مقصد سفر شگفت انگیز در آمریکای جنوبی

[ad_1]

آمریکا | سفر

اگر علاقمند به اضافه کردن مقصد جدید و جالب به برنامه سفر خود هستید ، فرصتی را برای گذراندن تعطیلات خود در آمریکای جنوبی از دست ندهید. با انتخاب سفر به این قاره افسانه ، این فرصت را پیدا خواهید کرد تا فرهنگ ها و تمدن های جذاب را با سابقه ای عالی در پشت سر خود کشف کنید ، رانده شده از خلق و خوی اما همچنین بسیار استقبال. برخی از برجسته ترین و مهمترین کشورهای آمریکای جنوبی که نمادهای واقعی قاره آمریکای جنوبی ، آرژانتین ، کلمبیا ، ونزوئلا ، برزیل و پاناما را نشان می دهند ، از پتانسیل های گردشگری بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند.

این کشورهاى چشمگیر ، علیرغم گذشته تاریخی ناگوار ، تحت سلطه منازعات و منافع سیاسی ، طی چند دهه گذشته پیشرفت و پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده اند. در حال حاضر ، این کشورهای شگفت انگیز در قاره آمریکای جنوبی جزء مکانهای تعطیل به دنبال تعطیلات هستند که بازدیدکنندگان را با طیف گسترده ای از اماکن و استراحتگاه های توریستی ، اعم از سازه های معماری فوق العاده باستانی یا مدرن ، یا مناطق شهری بزرگ و مجلل ، به خود جلب می کند که همه این موارد نشان از خلاقیت ، نوآوری و شخصیت دارد. دلسوز ساکنان آن.

دستاوردهای قابل توجه اقتصادی این کشورهای مهم آمریکای جنوبی مستقیماً با پتانسیل بالای گردشگری آنها متناسب است. با تشکر از تاریخ ، فرهنگ ، موسیقی عالی و زیبایی های حیرت انگیز مؤسسات شهری و روستایی این کشور ، به ذکر دستاوردهای آن در رابطه با شور و شوق بزرگ لاتین – فوتبال ، برزیل ، آرژانتین ، کلمبیا ، ونزوئلا و پاناما در سراسر جهان بسیار محبوب شده اند. محبوبیت روزافزون آن باعث پیشرفت چشمگیر گردشگران آنها شده و میلیون ها گردشگر را به سمت مرزهای خود جلب کرده است.

اگر تصمیم به سفر به برزیل دارید ، از زیبایی شگفت انگیز این کشور بزرگ آمریکای جنوبی شگفت زده خواهید شد. از محبوب ترین مقصد سفر در برزیل ، پایتخت آن برزیلی و شهرهای بزرگی مانند سائوپائولو ، السالوادور و ریودوژانیرو هستند. برزیل به دلیل جشنواره های باشکوه ، استراحتگاه های طبیعی زیبا ، آب و هوای گرمسیری و جمعیت فراوانش مشهور است و یک مقصد تعطیلات بسیار مورد توجه است. برزیل به عنوان یک مرکز مهم گردشگری در قاره آمریکای جنوبی مشهور است و هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب می کند. برزیل دارای شبکه توسعه یافته و گسترده ای از فرودگاه ها و مسافرت های هوایی است که ورود گردشگران بازدیدکننده به شهرهای مهم و مکانهای مختلف دیگر بین یا خارج از مرزهای این کشور را تسهیل می کند. با تشکر از زیرساخت های مدرن و تنوع فرودگاه های اینجا ، پروازها به برزیل راهی سریع و راحت برای سفر به این منطقه جالب آمریکای جنوبی است.

مانند برزیل ، آرژانتین نیز مرکز اصلی گردشگری در آمریکای جنوبی است. محبوب ترین مقصد برای سفر به آرژانتین پایتخت آن است – بوئنوس آیرس و مار دل پلاتا – تفرجگاه اصلی توریستی که در سواحل اقیانوس اطلس ، لا پلاتا ، سانتافه ، سانتا کروز ، کوردوبا ، مندوزا و سان خوان واقع شده است. آرژانتین طرز تفکر لاتین را با تأثیرات فرهنگی اروپایی تلفیق می کند و برای هر کسی که مایل به کشف مکان های جالب جدید است ، یک کشور پذیرای است. با تشکر از شبکه پیشرفته فرودگاهی که در اینجا مستقر است ، بهترین راه برای سفر در سراسر کشور از طریق هوایی است. گذشته از اینکه بسیار راحت است ، پروازهای آرژانتین از مزیت ارزان بودن نیز برخوردار هستند. سفر به آرژانتین و تضمین می شوید که زندگی خود را سپری کنید!

اگرچه بسیار کوچکتر از برزیل و آرژانتین ، کلمبیا ، ونزوئلا و پاناما نیز مراکز مهم توریستی در قاره آمریکای جنوبی هستند. تعطیلات در کلمبیا ، ونزوئلا و پاناما تجربیاتی جالب و جالب برای مسافران عادی و بازدید کنندگان معمولی است. محبوب ترین مقصد سفر در کلمبیا بوگوتا ، کاراگنا ، کالی ، ویلا د لایوا ، سان آگوستین و سان آندرس است. از محبوب ترین مقصد سفر در ونزوئلا می توان Caracas ، Puerto La Cruz ، جزیره مارگاریتا ، جزیره گراند راک ، جزیره La Tortuga ، Merida و Puerto Ayacucho را نام برد. مقصد های محبوب سفر در پاناما عبارتند از: پاناما سیتی ، بوکاس دل تورو ، بوکت ، Isla Contadora ، Guadalupe ، Isla Bastimentos ، Isla Taboga و Mirante.

این که تصمیم بگیرید برای به دست آوردن زیبایی از مناظر گرمسیری ، سواحل و سواحل ، به دلیل استراحتگاه های فرهنگی باستانی آنها و انواع مکان های توریستی تاریخی ، از این کشورها دیدن کنید یا به سادگی تعامل با طراوت و استقبال از افراد محلی و گذراندن تعطیلات خود را در قاره آمریکای لاتین انجام دهید ، قطعاً یک تجربه خارق العاده فراموش نشدنی است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا