برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

نکاتی در مورد خرید شیرآلات سرویس حمام (شیر روشویی و شیر حمام)

در حال حاضر خرید شیرآلات بهداشتی مناسب برای حمام، که معمولاً شامل شیر حمام و شیر روشویی است، یکی از انواع خریدهای بسیار ضروری و مهم است. شیر دوش حمام و شیرآلات روشویی مسئولیت تأمین آب سرد و گرم در حمام را به عهده دارند و در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند. قیمت شیر روشویی و قیمت شیر حمام متنوع است و هر یک از این محصولات کیفیت‌ متفاوتی نیز دارند. در هنگام خرید شیرآلات حمام، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم نکاتی در مورد خرید شیرآلات حمام و شیرآلات روشویی مناسب را مطرح کنیم.

انواع شیر روشویی

انواع شیر روشویی برای سرویس حمام در حال حاضر در انواع مختلف روکار و توکار طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام تنوع طرح و رنگ بی نظیری دارند. طبیعتاً کیفیت و جنس شیر روشویی می تواند متفاوت باشد و بهتر است شیرآلات روشویی استاندارد خریداری کنید. قیمت شیر روشویی نیز متفاوت است و از شیر روشویی ارزان تا لوکس در بازار پیدا می شود. شیر اهرمی روشویی نسبت به سایر مدل های این محصول بازه قیمت و طرح و رنگ گسترده تری دارد.

شیر روشویی را می توان از نظر محل نصب به انواع شیر روشویی توکار و روکار و از نظر مکانیزم عملکرد به انواع شیر اهرمی روشویی، شیر کلاسیک، پدالی، چشمی، هوشمند و شیر روشویی لمسی دسته بندی کرد. علاوه بر این، شیرآلات روشویی به مدل های شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی معمولی و شیر روشویی متحرک نیز تقسیم می شود. قیمت شیر روشویی، به خصوص قیمت شیر اهرمی روشویی، متنوع است و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از میان انواع شیر مخلوط روشویی استاندارد و با کیفیت بازار انتخاب کنید. فراموش نکنید هنگام خرید شیر روشویی، در کنار قیمت شیر مخلوط روشویی به جنس، گارانتی و قابلیت نصب آسان آن نیز توجه کنید.

انواع شیر روشویی | خرید شیرآلات

انواع شیر حمام

در حال حاضر تولیدکنندگان مختلف، انواع متفاوت شیر دوش حمام را در مدل‌های کلاسیک، شیر دوش حمام اهرمی، شیر حمام توکار و… طراحی و تولید می‌کنند. شیرآلات کلاسیک حمام از قدیمی‌ترین انواع این محصولات به شمار می‌روند که دارای دو عدد دستگیره پیچی هستند. از این دو دستگیره، برای تنظیم جریان آب سرد و گرم استفاده می‌شود.

شیر حمام از تجهیزات ساختمانی پر اهمیت در سرویس بهداشتی و حمام است که علاوه بر کاربرد و کیفیت، باید از نظر زیبایی نیز مورد بررسی قرار گیرد. شیر مخلوط حمام، مدل های مختلف توکار و روکار دارد که هر کدام مطابق با سلیقه و کاربرد مورد انتظار کاربران می تواند انتخاب مناسبی باشد. شیر دوش حمام می تواند از نوع کلاسیک قدیمی و دارای دسته های پیچی باشد و یا از نوع اهرمی. شیر اهرمی حمام از رایج ترین شیرهای حمام است و فشار آب و دمای آن به راحتی توسط یک دسته اهرمی تنظیم می شود. با پیشرفت تکنولوژی انواع شیرآلات حمام ترموستاتیک، دیجیتال و شیر حمام هوشمند نیز وارد بازار شده اند. قیمت شیر حمام با توجه به جنس، وزن، گارانتی، مکانیزم عملکرد و… متفاوت است.

شیر اهرمی حمام از دیگر انواع شیر حمام است. این دسته از شیرآلات، قابلیت تنظیم دما و فشار آب را به کمک یک دسته اهرمی تعبیه شده بر روی بدنه شیرآلات دارند و قطعه ای به نام کارتریج در مرکز آن ها تنظیم میزان آب سرد و گرم ورودی را انجام می دهد. کارتریج دارای دو دیسک سرامیکی است که لغزش این دو سطح بر روی یکدیگر باعث می‌شود تا جریان آب قطع و وصل شود. قیمت شیر حمام اهرمی متنوع تر از سایر انواع شیر دوش حمام است.

 

انواع شیر روشویی | خرید شیرآلات

شیرآلات دوش توکار (که می توانند کلاسیک یا اهرمی باشند) از دیگر انواع شیرآلات حمام هستند که مدرن تر از سایر محصولات ذکر شده به حساب می آیند. در شیرآلات توکار از باکس مرکزی، دایورتر و… درون دیوار استفاده شده‌ است و تنها بخشی که بر روی دیوار قرار دارد و قابل‌ مشاهده است، پنل کنترل جریان آب و سردوش علم است.

گارانتی شیرآلات روشویی و حمام

یکی از نکات بسیار مهم پیش‌ از خرید شیرآلات سرویس حمام توجه به گارانتی محصول و خدمات پس‌ از فروش آن است. این عامل باعث می‌شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول مورد نظر، بتوانید به‌ راحتی از طریق مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و یا تولیدکننده و استفاده از گارانتی شیرآلات جهت تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید. در حقیقت می‌توان گفت گارانتی موجب می‌شود تا خیال شما از نظر مشکلات احتمالی بعدی شیرآلات روشویی و حمام خود راحت‌تر شود.

انواع شیر روشویی | خرید شیرآلات

رنگ شیر حمام و شیر روشویی

علاوه‌ بر تنوع جنس و مدل، شیر دوش حمام و شیر روشویی، دارای رنگ‌های متعددی نیز هستند. از جمله رنگ‌های این دسته از شیرآلات، می‌توان به سفید، مشکی، طلایی، کروم، زیتونی، استیل و… اشاره کرد. بنابراین، با توجه به سلیقه شخصی خود و رنگ دکوراسیون حمام می توانید شیرآلات بهداشتی را در رنگ مناسب انتخاب و خریداری کنید.

یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، از جمله شیر روشویی و شیر حمام، برند شیرآلات کاویان است. این کارخانه شیرآلات یکی از برندهای محبوب و نام آشنای بازار لوازم ساختمانی و از بهترین شیرآلات ایرانی به حساب می آید. محصولات این شرکت استاندارد و با کیفیت است و واحد  QCدر تمام مراحل تولید جهت بررسی مسائل احتمالی حضور دارد. پس می توانید با خیال راحت از میان محصولات شیرآلات کاویان هم افزا انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا