موسکو (moscow) ترکیبی از هنر فرهنگ و طبیعت

مسکو جایی که هنر فرهنگ و طبیعت در هم می آمیزند

هنر

تصور کنید که در زمستان سرد و سفیدپوش مسکو قدم زنان در خیابان های سنگفرش شده ی خیابان آربات قدم می زنید. عطر نان تازه از نانوایی های سنتی به مشامتان می رسد و صدای سازهای خیابانی فضای شهر را پر می کند.

هنر

یا شاید در بهار از باغ گیاه شناسی مسکو دیدن می کنید و هوای تازه و عطر گل های بهاری شما را در لابلای آرامش طبیعت غرق می کند.

هنر

یا کلیسای جامع سنت باسیل با گنبدهای رنگارنگ در تابستان درخشان ترین رنگ ها را به نمایش می گذارد و در پاییز برگ های زرد نارنجی و قرمز درختان شهر مانند یک فرش رنگارنگ در مسکو پهن می شود.

مسکو شهری است که در طول چهار فصل به شکلی متفاوت خود را به نمایش می گذارد. شهری با تاریخچه و فرهنگ غنی مملو از موزه ها گالری های هنری و ساختمان های معماری زیبا. اما مسکو فقط یک شهر بزرگ و شلوغ نیست. این شهر مملو از فضای سبز و طبیعت زیبا است. در این مقاله ما با هم به سفری فراموش نشدنی به مسکو می رویم و با جاذبه های هنری فرهنگی و طبیعی این شهر زیبا آشنا می شویم.

سفری به قلب مسکو: تاریخ فرهنگ و هنر

اولین قدممان را در میدان سرخ بر می داریم. میدان سرخ قلب شهر مسکو است و مهمترین مکان تاریخی این شهر محسوب می شود. در این میدان ساختمان های مهم و معماری مانند کاخ کرملین کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین قرار دارند. کاخ کرملین با تاریخچه حکومتی شگفت انگیزش از مهم ترین ساختمان های تاریخی مسکو است. این کاخ امروزه به عنوان مقری برای رئیس جمهور روسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

از میدان سرخ به خیابان آربات می رویم. این خیابان پُر از گالری های هنری مغازه های سوغات فروشی کافه ها و رستوران ها است. در طول روز خیابان آربات مملو از هنرمندان و نوازندگان خیابانی است که بر حالت و هوایی این خیابان می افزایند.

در موزه هنرهای زیبا پو شوشکین با بهترین آثار هنری اروپا و روسیه آشنا می شویم. از موزه تاریخ روسیه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخ پر فراز و نشیب این کشور بازدید می کنیم. و در موزه اسلحه خانه با تارخچه اسلحه سازی روسیه آشنا می شویم.

طبیعت مسکو: فضای سبز در شهر شلوغ

مسکو فقط یک شهر شلوغ نیست. این شهر مملو از فضای سبز و طبیعت زیبا است. باغ گیاه شناسی مسکو با بیش از ۸۰۰ هکتار مساحت یک جواهر طبیعی در قلب این شهر است. در این باغ می توانید از گونه های مختلف گیاهان و درختان از سراسر دنیا دیدن کنید.

باغ الکساندر نفس تازه ای به شما می بخشد و پارک گورکی با میدان های یخ چرخ و فلک قایق رانی و … فضای شادی و سرگرمی را برای شما فراهم می کند . باغ زارادی با فضای آرام و شاعرانه شما را به فکر و خیال فرو می برد .

از بالای تپه های اسپارو چشم انداز زیبای شهر مسکو را تماشا کنید .

از طبیعت زیبا در شهر مسکو لذت ببرید از رودخانه مسکو دریاچه مشیت و حومه شهر مسکو بازدید کنید .

تجربه غذایی در مسکو

در مسکو با طعم های جدید و غذاهای متفاوت آشنا می شوید. سوپ بورشت کوتلت بلینی پیرنگی و … تنوع غذاهای روسی .

در بازار های غذا انواع غذاهای روسی و خارجی را می توانید پیدا کنید. در رستوران های مختلف با سبک های متفاوت غذایی آشنا می شوید.

نکاتی برای سفر به مسکو

  • بهترین زمان برای سفر به مسکو بهار و پاییز است.
  • زبان روسی زبان رسمی کشور روسیه است .
  • واحد پول روسیه روبل است .
  • برای سفر به مسکو به ویزای روسیه نیاز دارید .
  • مسکو شهری امن است .
  • برای حمل و نقل در شهر مسکو از مترو استفاده کنید .
  • برای جستجو برای غذا و جاذبه ها از اپلیکیشن های مختلف مانند “Tripadvisor” و “Google Maps” استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

1. آیا برای سفر به مسکو به ویزای روسیه نیاز است ؟

بله برای سفر به مسکو به ویزای روسیه نیاز است.

2. هزینه سفر به مسکو چقدر است ؟

هزینه سفر به مسکو بستگی به طول سفر هتل انتخابی نوع پرواز و … دارد.

3. چه زبانهایی در مسکو صحبت می شود ؟

زبان رسمی روسیه زبان روسی است.

نتیجه گیری

مسکو شهری است که با مخاطب خود صحبت می کند. شهری که در آن تاریخ و فرهنگ با هم در آمیخته اند و طبیعت زیبا فضای شهر را زیباتر می کند. در سفر به مسکو تجربه های جدید ملاقات با فرهنگ های جدید و لذت بردن از زیبایی های این شهر را فراموش نکنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا