نکات صرفه جویی در پول برای تعطیلات سنت مارتین – اجاره تعطیلات

این جزیره که توسط سنت مارتین فرانسوی و سنت مارتین هلندی به اشتراک گذاشته شده است ، در سواحل زیبا و محیط های محاصره نشده سکونت دارد ، به این ترتیب از دو جامعه جداگانه و مهمان نواز یاد نمی شود. اجاره تعطیلات در خیابان مارتین / سنت مارتن احتمالاً یکی از برجسته ترین ویلاهای کارائیب است ، با زیبایی منحصر به فرد و بی نظیر در جزایر همسایه.

پول | صرفه جویی

این جزیره دوست داشتنی واقعاً یک بهشت ​​است. دلیل اصلی اقامت گردشگران در جزایر کارائیب در تعطیلات خود: سواحل !! هر یک از مناطق جزیره دارای بیش از سی سواحل است که هر کدام مزیت مشخصی دارند. از هر ساحل که بازدید کنید ، با مناظر خیره کننده به خصوص در سپیده دم و غروب خورشید ملاقات خواهید کرد و چیزهای زیادی را برای مشغول نگه داشتن شما خریداری می کنید. به طور کلی آپارتمان یا ویلاهای ما از مکانی ایده آل برخوردار هستند تا بتوانند از این دیدنی ها و زندگی جزیره ای نهایت استفاده را ببرند.

برای آن دسته از بازدیدکنندگان که در اجاره تعطیلات پرماجرا هستند ، این جزیره محل فعالیت های مختلفی از قبیل غواصی ، ماهیگیری و ورزش های آبی است که بازدید کنندگان ترسناک تری می توانند روی شن و آفتاب گرفتن دراز بکشند و یا از مدتی برای چک کردن سواحل طبیعی سوغات استفاده کنند. هتل های سنت مارتین به طور خاص در طرف هلند پراکنده هستند و لذت بردن از زیبایی های این جزیره معمولاً راحت نیست.

در حالی که برخی از گردشگران اقامت در هتل های سنت مارتین را ترجیح می دهند ، بیشتر خانواده های بزرگ یا گروهی از دوستان معمولاً تمایل به اجاره محل اقامت یا ویلاهای لوکس دارند. اجاره تعطیلات St Marten در اولویت ما باعث حفظ حریم خصوصی و تجملات بیشتر و تفریحات بیشتر از استراحتگاه ها و هتل ها می شود.

در حالی که هتل های سنت مارتین سعی در ارائه خدمات گسترده ای از امکانات و امکانات دارند ، کلیه امکانات کاملی که فقط تعطیلات سنت مارتین می تواند برای مسافران فراهم کند. بدون استثنا ، ویلاها و آپارتمانهای اجاره ما دارای امکاناتی مانند حوله های اضافی ، ملافه های با کیفیت ، آشپزخانه مجهز ، ماشین لباسشویی و خشک کن هستند. بیشتر ویلاهای تعطیلاتی سنت مارتین یا ویلاهای معمولی کلیه امکانات رفاهی را که می توانید در هر خانه از جمله: تلویزیون ماهواره ای یا کابلی ، پخش کننده DVD / CD ، کتابخانه فیلم انتخاب کنید ، ارائه می دهد. برای هر فیلم یا کانال هزینه دیگری نیاز نیست. تماشا کردن. دلیل موفقیت ما این است که اجاره نامه های کوتاه مدت ما خانه ای دور از خانه است.

در این جزیره ، تقریباً تمام مقصد تعطیلات در سنت مارتین شامل امکاناتی برای سرگرمی جوانان با بازی ، پازل و جدول است. به ندرت كتابخانه ای است كه دارای مجموعه مناسب و متنوعی است تا افراد سالخورده بتوانند كتاب یا مجله را به پایان برسانند.

بعداً ، اجاره های تعطیلات آشپزخانه های کاملاً خصوصی با فناوری بالا را انتخاب کرده اند ، می توانید یک شام یا مهمانی پریمیوم را تسهیل کنید ، که بعید است در هتل های سنت مارتین وجود داشته باشد. برای خانواده ها یا گروه ها ، پخت و پز وعده های غذایی خود در مقایسه با غذا در رستوران یا هتل به نظر می رسد تا حدودی کم هزینه باشد. آپارتمان های St Marten یا اجاره ویلا همیشه در هنگام مقرون به صرفه بودن ثبت می شوند.

مطمئناً با زندگی در اجاره تعطیلات سنت مارتین ، بازدید کنندگان می توانند از یک زندگی ملموس مانند ساکنان لذت ببرند. با توجه به اینکه در ذهن ماست ، باید دلیل اصلی استفاده از طیف گسترده آپارتمان ها و ویلاهای ما در این جزیره باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا