هانتسویل (huntsville) سفر به دنیای فضایی آمریکا

هانتسویل: سفری به دنیای فضایی آمریکا

آمریکا | سفر

آمریکا | سفر

همیشه به فضا و ستارگان خیره می شدم و آرزو می کردم که روزی بتونم به دنیای فضایی سفر کنم. اما واقعیت این بود که این رویای دور به نظر می رسید. تا اینکه روزی تصمیم گرفتم به هانتسویل شهر فضایی آمریکا سفر کنم. این شهری که با مرکز فضایی مارشال و موزه فضایی آمریکا همیشه در قلب علاقه مندان به فضا جا داشته.

هانتسویل: یک قدم به فضا نزدیک تر

آمریکا | سفر

وقتی وارد هانتسویل شدم مبهوت شد. فضای این شهر به طور کاملا جذابی با فضا پیوند خورده بود. خیابان ها با اسم ستاره ها و سیارات نامگذاری شده بودند. فضای سبز و آرام شهر به طور شگفت انگیزی با معماری مدرن و پیشرفته ترکیب شده بود.

اما مهم ترین جاذبه هانتسویل مرکز فضایی مارشال بود. مرکزی که از سال ۱۹۶۰ به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و طراحی مهم در حوزه فضایی ایفای نقش می کند. در این مرکز از تلسکوپ هابل تا موشک های ساترن V که نخستین انسان ها را به ماه بردند در معرض دید قرار می گرفت.

شروع کردم به پیاده روی در مرکز فضایی. محو در توصیف فضانوردان ساخت راکت ها و پروژه های آینده بودم.

یک از قسمت های جذاب این مرکز ساختمانی به نام " معبد راکت ها" بود که در آن موشک های فضایی مختلف با اندازه های بزرگ به نمایش گذاشته شده بودند.

در این مرکز می توان یک فیلم سه بعدی از فضا را تماشا کرد و از نمای نزدیک از ستاره ها و سیارات لذت برد. علاوه بر این در موزه فضایی هانتسویل می توان تاریخ فضا را از نزدیک تجربه کرد و با انسان هایی که در این میدان نقش اساسی داشته اند آشنا شد.

تجربیات شخصی

سفر من به هانتسویل فقط یک سفر برای آشنایی با فضا نبود بلکه تجربه ای فراموش نشدنی بود. احساس غرور و افتخار به انسان و توانایی او برای کشف و درک عالم فضا به طور كامل در من به وجود آمد.

حین پیاده روی در فضای سبز هانتسویل خاطره سخنان یك فضانورد كه در موزه فضایی هانتسویل به من گفت به ذهنم رسید. او گفته بود " فضا فقط یک موضوع علمی نیست بلکه یک تجربه روحانی است. "

او حق داشت. فضا در عین عظمتی كه دارد پر از راز و معما است. و این رازها در هانتسویل به چشم من نمایان شد.

نکات عملی

  • برای سفر به هانتسویل بهترین زمان برای سفر در اواخر بهار و اوایل پاییز است.
  • هانتسویل یک شهر امن و رام است.
  • برای رفتن به مرکز فضایی مارشال و موزه فضایی هانتسویل حداقل یک روز تمام وقت بگذارید.
  • اگر به تاریخ فضا علاقه دارید حتما از موزه فضایی هانتسویل بازدید کنید.
  • در هانتسویل می توانید از رستوران های مختلف و محبوب و همچنین فروشگاه های بسیار زیبایی که لوازم فضایی و یادگاری های فضایی می فروشند بازدید کنید.

نتیجه گیری

سفر من به هانتسویل من را به دنیای فضا نزدیک کرد. در این سفر من با تاریخ فضا انسان و توانایی های او و رازهای فضا آشنا شدم.

اگر به فضا و نجوم علاقه دارید سفر به هانتسویل یک سفر فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

پرسش و پاسخ

1. چگونه می توان به هانتسویل سفر کرد؟

هانتسویل یک شهر در ایالت آلاباما است. برای سفر به این شهر می توان از طریق هواپیما به فرودگاه هانتسویل ( HSV ) سفر کرد. همچنین می توان با اتوبوس یا قطار به هانتسویل سفر کرد.

2. آیا در هانتسویل هتل وجود دارد؟

بله در هانتسویل هتل های مختلف با کیفیت های مختلف وجود دارد.

3. هزینه سفر به هانتسویل چقدر است؟

هزینه سفر به هانتسویل بسته به نوع سفر و مدت زمان سفر و هزینه هتل و غذا متفاوت است. اما به طور کلی هانتسویل یک شهر ارزان برای سفر است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا