اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

نرم افزار نگهداری و تعمیرات برای افزایش عمر تجهیزات خط تولید

شرکت‌های تولیدی و صنعتی برای کنترل خط تولید و نظارت کامل بر ماشین آلات و تجهیزات خود، باید از سیستم نگهداری و تعمیرات استفاده کنند. نرم افزار نگهداری و تعمیرات اطلاعاتی نظیر دستورات نگهداری و تعمیر تجهیزات و سوابق تعمیرات ماشین آلات را ثبت می‌کند.

افزایش | اینترنت

کارکنان برای انجام موثرتر کارهای مربوط به تعمیرات و نگهداری ماشین آلات، نیاز به استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات دارند. در این مقاله به معرفی نرم افزار نت و معیارهای انتخاب نرم افزار نگهداری و تعمیرات می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات چیست؟

سیستم‌های نگهداری و تعمیرات، اطلاعاتی نظیر دستورالعمل‌های نگهداری از سیستم‌ها، نقشه‌ها و پیوست‌های فنی، نکات ایمنی در رابطه با سیستم‌ها و… را ذخیره می‌نماید. به علاوه دلایل خرابی ماشین آلات، وضعیت عملکرد ماشین آلات و… نیز در این نرم افزار ذخیره می‌شود.

برای تجزیه و تحلیل اتفاق‌هایی برای ماشین آلات و تجهیزات روی می‌دهند، بررسی دوره ای وضعیت ماشین آلات و تایید انطباق دستگاه‌ها باتوجه به قوانین و استانداردهای جهانی، استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات که به نام نر افزار CMMS هم شناخته می‌شود، الزامی می‌باشد.

کارکنان واحد مدیریت و برنامه ریزی با استفاده از نرم افزار CMMS، برنامه ریزی و پیگیری‌های مربوط به فرآیندهای نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات سازمان را انجام می‌دهند. از طریق سیستم CMMS به راحتی می‌توان تجهیزات معیوب را شناسایی کرده و پس از ثبت دستور تعمیر تجهیزات، علاوه بر ذخیره سازی دستورالعمل‌ها، سوابق تعمیرات را هم نگهداری می‌کند.

مزایای استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات

به صورت خلاصه مزایای نرم افزار نگهداری و تعمیرات را می‌توان در قالب موارد ذکر شده در تصویر زیر نام برد.

افزایش | اینترنت

چطور بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب نرم افزار نگهداری و تعمیرات، باید بدانید که این نرم افزار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، تا بتواند نیازهای سازمان شما را رفع نموده و مناسب ترین کارایی را برای شما داشته باشد. چند مورد از مهم ترین ویژگی‌هایی که باید بررسی کنید را در این بخش مطرح می‌کنیم.

اولین ویژگی نرم افزار CMMS قابلیت ادغام با سایر سیستم‌های نرم افزاری می‌باشد. نرم افزار نت باید بتواند با بقیه سیستم‌ها ارتباط برقرار نماید، تا بتواند درکنار فرآیندهای سفارشی سازمان کار کند.

دومین ویژگی مهم نرم افزار نت، امکان ادغام آن با لوازم فیزیکی می‌باشد. این نرم افزار باید بتواند با انواع سنسور ها و سایر تجهیزات ماشین آلات ارتباط برقرار کند.

قابلیت دسترسی بدون محدودیت سومین مسئله ای است، که هنگام انتخاب نرم افزار CMMS به آن توجه کنید. شما باید بتوانید از طریق اینترنت و با استفاده از گوشی یا کامپیوتر، در بازه‌های زمانی و مکان‌های جغرافیایی مختلف به نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم

نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم شاخص‌های عملکردی ماشین آلات را بررسی کرده و با ثبت اطلاعات کارکرد ماشین آلات و ارائه گزارشات جامع و تحلیلی به مدیران، از توقف ناگهانی خط تولید به دلیل خرابی ماشین آلات جلوگیری می‌نماید.

نرم افزار نت آرین سیستم تمام سوابق مدیرت تولید را در خود نگهداری نموده و از طریق ارزیابی تمام شاخص‌های عملکردی تجهیزات و ارتباط یکپارچه با واحدهای منابع انسانی و انبار، فرآیند تولید را بهبود می‌ببخشد.

امکانات نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم

امکانات نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم را نمی‌توان در قالب چند مورد بیان کرد. به همین جهت فقط مهم ترین امکانات نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم را در تصویر زیر برایتان آورده‌ایم.

افزایش | اینترنت

اگر شما هم کنجکاو هستید اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرین سیستم بدست بیاورید، حتما به سایت آرین سیستم به آدرس www.ariansystem.net مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره خرید نرم افزار ArianERP می‌توانید از طریق شماره تلفن 43027-021 با کارشناسان فروش آرین سیستم در ارتباط باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا