نکات مهم در مورد املاک مسکونی در Noida

اکنون روزهای خرید ملک در Delhi NCR سخت ترین کار است. قبل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، به خصوص هنگام خرید در یک منطقه تازه استقرار یافته ، بسیاری از نکات و دیدگاه ها روی سر شما معلق است. در چند سال گذشته ، رشد چشمگیری در نیدا و مناطق اطراف دیده شده است. توسعه سریع پروژه در به دنبال ترین پروژه های مسکونی در Noida تأثیر عمده ای بر مالکیت تجاری نیز داشته است.

تقاضا برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات Noida به حدی است که توسعه دهندگان املاک و مستغلات در خانه های لوکس نیز تمرکز می کنند ، زیرا مردم سرمایه گذاری های زیادی را در پروژه های مسکونی Noida انجام می دهند. قیمت املاک و مستغلات سالانه 30٪ در حال رشد است. در نتیجه افرادی که سرمایه گذاری کرده اند فرصت بیشتری برای کسب سود خوب دارند.

در اینجا حقایق مهم در مورد ملک مسکونی Noida آورده شده است:

1) بیشتر ملک های Noida مسکونی در چندین واحد موجود است ، ویلاهای لوکس یکی از پر طرفدار ترین هاست. این ویلاها مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده اند.

2) بخش هایی که عمدتاً متمرکز هستند 14،15،27،28،29،44 و غیره است.

3) سازندگان املاک مشهور جهان در تلاشند تا بهترین امکانات زیرساختی را در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

4) به دلیل رشد اقتصادی و توسعه تجارت املاک و مستغلات در هند یک کار عالی انجام می شود.

5) اکنون فرصت های سرمایه گذاری افزایش یافته است زیرا این شهر همچنین دارای بیوتکنولوژی است.

6) روش های خوب تخلیه و جاده صاف برخی از ویژگی های خوب ، سیم های برقی زیرزمینی است و منطقه ای شلوغ تر است.

7) مدت زمان لازم برای رسیدن به نوا از دهلی حداقل به خصوص به دلیل ارتباط بهتر با بزرگراه ها و سایر مسیرهای جایگزین حداقل است. شما تقریبا بدون تلاش عبور می کنید.

8) در حال حاضر نویدا در حال توسعه بازار مسکن و منطقه صنعتی است و بسیاری از حرفه های فناوری اطلاعات در اینجا در پروژه ها و زیرساخت های مختلف فعالیت می کنند. تقاضا برای املاک مسکونی در حال افزایش است و این دلیل اصلی رشد صنعتی و تجاری Noida است.

این شهر اکنون به خوبی تثبیت شده است. این هتل از خواص تجاری و فضاهای تجاری متنوعی با فروشگاههای بزرگ و مراکز پراکنده تشکیل شده است. در مقایسه با سایر شهرهای NCR ، شهر در حال توسعه Noida دارای قیمت های مناسب قیمت است ، بنابراین گروه بزرگی از شهروندان NCR تصمیم می گیرند خانه هایی را برای اهداف سرمایه گذاری خریداری کنند ، زیرا می توانند بازده سرمایه گذاری را در سالهای آینده بدست آورند.

این امر نه تنها در دهلی بلکه در سایر شهرها از سراسر هند بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داد. همه پارامترهای فوق تنها علت عفونت بیشتر نیستند ، انواع امکانات پزشکی در اینجا به راحتی قابل دسترسی است.

آنها بهترین مراقبت های پزشکی را دارند ، اکنون تجهیزات مترو باید روزهای زیادی در آنجا بماند و در مکانهای مختلف در آنجا موجود باشد ، با کمک مترو کانال سفر در نویدا ، دهلی و گورگائون به صورت آزاد ، راحت و با خیال راحت روان شده است. شرکت ها و شرکت های بزرگ در تلاشند زمین هایی را در مناطق اطراف نویدا به دست آورند که این امر به سادگی اثبات رو به رشد تقاضا برای دارایی های نویدا را اثبات می کند.

بیشتر معماران ، طراحان و سازندگان فکر خود را برای تغییر این شهر و تراز کردن آن با استانداردهای بین المللی مطرح می کنند. نویدا زمانی در دهلی نوعی بلوک شهری به حساب می آمد ، اما در گذشته اخیر به شهری تبدیل شده است که بازگشت عظیمی به شهروندان خود می بخشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا