مهمترین عواملی که باید قبل از اجاره ویلاهای لوکس در نظر بگیرید در سمینیناک ، بالی است

[ad_1]

بالی در خارج از معروف بخور دعا عشق برای افرادی که واقعاً شهر را می شناسند واقع شده است. مسافرین بیشتر از اوقات فراغت گردشگران در فصل های طولانی بالی را دوست دارند و مشاغل کوچک فقط برای تأمین نیازهای گردشگران در آنجا حضور دارند.

در اینجا هفت مکان برتر بالی وجود دارد که شما را شگفت زده می کند:

معبد اولوواتو

معبد Uluwatu برای همه مسافرانی است که واقعاً می خواهند کلیفانگر را ببینند. این معبد در حاشیه یک صخره سنگ آهک عظیم قرار دارد تا به عظمت آن بیفزاید. معبد اولوواتو در شبه جزیره پوکت واقع شده است همچنین دارای مکان های تفریحی و تفریحی خوبی است که از بهترین سواحل بالی به حساب می آیند. این معبد از قرن یازدهم حفظ شده است و آن را به یک سمبل تاریخی و فرهنگی عالی این شهر با شکوه تبدیل کرده است. ایده آل برای منظره غروب خورشید این معبد توسط گردشگران و کوله پشتی ها به طور یکسان گرامی دارد.

اوبود

اوبود قلب بالی است با بهترین انرژی و افرادی که می توانید در سراسر جهان پیدا کنید. اوبوود تمام طعم های این شهر را دارد – باغ ها باغ های مصنوعی مزارع برنج معابد موزه ها و غیره. برای جویندگان ماجراجویی اوبود فعالیت هایی در فضای باز مانند قایقرانی در آب سفید و برای دوستداران صلح دارد. همچنین می توان از مراکز ماساژ و اسپا بازدید کرد. او چیزی برای همه دارد

سمینیاک

رستوران های مجلل ویلا های زیبا هتل ها استراحتگاه ها و سواحل پر جنب و جوش برجسته سمیاک است و این امر را به یک رویای برای بالی تبدیل می کند. Seminyak نیز مانند Ubud مخلوط بسیاری از چیزها است – هنر غذای عالی معابد سواحل و ورزش های آبی.

پورا تاناه لوت

پورا تاناها لوت سازند سنگی نفس گیر است که به دلیل داشتن یک معبد زیارتی مشهور است. با توجه به اهمیت فرهنگی و آرامش به عنوان یکی از هفت معبد اسطوره بالینی شناخته شده است که حلقه جنوب غربی بالی را تشکیل می دهد. این معبد مخصوصاً برای لذت بردن از آب به همراه بازدید از زیبایی های فرهنگی برای بازدید در طول جزر و مد توصیه می شود.

پورا اولون دانو پرتان

پورا اولون دانو برتان در سواحل دریاچه پراتان در بالی واقع شده است یک معبد هنری است که دارای یک میلیون بار زیبایی است که در آب موجود در آن منعکس شده است.

ساحل Nusa Dua

گردشگران با بودجه مناسب می توانند همه چیز را سپری کنند و یک روز را در ساحل خصوصی در ساحل Nusa Dua بگذرانند. این ساحل برای زوج هایی که به دنبال یک استراحت و استراحت خصوصی هستند ایده آل است و آرامش و آرامش را ارائه می دهد.

ایانا نوار

ایانا بار که به عنوان یکی از بهترین میله های بالی شناخته می شود بر روی صخره شناور است. بسیاری از بازدید کنندگان روزانه برای ورود به نوار نوشیدنی یا دو نفر در حالی که در حال مشاهده آب در حال سقوط در صخره های زیر هستند صف می شوند. مسافرانی که برای اولین بار به بالی سفر می کنند می توانند رقص استراحت و نوشیدن را در ایانا بار انتخاب کنند تا زندگی شب مسموم را تجربه کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا