نحوه ایجاد اعتبار بیشتر به عنوان مشاور

[ad_1]

تلویزیون | مشکلات

وقتی مشتری تمام تلاش خود را می کند تا هزاران دلار یا حتی میلیون ها دلار برای استخدام مشاور هزینه کند ، آنها فقط به این دلیل که پول زیادی برای خرج کردن دارند یا کارمندان کافی برای تعیین وظایف اضافی به آنها ندارند ، این کار را نمی کنند. مشاوران به عنوان متخصصان فصلی با مهارتهای استثنایی دیده می شوند که نادر محسوب می شوند.

مشتریان معتقدند که این مهارت ها ، دانش و تجربه مشاوران برای کمک به پیشبرد تجارت خود و یا حل برخی از چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوند لازم است. مشاوران موقعیت های بسیار حساسی را اشغال می کنند. مشتریان برای اتخاذ تصمیمات مهم تجاری به اطلاعاتی که ارائه می دهند اعتماد می کنند. بنابراین قابل درک است که مشتری متوسط ​​در انتخاب مشاور کاملاً انتخابی است.

این روزها افراد زیادی خود را به عنوان مشاور در نظر می گیرند ، این مسئله برای مشتری های بالقوه سخت است كه گندم را از گاو صندوق جدا كنند و افراد حرفه ای فصلی را از افرادی كه می خواهند باشند جدا كنند. بدست آوردن مشتری برای تازه واردین حرفه مشاوره دشوارتر است زیرا آنها مورد آزمایش قرار نگرفته اند و ممکن است مورد اعتماد واقع نشوند.

بنابراین ، برای اینکه بتوانید به عنوان یک مشاور ، چه یک فرد مبتدی و چه یک متخصص باتجربه ، برجسته باشید ، ایجاد اعتبار مهم است. این مقاله چند استراتژی منحصر به فرد را به شما نشان می دهد که می توانید با استفاده از آنها اعتبار خود را به عنوان مشاور در صنعت خود بسازید تا به جای پیگیری مشتری ، آنها کسانی هستند که با پیشنهادات کاری شما را دنبال می کنند.

ایجاد اعتبار به عنوان یک مشاور مستلزم ایجاد تخصص شماست – به مردم اجازه دهید شما را در زمینه کار خود متخصص بدانند. هر کسی می تواند ادعای مشاور بودن داشته باشد ، اما س questionsالات واقعی که مشتریان شما می خواهند قبل از استخدام پاسخ دهند ، این است:

• آیا دانش گسترده ای در صنعت / صنعت / تجارت دارید؟

آیا در گذشته در مشاوره برای مشاغل مشابه موفق بوده اید؟

آیا می توانید به شما اعتماد كنید كه مشاغل آنها را اداره كنید ، یعنی آیا آنها می توانند به اطلاعاتی كه شما ارائه می دهید اعتماد كنند؟

• چه مدت فعالیت دارید؟

شما باید مشاغل مشاوره خود را به گونه ای موقعیت بندی کنید که پاسخ این سالات آسان باشد و تجربه / دانش شما به ندرت مورد سال قرار گیرد.

طبق گفته لارینا کیسی ، اعتبار می تواند:

مفروض: این زمانی است که افراد در مورد اعتبار شما فرضیات یا ایده هایی دارند.

Gain: هنگامی که اعتبار خود را بر اساس عملکرد اضافی خود ثابت کنید.

اعتبار: در این حالت بسیاری از افراد می توانند اعتبار شما را تأیید کنند. گواهی ها و بررسی های زیادی وجود دارد که اعتبار شما را ثابت می کند.

سطح:: مردم معمولاً در نتیجه ظاهر شما اولین برداشت از اعتبار شما را دارند.

برای نشان دادن هر یک از این نوع اعتبار ، باید:

اشتراک اطلاعات

سریعترین راه برای متقاعد کردن کسی که شما چیزهای زیادی در مورد چیزی می دانید این است که برخی از آنچه را می دانید با او در میان بگذارید. وقتی بتوانید به آنها نشان دهید که دانش گسترده ای در مورد موضوع دارند ، به راحتی به مهارت های شما اعتماد خواهند کرد. انتشار اطلاعات این روزها بسیار آسان است. این کار را می توانید به روش های زیر انجام دهید:

در زمینه های خاص خود در زمینه های خود کتاب بنویسید.

وبلاگ ایجاد کنید و شروع به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند کنید.

با سردبیر روزنامه / مجله های محلی درباره راه اندازی ستونی در روزنامه آنها صحبت کنید تا در مورد موضوعات مرتبط با صنعت خود بحث کنید.

پست های مهمان را برای وبلاگ ها و مجلات آنلاین با اعتبار بالا بنویسید.

خدمات رایگان ارائه دهید

برای دریافت بررسی ها و گواهینامه ها ، در واقع باید برخی از مشاغل را انجام دهید. اما وقتی هیچ کس نمی خواهد بدون بررسی کار به شما پیشنهاد دهد چگونه این کار را انجام می دهید؟ این ساده است. آنچه شما باید انجام دهید جستجوی برخی از سازمان های غیرانتفاعی است که می توانید خدمات خود را به صورت رایگان به آنها ارائه دهید. در عوض ، بازبینی های لازم برای دریافت مشتری های بزرگتر و پردرآمد را دریافت خواهید کرد.

برگزاری سمینارها

این فقط راهی برای ایجاد اعتبار نیست. همچنین یک استراتژی بازاریابی بسیار م effectiveثر است. هنگامی که سمینارهای خود را سازماندهی می کنید یا به عنوان سخنران مهمان در رویدادهای دیگران فعالیت می کنید ، به شما بستری می دهد تا دانش و مهارت خود را به نمایش بگذارید و البته برخی از مشتریان را برای تجارت خود جذب کنید. سازماندهی سمینارها با استفاده از اینترنت ساده ترین کار است.وبینارهای مبتنی بر اینترنت که به عنوان وبینار شناخته می شوند به شما امکان می دهند بدون حرکت یک اینچ با هزاران نفر از سراسر جهان صحبت کنید.

برنامه ها و مصاحبه های تلویزیونی / رادیویی

من به یکی از مشتریانم مراجعه کردم که به دنبال راهی برای بازاریابی کارگاه تازه تاسیس خودکار مکانیک بود و به او گفت که ما چه کار خواهیم کرد – ما نمایش رادیویی 30 دقیقه ای خود را آغاز خواهیم کرد که در آن درباره مشکلات مختلف اتومبیل و چگونگی حل مشکلات مردم بحث خواهیم کرد. او در واقع گفت من دیوانه هستم و تا زمانی که من پیشنهاد پرداخت هزینه دو جلسه اول را ندادم این ایده را قبول نمی کنم. نقل و انتقالات بسیار دیوانه کننده بود و بگذارید فقط بگوییم که من پول خود را در چند برابر پس گرفتم.

بسیاری از مردم روزانه تلویزیون تماشا می کنند و رادیو گوش می دهند. من در مورد افرادی صحبت می کنم که مرتباً به اینترنت مراجعه نمی کنند. وقتی دانش خود را با استفاده از این رسانه به اشتراک می گذارید ، به دست آوردن شهرت خیلی سریع و اثبات اعتبار بسیار آسان است.

درست لباس بپوشید

بسیاری از مشاوران فکر می کنند که حس مد آنها هیچ ارتباطی به مهارت و تجربه حرفه ای آنها ندارد ، اشتباه می کنند. این اشتباه است. غیر معمول نیست که افراد بر اساس نحوه ظاهر شدن شما در مورد شما قضاوت می کنند. این به عنوان اعتبار ادراک شده شناخته می شود. اگر کمد لباس شما “هنوز مشاور حرفه ای” فریاد نمی زند ، وقت آن است که لباس کمدی جدیدی انجام دهید.

در محافل مناسب دیده می شود

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که ارتباط و ارتباط با افراد مناسب را شروع کنید. تصور کنید این امتیاز را دارید که با شخصی مانند بیل گیتس یا مارک زاکربرگ کار خود را شروع کنید. البته ، مردم به طور کلی تصور می کنند که شما نیز میلیاردر هستید و یا اینکه توانایی بالقوه منحصر به فردی دارید که می توانید با این افراد در پاتوق باشید.

بعضی اوقات در حرفه مشاوره برای انجام آن مجبور به جعل آن هستید و یکی از راه های این کار شروع معاشرت با متخصصان معتمد است ، لزوماً در همان زمینه ای که مشغول به کار هستید اما افرادی که در زمینه خود متخصص هستند شناخته می شود. به این ترتیب اعتبار شما از بین می رود و مشتریان با استخدام شما احساس راحتی بیشتری می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا