نکات مثبت و منفی سامسونگ a24 رم 8

اگر شما هم بدنبال مطالعه نکات مثبت و منفی سامسونگ a24 رم 8 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

سامسونگ

بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A24 با ظرفیت 128 گیگابایت و 8 رم

اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با قیمت پایین اما خوب هستید، می توانید به خرید گوشی a24 فکر کنید. این محصول یکی از راحت ترین و راحت ترین گزینه ها برای افرادی است که در کنار کارهای روزمره به عکاسی و بازی علاقه دارند.

مزایا و معایب رم 8 سامسونگ a24

نکات خوب:

• وضوح صفحه نمایش مناسب
• باتری کاملا شارژ شده
• رنگ آمیزی جذاب و متنوع
• دوربین سلفی راحت و عکس های با کیفیت بالا می گیرد

نکات بد:

• صفحه نمایش و بدنه آن ضد آب هستند

ظاهر و احساس سامسونگ a24

شرکت سامسونگ گوشی سامسونگ a24 را با ابعاد 162.1 x 77.6 x 8.3 میلی متر با 195 گرم روانه بازار کرد. سامسونگ این گوشی مقرون به صرفه اما زیبا را در رنگ های مشکی، سبز، آبی و قرمز تیره تولید کرده است. منطقی است که این گوشی ارزان قیمت دارای پنل پشتی و قاب پلاستیکی باشد و برای کاهش قیمت، هیچ ماده محافظ معمولی روی صفحه نمایش یعنی گوریلا گلس وجود ندارد. در طراحی جلوی گوشی خطی با دوربین سلفی وجود دارد. در پنل پشتی 3 دوربین مجزا و بدون ماژول دوربین با آرایش عمودی زیر هر کدام وجود دارد.
در سمت راست گوشی دکمه روشن/خاموش و دکمه های بالا و پایین و در سمت پایین جک 3.5 میلی متری، میکروفون، اسپیکر و پورت قرار دارند. در سمت چپ یک شیار سیم کارت وجود دارد که می توانید سیم کارت دوم یا کارت حافظه را در آن قرار دهید. تنها یک میکروفون در لبه بالایی وجود دارد. حسگر اثرانگشت این گوشی روی دکمه پاور که در سمت راست گوشی قرار دارد قرار گرفته است.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی a24

Samsung Galaxy A24 4G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که 82.4 درصد از پنل جلویی را پوشش می دهد. سامسونگ برای طراحی صفحه نمایش از پنل Super AMOLED استفاده کرده و این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است. سامسونگ اعلام کرده است که زمانی که به بالاترین روشنایی برای صفحه نمایش خود نیاز دارید، صفحه نمایش گوشی سامسونگ A24 می تواند تا 1000 نیت روشنایی داشته باشد و در سطوح مختلف نور از بالاترین تا کمترین به خوبی همراه شماست. همچنین لازم به ذکر است که 1080 در 2340 پیکسل همان وضوح و کیفیتی است که صفحه نمایش موبایل A24 برای نمایش انواع محتوای بصری پشتیبانی می کند. تراکم پیکسل 396 پیکسل در هر اینچ است.

از آنجایی که گوشی 24 اینچی سامسونگ در سال 2023 وارد بازار می شود، همانطور که انتظار می رود، است. از نظر نرم افزاری این گوشی دارای اندروید 13 و رابط کاربری One UI 6 است که بسته به پشتیبانی نرم افزاری 4 ساله سامسونگ می توانید اندروید 17 را روی گوشی پیدا کنید.
سامسونگ این گوشی را با چیپ عریض و ارزان هلیو G99 شرکت مدیاتک عرضه کرده است تا بتوانید کارهای روزمره را با آرامش و آرامش انجام دهید و در کنار هم بازی کنید. لازم به ذکر است که پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بر روی تراشه Mediatek Helio G99 نصب شده است. اگر قصد دارید از کارت حافظه در اسلات سیم کارت دوم استفاده کنید، باید از کارت حافظه نوع microSDXC استفاده کنید.
دوربین اصلی این گوشی یکی از بهترین دوربین های 50 مگاپیکسلی در این رنج قیمتی است. دوربین اصلی دارای دوربین عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی است، در کنار این دوربین یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و برای دوربین آخر سامسونگ از سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده کرده است. سازنده برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است که سلفی های باکیفیتی را ارائه می دهد.
یکی از نقاط قوت حافظه RAM 8 128 سامسونگ a24 باتری 5000 میلی آمپری آن است که در صورت عدم انجام بازی یا انجام کارهای سنگین در طول روز می تواند تا 16 ساعت به طور کامل تولید کند. برای شارژ این گوشی باید از شارژر 25 واتی با کابل Type-C استفاده کنید که داخل جعبه نیست و باید جداگانه خریداری شود.

مقایسه حافظه RAM 8 128 گوشی a24 با رقبای هم رده

گوشی ردمی نوت 12 4G یک گوشی اقتصادی از برند شیائومی است که مانند A24 دارای 3 دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی است اما کیفیت عکس های A24 را ندارد و A24 بهتر عمل کرده است. بخش سلفی در مورد تراشه، ردمی نوت 12 4G شیائومی دارای یک تراشه مقرون به صرفه و کم قدرت، اسنپدراگون 685 است و در مقایسه با SAMSUNG A24، نمی تواند بازی ها و برنامه های دیگر را با همان سرعتی که او دارد اجرا کند، بنابراین دارای A24 است. 8 رم و 128 حافظه در مقایسه با شیائومی ردمی نوت 12 4G گوشی بهتری برای خرید محسوب می شود.

قیمت گوشی a24 رم 8 مموری 128

قیمت پایین گوشی a24 با 8 رم و 128 حافظه در بازار گوشی های ارزان قیمت و زیبا یکی از دلایل اصلی خرید این گوشی است. سامسونگ گلکسی A24 یکی از بهترین گزینه ها برای خرید با گوشی های مقرون به صرفه است و حس استفاده از یک گوشی متوسط ​​خوب را به شما القا می کند، بنابراین می توانید به فکر خرید آن باشید.

خرید رم 8 سامسونگ A24

با خرید رم 8 سامسونگ a24 یک گوشی مناسب با قیمت مناسب با یک سلفی عالی و دوربین با کیفیت و قدرت مناسب برای اجرای اکثر اپلیکیشن های اندرویدی که با اندروید نسخه 13 ارائه شده و آپدیت های تا اندروید را دریافت می کنید به دست خواهید آورد. 17.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا