هالیوود (hollywood) مرکز سینمای جهان و پیاده روی مشاهیر

هالیوود قلب تپنده ی سینما و پیاده روی مشاهیر: سفری به دنیای رویایی

هالیوود اسمی که با سینما ستاره های بزرگ و رویایی گره خورده سال هاست قلب تپنده ی دنیای سینما محسوب میشه. این محله ی پر شور و هیاهو در لس آنجلس هر سال میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا را به خود جذب می کنه. من هم مثل خیلی های دیگه همیشه رویای قدم زدن روی پیاده روی مشاهیر و تماشای تابلوی هالیوود رو در سر داشتم. اما وقتی بالاخره پا به این محله ی افسونگر گذاشتم اتفاقات و تجربیات جدیدی انتظارم رو کشید که خیلی جذاب تر از تصورات قبلی بود.

هالیوود بلوار: جایی که ستاره ها در آسفالت می درخشند

هالیوود بلوار خیابانی که در طول آن تاریخ سینما در هر قدم به چشم می آید اولین مقصد من در هالیوود بود. حالا من روی پیاده روی مشاهیر قدم می زدم و در هر قدم با اسم یک ستاره مشهور روبرو میشدم! از مریل استریپ و تام هنکس تا الویس پریسلی و چارلی چاپلین همه و همه با ستاره های خود در این خیابان حضور داشتند.

هر کدام از این ستاره ها حکایتی از عشق شور و اشتیاق به سینما را به ذهن من آورد. من می توانستم خود را در جای آنها تصور کنم در حال خلق نقش ها و حاصل کردن افتخارات. پیاده روی مشاهیر در واقع تاریخ سینما در مقیاس کوچک است. در این خیابان می توان تاریخ سینما را از نزدیک لمس کرد.

تابلوی هالیوود: نماد آرزو و امید

تابلوی هالیوود نمادی از رویا و امید برای همه هنرمندان و علاقه مندان به سینما است. هر چه به تابلو نزدیک تر می شدم هیجان من بیشتر می شد. بالاخره در کنار این تابلو ایستادم و چشمان خود را به کلمه ای هالیوود دوختم. این تابلو را در هر فیلم و سریال هالیوودی دیده بودم و حالا در کنار آن ایستاده بودم! تابلوی هالیوود فقط یک تابلو نیست. این تابلو نماد امید و آرزو و آغاز مسیر برای رسیدن به قله های هنر سینما است.

هالیوود فقط یک محله نیست: تجربه ای فراموش نشدنی

هالیوود فقط یک محله نیست. هالیوود یک تجربه است. تجربه ای که در هیچ جای دیگر دنیا نمی توان به آن دست یافت. در هالیوود می توان تاریخ سینما را لمس کرد به ستاره ها نزدیک شد با احساسات خود همراه شد و خود را در دنیای رویایی سینما غرق کرد.

هالیوود برای همه کسانی که به سینما علاقه دارند یک مقصد توریستی بی نظیر است. اما مهم تر از همه هالیوود برای من یک تجربه فراموش نشدنی بود. تجربه ای که تا ابد در ذهن من به یاد خواهد ماند.

چند نکته عملی برای سفر به هالیوود:

  • بهترین زمان سفر به هالیوود فصل پاییز و بهار است. در این فصول هوا مطبوع است و مناسب برای قدم زدن در هالیوود بلوار.
  • برای سفر به هالیوود حداقل سه روز زمان در نظر بگیرید. این زمان کافی است تا تمامی جاذبه های توریستی هالیوود را به طور کامل ببینید.
  • حتما از پیش بلیط هتل و پرواز خود را رزرو کنید. به ویژه اگر در فصل گردشگری به هالیوود سفر می کنید.
  • برای گردش در هالیوود بلوار می توانید از اتوبوس توریستی استفاده کنید. اتوبوس های توریستی شما را به تمام نقاط مهم هالیوود می برند.
  • حتما از Hollywood Walk of Fame” دیدن کنید. این خیابان پر از ستاره های مشاهیر هالیوود است.
  • از “ Hollywood Sign” دیدن کنید. این تابلو روی تپه های هالیوود قرار دارد و نمادی از هالیوود است.
  • از “ TCL Chinese Theatre” دیدن کنید. این سینما یکی از مشهورترین سینماهای هالیوود است.
  • از “ Grauman’s Chinese Theatre” دیدن کنید. این سینما یکی از مشهورترین سینماهای هالیوود است.
  • از “ Hollywood Bowl” دیدن کنید. این تالار کنسرت یکی از مشهورترین تالارهای کنسرت هالیوود است.

پرسش و پاسخ

1. هزینه سفر به هالیوود چقدر است؟

هزینه سفر به هالیوود بستگی به زمان سفر نوع هتل و نوع پرواز دارد. اما به طور کلی می توان گفت هزینه سفر به هالیوود برای یک سفر سه روزه برای دو نفر حدود 5000 دلار است.

2. بهترین جاذبه های توریستی هالیوود کدامند؟

بهترین جاذبه های توریستی هالیوود شامل: Hollywood Walk of Fame, Hollywood Sign, TCL Chinese Theatre, Grauman’s Chinese Theatre, Hollywood Bowl.

3. چگونه می توان به هالیوود سفر کرد؟

برای سفر به هالیوود می توان از طریق هواپیما به لس آنجلس سفر کرد و سپس با اتوبوس یا تاکسی به هالیوود رفت.

نتیجه گیری

هالیوود محله ی رویایی سینما و پایتخت سینمای جهان همیشه در ذهن من یک رویا بود. حالا که من این محله رو از نزدیک دیدم می توانم بگویم که هالیوود واقعاً یک محله رویایی است و مطمئن هستم که تجربه سفر به هالیوود برای هر کسی فراموش نشدنی خواهد بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا