معرفی گوشی گلکسی A24 سامسونگ | Samsung galaxy a24

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی گلکسی A24 سامسونگ | Samsung galaxy a24 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

Samsung | سامسونگ

معرفی Samsung Galaxy A24 Samsung galaxy a24

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از سری A یعنی گوشی A24 در فروردین 1402 وارد بازار شد.رنگ های بسیار زیبا،حافظه کافی، مشخصات جذاب و قیمت گوشی a24 4g که با امکاناتش بسیار مناسب است این گوشی را به یک گوشی خوب تبدیل کرده است. انتخابی برای کسانی که خواهان یک گوشی هوشمند خوب هستند، اما امروز در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی فکر یا پول زیادی ندارند.

طراحی و ابعاد

ابعاد این گوشی هوشمند 162.1 x 77.6 x 8.3 میلی متر و وزن آن تنها 195 گرم است. بنابراین نگهداری طولانی مدت آن آزاردهنده نیست. بدنه گوشی در جلو شیشه ای است و پشت و قاب گوشی دارای قاب پلاستیکی با قابلیت گرفتن آسان است. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز لیمویی، قرمز تیره و صدفی به فروش می رسد.

مشخصات گوشی سامسونگ A24

نمایشگر گلکسی A24 سامسونگ 4g

سامسونگ A24 از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED استفاده می کند که 82.4 درصد از قسمت جلوی گوشی را اشغال می کند و دارای یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی است. رزولوشن آن 1080 در 2340 پیکسل و تراکم 396 پیکسل بر اینچ است. روشنایی گوشی تا 1000 نیت می رسد و حتی زیر نور خورشید هم می توانید به خوبی با گوشی کار کنید. نرخ رفرش گوشی نیز 90 هرتز است و سرعت بسیار خوبی برای انجام کارهای روزانه دارد.

دوربین گلکسی A24

از دیگر ویژگی های گوشی a24 باید به دوربین اشاره کرد. سه دوربین در پشت گوشی وجود دارد که عملکرد قابل قبول و خوبی دارند; البته یک عکس حرفه ای راضی کننده نخواهد بود. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است که دارای دیافراگم f/1.8 است و از فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال استفاده می کند. یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دوربین ثانویه گوشی است و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که معادل دیافراگم f/2.4 است. همچنین با دوربین اصلی امکان فیلم برداری با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد. دوربین جلوی این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که نسبت به قیمتی که دارد به خوبی سلفی را انجام می دهد و قابلیت فیلم برداری آن در حد دوربین پشت گوشی است.

مشخصات فنی و رابط کاربری A24

این گوشی از رابط اندروید 13 و رابط کاربری 5.1 بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی مقرون به صرفه از تراشه Mediatek MT8781 Helio G99 استفاده می کند. در مرحله بعد از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و همچنین 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می شود. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G57 MC2 است که گوشی را برای بازی مناسب نمی کند اما کارهای روزمره به کمک این ویژگی های فنی به خوبی انجام می شود.

شکل a24

خاطرات

این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم است که حجم کافی برای ذخیره انواع داده ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته می توان حافظه داخلی را با استفاده از کارت حافظه microSDXC افزایش داد که از یک اسلات اختصاصی وارد گوشی می شود.

باتری سامسونگ A24

سامسونگ A24 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که به خوبی کار می کند و با یک شارژر 25 واتی شارژ می شود. همچنین امکان شارژ سریع خودکار نیز وجود دارد و می توانید در کمترین زمان شارژ گوشی را به پایان برسانید. نوع باتری لیتیوم پلیمری است و قابل تعویض نیست.

سایر ویژگی ها و مشخصات a24

سامسونگ A24 دارای 2 پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری صدا است. موقعیت صفحه نمایش، قابلیت اینترنت هات اسپات و بلوتوث نسخه 5.3 از دیگر امکاناتی است که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است.

قیمت گوشی A24

قیمت این گوشی مقرون به صرفه با توجه به امکاناتی که سامسونگ برای آن در نظر گرفته است، بسیار مناسب و قابل قبول به نظر می رسد. این گوشی برای کسانی که کار خاصی روی گوشی خود انجام نمی دهند یا به دوربین قدرتمندی نیاز ندارند گوشی خوبی است. همچنین برای افرادی که نیاز به یک گوشی ارزان قیمت در کنار گوشی گران قیمت خود دارند، گلکسی A24 انتخاب خوبی است.

گلکسی a24

A24 را بخرید

خرید گوشی سامسونگ A24 می تواند برای افرادی که خواهان یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی های عالی هستند، یک خرید مفید و راحت باشد. شما می توانید این گوشی را با 18 ماه گارانتی از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه کنید. قاب گوشی a24 را نیز می توانید با این گوشی سامسونگ از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا