربین خوبی دارد و از آنجایی که از قلم پشتیبانی می کند، امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت گلکسی زد فولد 5 به این صفحه مراجعه کنید و برای مشاهده لیست قیمت روز گوشی های سامسونگ روی لینک کلیک کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا