نحوه کسب و حفظ وفاداری مشتری برای تجارت خود

[ad_1]

امروزه تقریباً تضمین شده است که هر شرکتی رقابت داشته باشد ، خواه از شخصی که خارج از گاراژ ، خانه یا فروشگاه سنتی خود کار می کند. اینترنت یافتن و مقایسه مشاغل آنلاین را بسیار آسان کرده است ، به این معنی که برای ادامه روند بهبود هر دو روش تبلیغاتی و روش های خدمات به مشتری ، به دست آوردن وفاداری بیشتر مشتری و حفظ آن برای تجارت خود بسیار مهم است.

در حالی که برای تشکیل مشتری جدید مهم است ، حفظ روابط محکم با مشتریانی که قبلاً دارید ، مهم است ، به خصوص در بازار رقابتی فعلی. در حقیقت ، هزینه نگهداری مشتری فعلی اغلب بسیار کمتر از هزینه دریافت مشتری جدید یا در بدترین حالت ، تلاش برای بازگشت مشتری از یک رقیب است. در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی بهبود روشهای تبلیغاتی و خدمات شما برای تبدیل مشتری جدید و موجود به مشتریان وفادار ارائه خواهم داد. بیا شروع کنیم.

اولینوقتی مشتری جدید به شما می آید ، با احترام از آنها سؤال کنید که چگونه در مورد تجارت شما اطلاعات داشته اند و لیست پاسخ آنها را نگه داشته اند. برای شناسایی کانال های مشترکی که بیشتر مشتری های جدید را تولید می کنند ، این لیست را غالبا بررسی کنید و سعی کنید شغل خود را بیشتر در آن کانال ها ارتقا دهید. خواه از طریق گفتار شفاهی ، وب سایتها ، مراجعه به رسانه های اجتماعی و غیره باشد. بسته به شغل خود ، مشتریان جدیدی را از طریق کانالهای مختلف به دست می آورید تا بتوانید منجر به تولید شوید. این به شما اطلاع می دهد که مشتریان هدف شما معمولاً برای یافتن نوع مشاغل خود به کجا می روند و به طور موثری خود را در مقابل آنها قرار می دهند. این یک روش هوشمندانه برای ایجاد یک احساس خوب است و بدون داشتن یک تصور خوب خوب ، شما ممکن است فرصتی برای جلب اعتماد آنها بدست نیاورید. همیشه به یاد داشته باشید که اعتماد در بدست آوردن وفاداری مشتری نقش بسزایی دارد.

امروزه بسیاری از مشتریان قبل از برقراری تماس تلفنی یا رانندگی به فروشگاه ، از اینترنت برای پیدا کردن و شناسایی ارائه دهندگان مشاغل استفاده می کنند. این به اندازه کافی منطقی است که شما می توانید برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای در نظر بگیرید تا مشتریان بالقوه بتوانند از مشاغل شما 24/7 ، در زمانی که برای آنها مناسب است مطلع شوند.

ثانیا، همیشه به مشتریان خود نشان دهید چه پیشنهادی دارید و چه کاری را برای آنها انجام می دهید. به سختی تلاش کنید تا از نظرات منفی در مورد تجارت یا برند خود دوری کنید. همانطور که می دانید کلمات بد اغلب از کلمات خوب فراتر و سریع تر می روند. و از آنجا که رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و غیره) فضاهای اجتماعی برای مشتریان هستند ، بررسی ها و داستان های بد به سرعت و سخت برای شما گسترش می یابد. شفاف بودن ، صداقت و وفاداری بهترین روش برای جلوگیری از آسیب رساندن به شهرت است ، به طوری که بتوانید برای به دست آوردن اعتماد مشتریان خود به کار خود ادامه دهید.

سومین، سعی کنید بارها و بارها از انتظارات مشتری خود فراتر بروید. در بازار رقابتی فعلی ، برآورده کردن انتظارات مشتری ممکن است کافی نباشد. در حقیقت ، این ممکن است فرصت هایی را برای رقبا ایجاد کند که مشتریان شما را ربودند. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا مشتریان خود را راضی کنید. این امر به ایجاد وفاداری مشتری کمک خواهد کرد در حالی که هزینه بسیار زیادی برای شما دارد تا تلاش برای جلب مشتریانی که در برابر رقبای خود گم کرده اید.

چهارمیندر حالی که مشتریان شما خوشحال هستند ، در صورت امکان ، از آنها بخواهید دو پاراگراف نظر در مورد خدمات مشتری بنویسند. روند نوشتن نظرات شما به مشتریان این امکان را می دهد تا تجربه خوبی را که با شما داشته اند تأمل کنند و خدمات شما را به طور طبیعی فراموش نشدنی جلوه دهند. با این وجود بهتر است شما می توانید توصیفات مشتری را در وب سایت خود منتشر کنید تا به شما در ساختن شهرت خوب برای تجارت خود به مرور زمان کمک کند.

پنجمبا پیشنهادات تبلیغاتی برای رقبا خود به روز بمانید و پیشنهادهایی ارائه دهید که ممکن است مشتریان فعلی شما را به بازدید از مشاغل شما یا خرید محصولات و خدمات شما پیشنهاد دهد. اگر نمی توانید مستقیماً با یک رقیب برای یک پیشنهاد یا معامله خاص به رقابت بپردازید ، پیشنهاد یا بسته دیگری را ارائه دهید که باعث جذب مشتریان می شود. این نمایش لازم نیست آنقدر خوب باشد که در حال از دست دادن هستید ، اما باید به تمایز شما کمک کند و توجه مشتریان فعلی خود را بر شما حفظ کند. یادآوری مشتریان از پیشنهادات تجاری جدید شما نیز به حفظ وفاداری آنها به برند شما کمک می کند.

ششمچند هفته قبل از نزدیک شدن به سال جدید ، پیام تبریک / تشکر برای هر یک از مشتریان موجود خود ارسال کنید. پیام های دست نویس اغلب مؤثرترین و شخصی ترین هستند. اگرچه ارسال پیام تشکر ممکن است برای همه شرکتها عملی نباشد ، اما این یک گام مهم برای بسیاری از شرکتها است. این کار می تواند مدت زیادی طول بکشد ، اما ارزش آن را دارد که به مشتریان فعلی خود یادآوری کنید که چقدر از واقعیتی که آنها شما و شغل شما را انتخاب می کنند قدردانی می کنید. این یکی از کلیدهای مدیریت ارتباط با مشتری است که به شما در تبدیل مشتریهای موجود خود به مشتریان وفادار کمک می کند.

بازار امروز رقابتی تر است و شرکت هایی که هنوز برای دستیابی و حفظ وفاداری مشتری ، رویکرد تبلیغاتی و خدمات مشتری خود را بهبود بخشیده اند ، به زودی خواهند فهمید که این امر می تواند تأثیر منفی بر خط اصلی خود بگذارد. در اینجا شش نکته مهم برای کمک به شما در ایجاد رابطه قوی با مشتریان موجود و تبدیل این روابط به وفاداری مشتری ارائه شده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا