[ad_1]
4 راه برای افزایش رشد و ارتقاء در رسانه های اجتماعی
اگر 44 of از جمعیت جهان در طول همه گیری زمان بیشتری را صرف رسانه های اجتماعی کنند. این که آیا آخرین اخبار را در توییتر دنبال می کنید یا با خانواده خود در فیس بوک صحبت می کنید رسانه های اجتماعی به ما اجازه برقراری ارتباط را داده اند.
اما با یک تجارت کوچک آیا وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی می گذرانید؟
اگرچه گاهی اوقات با شفقت که شفقت برای شخص دیگری است اشتباه گرفته می شود اما شفقت به این معنی است که خود را جای دیگران بگذارید.
شما می توانید با شفقت به مشتریان خود خدمت کنید.
این تعریف مری وبستر از همدلی است: عمل (یا توانایی) درک آگاهی حساسیت و تجربه احساسات افکار و تجربیات دیگران.
داشتن یک رویکرد دلسوزانه نسبت به همه ابزارهای بازاریابی خود از کپی وب سایت شما گرفته تا استراتژی رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.
از آنجا که رسانه های اجتماعی راهی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان زیاد ارائه می دهد باید مایل باشید که وقت و تلاش خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که رسانه های اجتماعی نه تنها جذاب هستند بلکه نسبت به آنچه مردم به دست می آورند دلسوز هستند. استفاده کنید.
***
بخوانید: اهمیت بازاریابی همدلی در وب سایت ما
همانطور که با COVID-19 پیش می رویم بازاریابی همدلی تنها چیزی نیست که مشتریان شما از آن انتظار دارند.
تحقیقات متعددی که در طول بیماری همه گیر انجام شده است نشان می دهد که مردم می خواهند نسبت به نام تجاری دلسوزی بیشتری داشته باشند و از تاثیر ماندگار آن بر زندگی آنها مطلع شوند.
امیدوارم در آن مدت به مشتریان خود صادق و وفادار بوده باشید و باید این کار را ادامه دهید! در اینجا سه روش برای استفاده از بازاریابی دلسوزانه آورده شده است.
***
بر اساس تحقیقات نمایندگی Braze Brand Humanity Index حدود 65 درصد مردم به برندی وفادار هستند که احساس می کند با انسانیت در ارتباط است.
بنابراین برای کمک به شما در برقراری ارتباط و حفظ ارتباط با مشتریان در اینجا چهار راه برای صاحبان مشاغل کوچک وجود دارد که با فروش همدلی بیشتر در خانه رسانه های اجتماعی بسازند.
1. ایجاد نقشه همدلی.
این می تواند اولین گام خوب برای جذب مشتریان بیشتر باشد. ابزارهای مورد استفاده در طراحی و سرعت جهان نقشه ترحم درک عمیق تری را به مشتریان شما می دهد. اغلب به چهار قسمت تقسیم می شود: گفتن فکر کردن انجام دادن و احساس کردن.
با توجه به ویژگی های مشتریان هدف خود به موارد زیر فکر کنید:
چرا به محصول من نیاز دارید؟
چه احساسی دارید / فکر می کنید / از محصول خود استفاده می کنید؟
استرس ها / ترس های زندگی شما چیست؟
نتایج چگونه به شما در رسیدن به اهداف کمک می کند؟
نظر مشتریان خود را در مورد اینکه چگونه فکر می کنند نظرات خود را بیان می کنند بنویسید. نیازها خواسته ها خواسته ها امیدها ترس ها اهداف و رویاهای آنها آشکارتر است و شما می توانید با ارسال پیام به دنبال کنندگان خود رسانه های اجتماعی بسازید.2. احساسات مشتری خود را تقویت کنید.
من در مورد ترس آنها از فروش محصول شما صحبت نمی کنم بلکه در مورد احساس محصول شما در مورد آنها صحبت می کنم.
در اینجا یکی از راه هایی است که مارک به کاهش ترس از کوچکترین مشتریان کمک کرده است. فیلیپس نسخه کوچکی از یک اسکنر CAT به نام KittenScanner ایجاد کرده است که پزشکان از آن برای آموزش فرآیند MRI به کودکان و ایجاد احساس بهتر استفاده می کنند. بچه ها می توانند آن را با حیوانات اسباب بازی امتحان کنند توجه خود را به سبک آن معطوف کرده و از سرگرمی لذت ببرند.
این در سال 2004 ایجاد شد اما هنوز در رسانه های اجتماعی در فیلم ها و مجلات بهداشتی به عنوان راهی برای کاهش نیاز به داروهای آرامبخش صحبت می شود. چگونه می توانید نام تجاری خود را به گونه ای قرار دهید که به مشتریان شما کمک کرده و استرس را کاهش دهد؟
3. از گوش دادن اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.
گوش دادن اجتماعی در مورد کنترل کانال ارتباطی شما با مارک ها یا رقبا و کلمات کلیدی و ایده های خاص است.
وقتی به دنبال کنندگان خود از این طریق گوش می دهید می توانید بینش ارزشمندی در مورد آنچه آنها دوست دارند دوست ندارند می خواهند و نیاز دارند به دست آورید. ممکن است توییت هایی از مشتریان راضی داشته باشید که محصول شما را در توییتر دوست دارند. یا ممکن است در حالی که مشتریان هنوز به شکایات پاسخ می دهند از افرادی که دوستشان ندارید ایده بگیرید.
با گوش دادن به اجتماع نه تنها اطلاعاتی در مورد موفقیت مشاغل کوچک خود کسب می کنید بلکه توانایی خدمات رسانی بهتر به مشتریان و تغییر فرآیندها یا محصولاتی که کار نمی کنند را نیز بدست می آورید.
4 مشتریان را تشویق به اقدام کنید.
نشان دادن این که به مشتریان خود اعتماد دارید راهی عالی برای افزایش تعامل و تعامل در رسانه های اجتماعی است. به محصول یا خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید فکر کنید. چگونه از آنها برای معنا بخشیدن به زندگی و / یا سرگرمی های خود استفاده خواهید کرد؟
به عنوان مثال Home Depot مشتریان خود را تشویق کرد تا یک بشقاب سالاد را مستقیماً با ما تهیه کنند. اینفوگرافی که آنها در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند اگرچه مارک این عکس کوچک است استراتژی بازاریابی Home Depot تا آنجا که ممکن است با محصولاتی که تولید می کند.
مهم نیست که چگونه از بازاریابی همدلانه برای افزایش مشارکت در رسانه های اجتماعی استفاده می کنید نام تجاری خود را به خاطر بسپارید. به عنوان مثال اگر صدای نام تجاری شما سرگرم کننده م effectiveثر م effectiveثر و مطمئن است استفاده از طنز بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.
اگر زیرزمینی مهربان و نزدیک است یک پیام صادقانه و صمیمانه می تواند راهی برای ارتباط با مشتریان باشد.
و ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای صرفه جویی در وقت و هزینه فراموش نکنید!
[ad_2].