نحوه استفاده از بلاگ ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی ورودی

[ad_1]

در فضای دیجیتال / آنلاین ، محتوای فعال مطالبی است که اطلاعات مرتبط و ارزشمندی را در سراسر زنجیره بازدید کنندگان ارائه می دهد. این همان چیزی است که بازاریابی داخلی در آن انتخاب می شود.

پس بازاریابی داخلی چیست؟

طبق آکادمی Hubspot ، بازاریابی داخلی فرایند جذب مشتری با محتوای مفید و مفید است که به آنها ارزش افزوده می دهد. محتوای آنلاین می تواند به شکل بازاریابی ویدیویی ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ نویسی باشد.

وبلاگ نویسی یکی از محبوب ترین روش های محتوای آنلاین است و می تواند در تمام مراحل بازاریابی داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

مراحل بازاریابی داخلی چیست؟

مراحل بازاریابی داخلی عبارتند از:

جذب کنید

· تبدیل

· نزدیک

لذت بسیار

نحوه اجرای بازاریابی داخلی با استفاده از وبلاگ

جذب کنید

هدف شما استفاده از یک پست وبلاگ برای جذب غریبه ها به وب سایت شما و تبدیل آنها به هنگام بازدید از وب سایت به بازدید کننده است. پست وبلاگ شما باید دارای کلمات کلیدی و اطلاعات مرتبط باشد که به سؤالات بازدید کنندگان شما پاسخ می دهد ، نیازهای آنها را برآورده می کند و بینش هایی را برای کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود ارائه می دهد.

تبدیل

پس از جذب بازدید کنندگان به وب سایت خود ، می توانید با استفاده از فرم های ایمیل وب سایت و کانال های پیام رسانی چت ، این بازدید کنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید که در آن مشتری های بالقوه می توانند مخاطبین خود را مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن ارسال کنند. این یک کانال ارتباطی برای ارائه مداوم اطلاعات مربوطه ، ایجاد رابطه و اعتبار با مشتریان بالقوه را فراهم می کند.

بستن

این مرحله ای است که شما با تصمیم گیری در مورد خرید یا اقدام سودآوری ، مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل می کنید.

این امر با استفاده از یک دنباله ایمیل خودکار برای ارسال به مشتریان بالقوه برای ایجاد اعتبار و تعریف مشکلات و اهداف آنها انجام می شود.

پس از آن می توانید اطلاعات خاصی در مورد مزایای محصولات خود و چگونگی حل مشکلات آنها برای آنها ارسال کنید. به این گفته می شود فروش. پیش فروش نرخ تبدیل و پتانسیل فروش را افزایش می دهد.

توجه: مشتریان آینده نگر فقط از بازاریابانی که به آنها اعتماد دارند ، خریداری می کنند ، بنابراین بلافاصله با تماس با ما کالاهای خود را به یک چشم انداز فروخته نکنید. ابتدا رابطه برقرار کنید و با آنها آشنا شوید.

شادی

این در شرایطی است که مشتری کاملاً از محصول / خدمات شما رضایت داشته و به مشتری وفادار تبدیل می شود. همچنین ممکن است مشتریان شما یک قدم جلوتر رفته و دوستان و خانواده را به شما معرفی کنند.

نحوه افزایش تعامل با وبلاگ ها ، تبدیل ها و فروش

  • شخصیت خریدار را انتخاب کنید

شما باید مشخصات جمعیتی خریدار ایده آل ، علایق ، نیازها و اهداف وی را تعیین کنید. این به شما در جذب مشتری مناسب و افزایش نرخ تبدیل کمک می کند.

  • به مرحله سفر مشتری فکر کنید

محتوای پست وبلاگ شما باید با آگاهی از اینکه مشتری شما از محصول / خدمات شما آگاه است یا خیر تعیین می شود. اگر خواننده هدف شما با محصول / خدمات شما آشنا نیست ، باید اطلاعات خود را ساده کرده و به آنها اطلاع دهید تا بتوانند تصمیم خرید بگیرند.

  • ترافیک هدفمند را به وبلاگ خود هدایت کنید

روشهای بازدید کننده ارگانیک اغلب بازدید کننده / مشتری بالقوه را که مطابق با شخصیت خریدار باشد ، جذب نمی کند.

در مقابل ، ترافیک پولی شما را قادر می سازد تا ضمن تنظیم یک کمپین تبلیغاتی ، شخصیت خاص خریدار ایده آل را هدف قرار دهید. این روش در صورت اجرای صحیح میزان تبدیل و فروش آنلاین شما را افزایش می دهد.

سرانجام ، وبلاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی مؤثر است که می تواند برای افزایش ترافیک و افزایش تبدیل و فروش آنلاین استفاده شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا