نحوه تنظیم یک برنامه وابسته آنلاین برای فروش محصولات و خدمات شما

[ad_1]

برنامه | فروش

من Amazon.com را به عنوان پیشگام در اینترنت برای ایجاد برنامه های وابسته در نظر می گیرم. استراتژی آنها برای اجازه دادن به دیگران برای فروش محصولات خود برای کمیسیون در وب سایت خود ، تنها به آنها کمک کرده است که در اینترنت قدرت بدست آورند و باعث شده است که Amazon.com به یک نام خانوادگی تبدیل شود.

به عنوان یک صاحب مشاغل آنلاین ، شما همچنین باید برنامه وابسته خود را ارسال کنید. بازاریابی وابسته بسیار ارزان تر از حذف بنر یا تبلیغات متنی در وب سایت های دیگر یا در خبرنامه های ایمیل است و نتایج به نظر می رسد بهتر می شوند. تصور کنید کارمندانی دارید که برای شما کار می کنند ، و آنها موافقت می کنند که به صورت رایگان کار کنند تا بتوانند بفروشند. در این مرحله ، آنها زمانی پرداخت می شوند که میزان فروش آنها در یک بازه زمانی مشخص به یک اندازه از پیش تعیین شده (همانطور که در قرارداد مشارکت تعریف شده است) برسند. من فوراً با کمی پول نیروی فروش سریع و نیمه آزاد ایجاد کردم.

اگرچه ممکن است منابع مالی برای Amazon.com در دسترس نباشید ، اما می توانید این پدیده فروش را نیز برای تجارت خدمات حرفه ای خود ایجاد کنید.

در اینجا مراحلی که شما باید برای ایجاد برنامه سهامداران خود بردارید آورده شده است:

1. یک برنامه ردیابی وابسته پیدا کنید. تلاش برای ردیابی کلیه فروشهای فرعی خود به صورت دستی نیاز به صرفاً کار دارد. درعوض ، باید برنامه ای پیدا کنید که به شما در مدیریت برنامه ارجاع کمک می کند. بسته نرم افزاری همراه با سبد من ، GetMoreClientsCart.com را پیشنهاد می کنم ، که به هر شرکت وابسته یک شناسه وابسته منحصر به فرد اختصاص می دهد که می تواند در وب سایت های خود برای مراجعه به وب سایت شما ، جایی که فروش واقعی در آن انجام می شود ، به شما اختصاص می دهد. به هر شرکت فرعی یک ورود و رمزعبور منحصر به فرد اختصاص داده شده است تا بتوانند در هر زمان به حساب خود وارد شوند و حجم فروش آنها را بررسی کنند. بهترین کار این است که به محض تنظیم برنامه وابسته خود ، راه اندازی هر شرکت وابسته کاملاً اتوماتیک است.

2. میزان سطح خود را تعیین کنید. برنامه وابسته معمولاً محدود به بیش از دو سطح نمی شود. بعد از دو ، او شروع به شخصیت سلسله مراتبی می کند. سطح اول شامل شرکت های تابعه است که به طور مستقیم در برنامه وابسته شما ثبت شده اند و لایه دوم شرکت های تابعه آن. به خاطر سادگی ، من تمایل دارم که از یک زیر ساخت یک لایه استفاده کنم.

3. ساختار و قوانین کمیسیون خود را تعیین کنید. بسیاری از دارندگان مشاغل آنلاین ساعتهای بی شماری را صرف نوبت دادن به مبلغی که در کمیسیون ها پرداخت می شود می کنند. اگر کارهای بسیار کمی انجام می دهید ، هیچ کس علاقه ای به ارتقاء محصولات و خدمات شما ندارد زیرا بازده به اندازه کافی بزرگ نیست تا انگیزه آنها را بخشد. اگر بیش از حد نشان دهید ، احساس می کنید پول می دهید. من فهمیدم که مبلغ کمیسیون درجه یک معمولاً بین 25 تا 75 درصد است که بیشتر آنها در محدوده 35-50 درصد است. به نظر می رسد کمیسیون های سطح دو بین 10 تا 30 درصد است و بیشترین افت در محدوده 20 درصد است. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا در مورد کالاهایی که خودشان از طریق لینک مشارکت خود خریداری می کنند ، کمیسیون بپردازید یا خیر. بسیاری از افراد به همین دلیل فقط به برنامه های وابسته می پیوندند. اما ، اگر این تنها دلیل عدم دسترسی آنها به برنامه ارجاع شما باشد ، احتمالاً فروش بیشتری برای شما ایجاد نمی کنند.

4- برنامه بازگشت خود را ایجاد کنید. در مرحله بعد ، شما باید دوره های زمانی را که پرداخت می کنید به شرکت های وابسته خود بپردازید. من دیده ام که برخی از برنامه ها در هفته کمیسیون می پردازند ، اما بازده ماهانه متداول است. به همکاران خود بگویید در چه روزی مبلغ کمیسیون ماه تعیین می کند ، حداقل سود آنها برای پرداخت ها (یعنی مثلاً حداقل 50 دلار سود) و در کدام روزهایی که می پردازید ، می باشد.

5- مدل پرداخت خود را تعیین کنید. برای بسیاری از برنامه های وابسته که من به آن تعلق دارم ، برای پرداخت های خود چک از طریق پست دریافت می کنم. با این حال ، شرکت های بیشتری برای پرداخت کمیسیون های وابسته به سمت Pay Pay in Pay Pay می روند. ویژگی پرداخت گروهی PayPal بیشتر مستندات موجود در نوشتن چک را از بین می برد و با آپلود برخی پرونده ها ، می توانید سریعاً از طریق آدرس های ایمیل PayPal خود به شریک زندگی خود بپردازید. برای استفاده از این سرویس ، باید یک حساب PayPal Premier یا Business داشته باشید و باید آدرس ایمیل شریک زندگی PayPal خود را درخواست کنید.

6. کمکهای بازاریابی ارائه دهید. برای رسیدن به بزرگترین موفقیت در برنامه ارجاع خود ، باید مواد بازاریابی را به همکاران خود ارائه دهید تا به آنها در تبلیغ محصولات و خدمات شما کمک کند. از یک طراح گرافیک بخواهید انواع بنرها و دکمه های وب سایت را که می تواند استفاده کند ایجاد کند و شما می توانید تبلیغات طبقه بندی شده ای را ایجاد کنید که بتوانند در ezines و پیام های فروش قابل استفاده در سایت خود یا به عنوان ابزاری برای بازاریابی ایمیل ایجاد کنند. برای اینکه در ارتباط با کسی نباشید که به عنوان اسپم معرفی شده باشد ، باید یادآوری هایی در مورد راهبردهای بازاریابی ایمیل اخلاقی ایجاد کنید. سرانجام ، با دسترسی به همکاران خود به مجموعه ای از مقالاتی که می توانند در سایتشان استفاده کنند ، برنامه ها و خدمات خود را ارتقاء دهند ، و دستورالعمل هایی در مورد چگونگی قرار دادن پیوند وابسته در جعبه منبع را درج کنید.

7-به همکار آموزش دهید. من بعد از پیوستن به برنامه های وابسته ، من اغلب یک تماس تلفنی از طرف مدیر وابسته دریافت می کنم ، که مرا به برنامه وابسته استقبال می کند و مرا تشویق می کند تا برای سؤال با او تماس بگیرم. یا من به شرکتهای خصوصی / وبینارها دعوت می کنم تا در مورد چگونگی شریک زندگی خوب به من استراتژی دهند. شما می توانید با همکاری با یک مدیر مشاغل آنلاین / دستیار مجازی ، امکانات مشابه شرکت های وابسته خود را برای اجرای این برنامه برای شما فراهم کنید. حداقل ، می توانید بروشوری از شرکت های وابسته که شرکت های وابسته به شما هنگام ثبت نام در برنامه خود دریافت می کنند ، ایجاد کنید ، که آنها را از طریق مراحل برنامه شریک زندگی شما راهنمایی می کند.

8- برنامه وابستگی خود را بازاریابی کنید. پس از راه اندازی برنامه وابسته شما ، باید آن را تبلیغ کنید. از OBM / VA برای فرصت های اتحاد استراتژیک جستجو کنید. به جستجوی وب سایت هایی بپردازید که به شما امکان می دهند برنامه وابسته خود را تبلیغ کنید. اعلامیه برنامه های وابسته خود را به لیست خود ، در وبلاگ خود و در لیست های بحث و گفتگو که در آن مجاز به این نوع تبلیغات هستند ارسال کنید.

ایجاد یک برنامه وابسته خود راهی عالی برای رشد شغل خود در یک دوره زمانی کوتاه است. شما هرگز نمی دانید – ممکن است در راه ایجاد Amazon.com خود باشید!

حق چاپ (c) 2007 دونا گونتر

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا