نمایشگاه دبی در مهرماه

دبی مهرماه: سفری به دنیای سحرآمیز شگفتی ها

همیشه یه حسی بهم میگه که اگه دبی رو از نزدیک نبینی یه چیز مهم رو از دست میدی. انگار دبی یه دنیای دیگه است یه دنیای پر از برج های سر به فلک کشیده فروشگاه های لوکس تفریحات هیجان انگیز و طعم و رنگ هایی که تا حالا ندیدی.

اما این بار من تصمیم گرفتم مهرماه رو برای سفر به دبی انتخاب کنم. مهرماه فصل پاییز و فصل رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان در دبی هست.

چرا مهرماه؟

خب هر چند دبی با آب و هوای خشک و گرم مشهور هست مهرماه در دبی فصلی جدید و به طور حتم تجربه ای متفاوت رو برای شما به ارمغان می اره.

آسمان آبی و آفتاب گرم:

هوای مهر ماه در دبی طوری ست که هم میتونی از گرمای خورشید لذت ببری و هم بدون نگرانی از گرمای بیش از حد از تفریحات بیرونی لذت ببری. حالا حالا ها از تابش آفتاب در کنار استخر و ساحل لذت ببر!

کمتر شلوغ:

مهر ماه از فصل های گردشگری شلوغ دبی نیست. پس میتونی بدون سر و صدای انبوه گردشگران از جاذبه های توریستی دبی لذت ببری. برای خرید هم مناسب تر هست چون کمتر شلوغ هست و میتونی با خیال راحت از بین محصولات علاقه مند خود انتخاب کنی.

قیمت ها مناسب تر:

در مهرماه هتل ها و پرواز ها در دبی قیمت های مناسب تری دارن که میتونه برای شما یک مزیت بزرگ باشه.

روایت سفر

فرودگاه دبی دروازه شگفتی ها

وقتی پای به فرودگاه دبی گذاشتم یه حس شگفتی و جدید بودن تو من رخنه کرد. بزرگی فرودگاه طراحی مدرن و پر از رنگ و نور و حتی بوی عطر خوش در هوا حس یه سفر فوق العاده رو به من منتقل میکرد. انگار وارد یه دنیای جدید شده بودم.

برج الخلیفه نماد غرور دبی

اولین مکانی که در دبی به سراغش رفتم برج الخلیفه بود. مگه میشه دبی رو دید و این برج غول پیکر رو از نزدیک تجربه نکرد؟! تو راه رفتن به سمت برج حس تعجب و تحسین در من ساری شد. این برج مثل یه غول آهنین در وسط شهر ایستاده و از هر جهت که بهش نگاه کنی یه اثر هنری بی نظیره. با اسانسور به طبقه 124 رفتم و از بلندی چشم انداز زیبای شهر رو تماشا کردم. انگار یه دنیای دیگه هست یه دنیای پر از رنگ و نور و شگفتی.

دبی مال بهشت خرید

دبی مال یکی از بزرگ ترین مرکز خرید های دنیا هست و واقعا تو این مرکز خرید هیچ چیز نیست که نیست! از لوکس ترین برند ها تا فروشگاه های عادی تر همه چیز تو دبی مال وجود داره. طوری هست که میتونی یه روز تمام رو در دبی مال به خرید و گشت و گذار بگذرونی و باز هم حس کنی که چیز زیادی رو از دست دادی.

ساحل جمیرا حسی از آرامش و انرژی

یه بعد از ظهر در ساحل جمیرا حسی از آرامش و انرژی رو به من منتقل کرد. آفتاب گرم روی بدنم صدای موج های دریا و شن های سفید همه و همه حس یه زندگی جدید رو تو من به وجود می آورد. انگار تمامی خستگی های روزانه در این حسی که در من ساری شده بود محو شد.

نکات عملی برای سفر به دبی در مهرماه

لباس:

به دلیل هوای گرم و خشک لباس های نخی و راحتی رو برای سفر به دبی در مهرماه انتخاب کنید. بهتر هست که یه لباس مناسب برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های توریستی و یه لباس راحتی برای رفتن به ساحل و استخر همراه داشته باشید.

آب و نوشیدنی:

هوای دبی گرم و خشک هست پس حتما آب و نوشیدنی به اندازه کافی همراه داشته باشید و در طول روز به طور منظم آب بنوشید.

کرم ضد آفتاب:

تابش آفتاب در دبی خیلی شدیده پس حتما کرم ضد آفتاب با ضریب محافظتی بالا همراه داشته باشید و هر دو ساعت یکبار آن را روی پوست خود بمالید.

کلاه و عینک آفتابی:

کلاه و عینک آفتابی هم برای محافظت از تابش آفتاب مهم هستند.

ویزای دبی:

برای سفر به دبی به ویزای توریستی نیاز دارید. ویزای دبی رو میتونید از سفارت امارات در ایران یا از سایت های معتبر ویزای توریستی دبی تهیه کنید.

پول دبی:

واحد پول در دبی درهم است. قبل از سفر به دبی می تونید از طریق صرافی های معتبر در ایران درهم تهیه کنید. در دبی با کارت های اعتباری و ارز های معروف مثل دلار و یورو هم می تونید پرداخت کنید.

زبان دبی:

زبان رسمی دبی عربی هست اما در تمام اماکن گردشگری و هتل ها به انگلیسی تسلط دارند.

پرسش و پاسخ:

1. بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی هست؟

بهترین زمان برای سفر به دبی فصل پاییز و بهار هست چون هوا مطبوع تر هست و انبوه گردشگران کمتر هستند.

2. هزینه سفر به دبی چقدر هست؟

هزینه سفر به دبی به نوع سفر زمان سفر هتل و تفریحات شما بستگی داره. به طور کلی هزینه سفر به دبی در مهرماه در مقایسه با فصل های پربازدید مناسب تر هست.

3. چه تفریحات جذاب دیگری در دبی وجود داره؟

در دبی تفریحات جذاب و متنوعی وجود داره مثل : باغ گل دبی آکواریوم و پارک زیر دریایی دبی سافاری بیابانی اسکی روی یخ پارک تفریحی موتور لند موزه فوتبال ساحل آسمان خراش و …

نتیجه گیری:

سفر به دبی یه تجربه فوق العاده و شگفت انگیز هست. مهرماه با هوای مطبوع و انبوه کمتر گردشگران زمان مناسبی برای سفر به دبی هست. در این سفر میتونید از برج الخلیفه دبی مال ساحل جمیرا و تفریحات متنوع دیگری لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا