نحوه ارائه ارائه فروش املاک و مستغلات تجاری

[ad_1]

سرمایه گذاری | گرافیک

در زمینه املاک و مستغلات تجاری ، در شرایط مختلف ارائه های مختلفی را انجام خواهید داد. بیشتر آنها ماهیتی تجاری مانند دارند و بر نیازهای مستأجر ، خریدار یا فروشنده ملک تأکید دارند.

ما به مباحث اساسی می رسیم

هر یک از این گروه ها دارای ویژگی های خاص و نقاط تمرکز منحصر به فرد هستند. نیازهای آنها باید به طور واضح شناسایی و در همان مرحله ارائه شود. بسیاری از آژانس های املاک تجاری موفق جلسه اولیه ای را با مشتری یا مشتری برگزار می کنند تا بتوانند مسائل و نگرانی های اصلی را شناسایی کنند. این امر به یک نماینده تجاری امکان می دهد تا با پیشنهادی کاملاً متشکل که نیاز مشتری یا مشتری را برآورده می کند ، ظرف چند روز به مشتری یا مشتری خود برگردد.

همه چیز در مورد آنها است ، نه شما!

هنگامی که شما برای ارائه یک سرمایه گذاری یا یک پیشنهاد تجاری تجاری طراحی می کنید ، سند باید در رابطه با ملک و مشتری 90٪ باشد. اغلب اوقات می بینید که این قانون نادیده گرفته می شود یا با سند پیشنهادی که عمدتا مربوط به آژانس و پرسنل است نقض می شود.

به ندرت یک معامله ملک مسئله ای ساده از اجاره ملک ، قیمت یا عناصر فیزیکی آن است. در بیشتر موارد ، ترکیبی از این موارد است که باید معادله اساسی نیاز مشتری یا مشتری را برآورده کند. در رسیدن به این نیاز اساسی ، عنصر دردی را که مشتری یا مشتری تجربه کرده تعیین خواهد کرد. این همان چیزی است که شما روی آن تمرکز می کنید.

آنها باتجربه هستند

جالب است بدانید که بسیاری از مشتریان و مشتریان در املاک تجاری در شرایط مذاکره تجاری راحت هستند. این بدان معنی است که ممکن است آنها تا زمان آماده سازی تصویر کلی یا همه عناصر معامله را به شما نگویند. مکالمه و ارتباطات در فرآیند ارائه باید با مشتری یا مشتری روبرو شود و از س questionsالاتی که به شما اجازه می دهد زبان بدن ناشی از پاسخ مشتری باشد تفسیر شود.

وقتی فکر می کنید عنصر درد مشتری مربوط به یک معامله ملک را شناسایی کرده اید ، شروع به تقویت مشکل از نظر بازار امروز می کنید و سپس راه حل های پایدار و منطقی را که تجارت آژانس املاک و مستغلات می تواند به مشتری یا مشتری ارائه دهد ارائه می دهید. معاملات املاک و مستغلات تجاری در بازار امروز همیشه حول موضوعات مالی مانند:

  • عوامل خالی زیاد
  • سایر گزینه ها و فرصت های مالکیت در دسترس است
  • اجاره ضعیف
  • جریان نقدی ناپایدار
  • مخلوط اجاره ای ناپایدار
  • درگیری اجاره ای
  • هزینه های عملیاتی ساختمان افزایش یافت
  • تغییر در آمار جمعیتی دارایی ها را در آینده ای ناپایدار قرار می دهد
  • فشار پرداخت وام
  • سن مبدا
  • نیاز به تمدید یا تمدید
  • ویژگی های رقابتی مستاجر را از ملک مورد نظر دور می کند

این نوع اطلاعات و تفسیر نیاز به دانش صمیمی شما در مورد منطقه محلی دارد. این به نوع ملک و موقعیت مکانی بستگی دارد. این بالاترین ارزشی است که شما برای مشتری یا مشتری فراهم می کنید. توانایی تعریف آگاهی از بازار محلی ، ویژگی اصلی هر پیشنهاد املاک و مستغلات تجاری یا پیشنهادات فروش است. شما باید به عنوان بهترین راه حل آگاهانه برای یک مسئله دیده شوید.

از تجربه

پس از سالها کار منحصر به فرد در صنعت املاک و مستغلات تجاری ، من مهارت منحصر به فرد خود را در شناخت بازار و نمایش آن در هر مشتری رسمی ارائه کردم. اینکه بتوانید در مورد روندهای بازار و عملکرد مالی به صورت قوی و سالم صحبت کنید به مشتری کمک می کند تا درک کند که به خدمات شما نیاز دارد. پیوند دادن این مورد با پایگاه اطلاعاتی جامع و مرتبط با پرسش ما به وضوح به مشتری نشان می دهد که به شما احتیاج دارد.

ارائه عالی املاک و مستغلات عملکرد و تعادل بسیاری از موارد است. چیزهایی مانند:

  1. فرآیند پیش برنامه ریزی مستقر یک ویژگی استراتژیک در هر پیشنهاد املاک و مستغلات تجاری است. استراتژی همه چیز در املاک و مستغلات تجاری است. هر پیشنهاد ملکی نیاز به برنامه ریزی دارد.
  2. اطمینان حاصل کنید که سوالات صحیحی از مشتری یا مشتری بالقوه می پرسید. سوالات خود را در مورد ویژگی تم طوری برنامه ریزی کنید که به مشتری در فکر فرصت ها و تغییرات احتمالی کمک کند.
  3. از دانش خود در بازار استفاده کنید و پاسخ های خوبی بدهید. انواع حقایق و روند بازار را برای تماس با شما در دسترس قرار دهید. در ارائه خود به آنها غذا دهید. حقایق همیشه مفید هستند. هنگامی که مشتری شما را مجبور به توجیه رویکرد یا تجربه خود می کند ، می تواند از آنها به عنوان یک کانال برای هدایت بحث استفاده شود. اعتماد و کنترل باید قانون اصلی برای نمایش دارایی شما باشد. وقتی مشتری پیشنهادی را که از دست می دهید کنترل می کند.
  4. از تجربه بازار خود برای بیان داستانهای موفقیت مربوطه در خواص مشابه استفاده کنید. داستانهای مشخص دیگر همیشه مورد توجه مشتری خواهند بود.
  5. اطمینان حاصل کنید که ارائه شخصی شما برای برقراری ارتباط ارائه شده بهینه است. ممکن است شما از ترکیبی از یک سند پیشنهاد ، سند بازاریابی ، نمایش اسلاید رایانه ای ، پایگاه داده نمونه ، تصاویر یک خاصیت موضوعی که روی اسلایدها نمایش داده می شود و عکسهایی از مشخصات مشابهی که روی اسلایدها پیش بینی شده است ، استفاده کنید.
  6. انتخاب محل قرار دادن افراد در پشت میز یا قرار دادن استراتژیک آنها در اتاق همیشه مهم است. درباره مکان نشستن در رابطه با مشتری بسیار نوشته شده است. ازاره پایه در مجاورت مشتری است و در یک منطقه مانع مانند میز قرار ندارد. در دست بودن به شما امکان می دهد اسناد را به موقع به مشتری منتقل کنید. تا زمانی که آماده بررسی آن نباشید ، مستندات نباید به مشتری ارائه شود. در غیر این صورت باعث حواس پرتی آنها می شود.
  7. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما ساده و به خوبی با نتایج مشخص برای فروش یا اجاره هدف گذاری شده است. بسیاری از اسناد ارائه در املاک و مستغلات تجاری دارای کلمات کلیدی هستند ، بنابراین پیام های کلیدی گم می شوند و به وضوح تعریف نشده اند. بهترین پیشنهادها کمتر آلوده و شفاف تر هستند. بهترین موجودی در یک پیشنهاد املاک تجاری ترکیبی از 25٪ کلمات ، 25٪ تصاویر ، 25٪ گرافیک و 25٪ فضای سفید است. این سند خوانا و قابل فهم می شود.
  8. تصاویر و تصاویر خوب از داشته های موضوع را در پیشنهاد یا ارائه ترکیب کنید تا هر شرح یا پاراگراف طولانی تجزیه شود. این باعث می شود مشتری به اسناد شما علاقه مند شود.
  9. اطمینان حاصل کنید که بسته بازاریابی شما از نظر پول ، و با دسترسی به بازار هدفی که دارو خدمت می کند یا نیاز به جذب آن دارد ، ارزشمند است. اغلب اوقات ، نمونه هایی از بازاریابی عمومی توسط یک مشاور املاک و مستغلات را به یک بازار گسترده تر و کمتر خاص می بینیم. به طور واضح نشان دادن مشتری که می دانید بهترین ها را در بازار هدف شما جذب می کند ، همیشه به تبدیل شدن شما به یک لیست بالقوه کمک می کند. در مورد بازار هدف خود و نحوه دستیابی به آن بسیار مشخص باشید.
  10. اطمینان حاصل کنید که هزینه های کمیسیون شما برای سایت منصفانه و منطقی است. در بیشتر موارد ، کسر کارمزد شما نباید یک گزینه باشد زیرا باعث فقیر شدن شما می شود و اشتیاق شما برای فروش یا اجاره را از بین می برد. کلمه “ارزان” به معنای “ارزان و بدون تمرکز” است و مشتری باید این را بداند. ملک سزاوار بهتر است. ارزان نیستید زیرا بهترین هستید و عالی کار می کنید. کمیسیون عادلانه همیشه برای نتیجه مثبت دارایی پرداخت می شود.
  11. همیشه گواهی های مربوط به معامله ملک را ارائه دهید. وقتی تاریخچه و جزئیات مربوط به مشتریان خوشحال را در ارائه خود بگنجانید ، احساس راحتی بیشتری به مشتری خواهید داد.
  12. همیشه دانش بازار واضح و سالم را نشان دهید که مشتری را به خاطر دارایی خود جذب می کند. این شامل آگاهی گسترده ای از خواص مشابهی است که با داروی مورد نظر در رقابت هستند. شما باید بتوانید به طور جدی درباره قیمت املاک و مستغلات ، اجاره های قابل مقایسه ، رشد اجاره ، بازده سرمایه گذاری ، تغییرات در جمعیت شناسی آینده منطقه و املاک در حلقه نزدیک مربوطه صحبت کنید. در بسیاری از موارد ، گشت و گذار در منطقه محلی قبل از هرگونه ارائه ملک مفید است تا بتوانید عکسهای فوری و واضح از منطقه را برای بحث به همراه بیاورید. اغلب اوقات این یک مزیت بزرگ در روند ارائه من داشت. صحبت در مورد خواص مجاور منجر به محلی سازی مشتری و فرآیندهای تفکر می شود.
  13. روش های متنوعی برای خدمت به مشتری ایجاد کنید. نوآوری و ارتباط همیشه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در بازار امروز ، با توجه به فرصت ها و ابزارهای بازاریابی که اینترنت و فناوری فراهم می کند ، این کار نسبتاً آسان است. در تبلیغ دارایی خود پیش قدم باشید تا لیست فروش یا اجاره در مبارزات بازاریابی خود با دیگران در منطقه منحصر به فرد باشد. از آنجا که اینترنت و فناوری الکترونیکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبوده است ، این کار برای مشتری یا دفتر شما گران نیست. در بازار امروز ، روش های سنتی تبلیغ ملک در صفحات املاک و مستغلات روزنامه محلی در یک کار بازاریابی از اهمیت کمتری برخوردار شده است. بیشتر خریداران و اجاره کنندگان املاک تجاری قبل از هرچیز از طریق اینترنت از طریق اینترنت جستجو می کنند.
  14. تقریباً هر آژانس املاک و مستغلات می گویند که مهارت های ارتباطی و ارتباطی بسیار خوبی برای پشتیبانی از روند ارتقا property املاک دارند. از نظر تجربه ، این امر تا حد زیادی خلاف واقع است و معمولاً یک فروشنده تجاری یا فرد اجیر شده کانالهای ارتباطی عادی با مشتری را برقرار می کند. خود را جای مشتری قرار دهید. آنها حتی اگر اتفاقی نیفتد یا تبلیغات بازتاب کمی داشته باشد ، به روزرسانی مکرر تبلیغات ملکی را انتظار دارند و شایسته آن هستند. وقتی یک کمپین املاک نتیجه نمی دهد ، مهم است که مشتری را در نظر بگیریم و با توصیه های جایگزین و تغییرات استراتژیک کمپین سازگار شود. به ندرت در هفته اول به درستی به یک کمپین سایت می رسد. در این زمان ، شما باید فرآیند تبلیغات را به گونه ای تنظیم کنید که به بازار هدف به موقع و کارآمد برسد. این بدان معنی است که هر تحقیق در مورد املاک که از تبلیغات شما ایجاد می شود باید برنامه ریزی شده باشد تا شما بفهمید کدام کانال های بازاریابی با دارایی مورد نظر به طور موثرتری کار می کنند.
  15. هنگام مراجعه به مشتری یا گروهی از مشتریان در ارائه ملک رسمی ، پاسخ ها و اطلاعاتی که ارائه می دهید باید به خوبی ارائه شود و دانش مستحکم در مورد ملک مربوطه را در یک واگذاری عملی و حرفه ای ارائه دهید. هر گونه ابزار فروش یا ارائه مربوط به ملک باید مرتبط باشد و شما باید بدانید که چگونه با مهارت استثنایی از آنها استفاده کنید. مشتری حساسیت و جعل اطلاعات را تحمل نمی کند.

خب! حالا شما مالک آن هستید. اینها برخی از مهارتهای اساسی برای استفاده در نمایش املاک و مستغلات تجاری است. در حالی که بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات معتقدند که آنها بهترین گزینه در بازار برای ارتقا the فروش و اجاره املاک تجاری هستند ، حقیقت این است که آنها پیام مهم ترین مورد برای مشتری را دریافت نمی کنند.

برای اینکه بهترین مشاور املاک تجاری در منطقه خود باشید ، باید ثابت کنید که هستید و این کار را در 10 دقیقه اول زمان ارائه خود انجام می دهید. مشتری تا آن زمان نظر خود را تشکیل داده است.

آماده باشید تا هرگونه درخواست تخفیف که مشتری یا مشتری نیاز دارد را رد کنید. در این بازار آنها به یک آژانس املاک تجاری عالی نیاز دارند که یک کار عالی ارائه دهد. حریف گزینه نیست. وقتی مشتری درخواست تخفیف بازاریابی یا کارمزد کمتری می کند ، به خدمات خود افتخار کنید و از بین بروید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا