نقشه ایالت فلوریدا آمریکا

فلوریدا: بهشت زیر نور خورشید

آمریکا

آمریکا

همیشه دلم می خواست به فلوریدا سفر کنم. از بچگی با دیدن عکس های ساحل های سفید و آب های فیروزه ای در مجلات دل به این ایالت زیبا و پرشور بسته بودم. بالاخره بعد از چند سال تدارک و پس انداز تصمیم گرفتم سفر به فلوریدا رو تجربه کنم و حس تازه ای رو به زندگی ام اضافه کنم.

آمریکا

راهنمای سفر به فلوریدا

آمریکا

فلوریدا یه ایالت بزرگ و پر از جاذبه هست که برای هر سلیقه ای چیزی داره. اما برای اینکه سفرتون به بهترین شکل انجام بشه و از تمام لحظه هاتون لذت ببرین نیاز به یک برنامه ریزی خوب دارید. من در این مقاله تجربه سفر خودم به فلوریدا رو با شما به اشتراک میگذارم تا بتونید با اطمینان بیشتر برای سفرتون برنامه ریزی کنید.

جاذبه های گردشگری

مایامی: یکی از معروف ترین شهرهای فلوریدا با سواحل زیبا مغازه های لوکس و زندگی شبانه شلوغ. ساحل South Beach همیشه پر از انرژی و زندگی هست و مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن شنا و قدم زدن هست. Art Deco District هم با ساختمان های زیبا و رنگارنگ در سبک آرت دکو یک مکان مناسب برای عکاسی و گشت و گذار هست.

کی وست: این جزیره در جنوب فلوریدا با معماری زیبا آب های آبی براق و غروب های شگفت انگیز فراوان و مکان عالی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت هست. میتونید در ساحل Smathers Beach آفتاب بگیرید در آب های فیروزه ای شنا کنید یا با قایق به Dry Tortugas National Park بروید و از زیبایی سنگ قرمز این مکان لذت ببرید.

اورلاندو: با تم پارک های معروف مثل Walt Disney World Universal Studios و SeaWorld اورلاندو مکان مناسبی برای سفر خانوادگی هست. این تم پارک ها با ترسناک ترین و هیجان انگیزترین ترکيبات جذابیت های متنوع و شخصیت های معروف کارتونی برای هر سن و سلیقه ای چیزی دارند.

سانتا روزا بیچ: یکی از بهترین ساحل های فلوریدا با ساحل سفید بکر آب زلال و فضای آرامش بخش. میتونید در آب شنا کنید قایق سواری کنید یا در ساحل آفتاب بگیرید و از طبیعت زیبا لذت ببرید.

تالاهسی: پایتخت فلوریدا با موزه های متعدد ساختمان های م تاریخی و محیط فراهم برای پیاده روی و خرید.

سفر به فلوریدا

حمل و نقل: فلوریدا سیستم حمل و نقل عمومی خوب و راحت داره. میتونید از اتوبوس مترو و taxis استفاده کنید و یا خودتون ماشین اجاره کنید و با آزادی بیشتر جا های جدید رو کشف کنید.

اقامت: فلوریدا هر جور اقامتی رو که دنبال هستید داره از هتل های لوکس و رستوران های زیبا تا هتل های مترنج و هستل و خانه های اجاره ای.

نکات عملی: برای سفر به فلوریدا نیاز به ویزای آمریکا دارید و همچنین باید واکسن ضد کووید 19 رو هم بزنید.

هزینه ها: هزینه های سفر به فلوریدا بستگی به نوع سفر زمان سفر جای اقامت و حمل و نقل شما متفاوت هست. اما به طور کلی سفر به فلوریدا میتونه گران باشه خصوصا اگر به تم پارک ها برید.

بهترین زمان سفر: بهترین زمان برای سفر به فلوریدا فصل پاییز و بهار هست. در این فصل هوا مناسب و گرم هست و گردشگران کمتری هستند.

تجربه من از فلوریدا

اولین بار که وارد فلوریدا شدم انگار وارد یه دنیای دیگه شدم. هوای گرم و مرطوب ساحل های سفید و آب فیروزه ای و انرژی مثبت همه جاش حس میشد. اولین سفر من به مایامی بود. شهر مایامی یه مخلوط جذاب از فرهنگ لاتین زندگی شلوغ و طبیعت زیبا هست.

اولین شب در South Beach قدم زدم و از صدای موسیقی بوی خوش غذا و شادی مردم لذت بردم. میدونستید South Beach یه مکان محبوب برای فیلمبرداری فیلم و سریال هست؟ در واقع من هم تو این ساحل بعضی از سکانس های فیلم های معروف رو به یاد آوردم!

بعد از چند روز سفر به مایامی به کی وست رفتم. کی وست یه جزیره زیبا و آرام هست که برای استراحت و لذت بردن از طبیعت مناسب هست. من تو کی وست سوار قایق شدم و به Dry Tortugas National Park رفتم و از زیبایی سنگ قرمز و آب آبی براق لذت بردم.

در آخر سفر هم به اورلاندو رفتم و در Walt Disney World با ترسناک ترین و هیجان انگیزترین ترکيبات و شخصیت های معروف کارتونی یه روز فراموش نشدنی رو تجربه کردم.

پرسش و پاسخ

1- آیا فلوریدا برای هر سلیقه ای چیزی داره؟

بله فلوریدا یه ایالت بزرگ و پر از جاذبه هست که برای هر سلیقه ای چیزی داره. از ساحل و آفتاب گرفتن تا تم پارک و زندگی شبانه شلوغ فلوریدا می تونه یه سفر فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان بیاره.

2- برای سفر به فلوریدا چه مدارک لازم هست؟

برای سفر به فلوریدا نیاز به ویزای آمریکا دارید و همچنین باید واکسن ضد کووید 19 رو هم بزنید.

3- هزینه سفر به فلوریدا چقدر هست؟

هزینه های سفر به فلوریدا بستگی به نوع سفر زمان سفر جای اقامت و حمل و نقل شما متفاوت هست. اما به طور کلی سفر به فلوریدا میتونه گران باشه خصوصا اگر به تم پارک ها برید.

نتیجه گیری

فلوریدا یه ایالت زیبا و پرشور هست که با طبیعت فوق العاده جاذبه های گردشگری متعدد و زندگی شلوغ و سرگرم کننده تجربه سفر فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان می اره. من از اینکه این تجربه رو با شما به اشتراک گذاشتم خوشحالم و امیدوارم این مقاله به شما در برنامه ریزی سفرتون به فلوریدا کمک کنه.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا