هتل های گرجستان

گرجستان بهشت گمشده در کوه ها!

با سلام به شما هم سفرهای عزیز! آماده اید سفری هیجان انگیز به دل کوه ها و دلِ گرجستان داشته باشیم؟

گرجستان کشور کوچکی در قفقاز با طبیعت خیره کننده و تاریخ غنی گویی منتظر ورود شماست تا شما را به دنیایی پر از زیبایی و شگفتی ببرد.

با هر قدم در این سرزمین شگفت انگیز تاریخ با شما سخن می گوید. قلعه های باستانی صومعه های صخره ای شهرهای تاریخی موزه های باشکوه و آثار باستانی بی نظیر حکایت از گذشته ای پر فراز و نشیب دارند.

اما گرجستان فقط تاریخ نیست! طبیعت بکر و دست نخورده کوه های سر به فلک کشیده جنگل های انبوه چشمه های آب معدنی شفابخش دریاچه های خیره کننده و طبیعت چشم نواز گرجستان را به بهشتی برای طبیعت دوستان تبدیل کرده است.

در این مقاله ما به سراغ هتل ها در گرجستان می رویم مکان هایی که شما را در قلب این سرزمین جادویی جای می دهند و خاطرات فراموش نشدنی برایتان رقم می زنند.

هتل های گرجستان خاطرات ناب در دل کوه ها

تصور کنید که در اتاقی با پنجره ای رو به کوه های سرسبز و درخشان با نسیمی خنک و دلنشین در حال نوشیدن قهوه صبحگاهی هستید. یا در بالکنی رو به منظره ای خیره کننده از شهر در حال تماشای غروب آفتاب باشکوه هستید. این فقط تصور نیست این واقعیت زندگی در هتل های گرجستان است.

گرجستان انواع هتل ها را با تنوعی از امکانات و در قیمت های مختلف ارائه می دهد. از هتل های لوکس با امکانات مدرن و مجلل گرفته تا اقامتگاه های سنتی و دنج با اصالت و جذابیت خاص خود انتخاب با شماست!

تجربه یک اقامت منحصر به فرد در قلب تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان با خیابان های پر پیچ و خم معماری خیره کننده و جاذبه های تاریخی و فرهنگی شما را به دنیایی دیگر می برد.

در قلب تفلیس هتل های مجلل با امکانات بی نظیر منتظر شما هستند.

هتل لوکس Tbilisi Marriott Hotel: این هتل با معماری مدرن و مجلل اتاق های شیک و بزرگ رستوران هایی با غذاهای متنوع و لذیذ و یک استخر روباز با منظره ای چشم نواز تجربه اقامتی به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل boutique The Rooms Tbilisi: این هتل با دکوراسیون خاص و جذاب اتاق هایی با طراحی هنرمندانه و فضای صمیمی و آرامش بخش برای شما اقامتی به یاد ماندنی در قلب شهر رقم خواهد زد.

هتل سنتی Tbilisi Old Town: این هتل با معماری سنتی گرجی اتاق هایی دنج و دلنشین و فضایی اصیل و دلچسب شما را به گذشته گرجستان خواهد برد.

کشف زیبایی های تفلیس از نگاه یک محلی

تفلیس شهری است که در آن تاریخ و مدرنیته در کنار هم زیبایی های بی نظیری را خلق کرده اند.

پل صلح تفلیس: این پل فلزی و مدرنیته نماد تفلیس است.

قلعه ناریقالا: قلعه ای باستانی و باشکوه که مسیری جذاب برای پیاده روی و تماشای مناظر زیبای شهر ارائه می دهد.

حمام های گوگردی آبانوتوبانی: حمام های سنتی گرجستان تجربه ای منحصر به فرد از درمان و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

میدان آزادی: میدانی بزرگ و جذاب با مجسمه های منحصر به فرد و فضایی شاد و پر انرژی.

سفری به دل طبیعت در باتومی شهر ساحلی گرجستان

باتومی شهری ساحلی در دریای سیاه با سواحل شنی آب های آبی و منظره های خیره کننده بهشتی برای علاقه مندان به طبیعت و تفریحات ساحلی است.

هتل لوکس Sheraton Batumi Hotel: این هتل با اتاق هایی مدرن و رو به دریا یک استخر روباز با منظره ای چشم نواز و رستوران هایی با منوی متنوع تجربه اقامتی فوق العاده را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هتل بوتیک Batumi Boutique Hotel: این هتل با دکوراسیون خاص و جذاب اتاق هایی دنج و دلنشین و فضایی آرامش بخش انتخاب مناسبی برای علاقه مندان به فضای خصوصی و آرامش است.

هتل سنتی Batumi Old Town Hotel: این هتل با معماری سنتی گرجستان اتاق هایی اصیل و دنج و فضایی دلچسب تجربه اقامتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

تفریحات و جذابیت های باتومی از نگاه یک مسافر

باتومی شهری شاد و پر انرژی است که در کنار ساحل زیبای خود جاذبه های توریستی بی نظیری نیز ارائه می دهد.

ساحل باتومی: این ساحل شنی با آب های آبی و شفاف فضایی ایده آل برای شنا آفتاب گرفتن و تفریحات ساحلی است.

پل معلق باتومی: این پل معلق و زیبا نمادی از باتومی است و منظره ای فوق العاده از شهر و دریا ارائه می دهد.

باغ باتومی: این باغ زیبا و سرسبز فضایی آرامش بخش و دلچسب برای پیاده روی و استراحت است.

چرخ و فلک باتومی: این چرخ و فلک با ارتفاع زیاد منظره ای خیره کننده از شهر و دریا ارائه می دهد.

نکات عملگرا برای سفر به گرجستان

برای سفری منحصر به فرد و بدون دغدغه به گرجستان این نکات را فراموش نکنید:

  • ویزای گرجستان: اخذ ویزای گرجستان برای مسافران ایرانی به سادگی انجام می شود و می توانید آن را به صورت آنلاین اخذ کنید.
  • زبان گرجستان: زبان رسمی گرجستان گرجی است اما انگلیسی به طور گسترده در شهرها و مناطق توریستی استفاده می شود.
  • ارز گرجستان: ارز رسمی گرجستان لاری است اما دلار و یورو نیز به طور گسترده در گرجستان پذیرفته می شود.
  • هزینه سفر: گرجستان کشوری با هزینه سفر مناسب و معقول است.
  • امنیت: گرجستان کشوری امن و مطمئن برای سفر است و مردم آن مهمان نواز و صمیمی هستند.

سوالات متداول

  • بهترین زمان سفر به گرجستان چه زمانی است؟ بهترین زمان برای سفر به گرجستان فصل بهار و پاییز است اما اگر علاقه مند به تفریحات ساحلی هستید فصل تابستان را انتخاب کنید.
  • چگونه می توان به گرجستان سفر کرد؟ برای سفر به گرجستان می توانید از راه هوایی (با پرواز مستقیم یا ترانزیتی) یا راه زمینی (با اتوبوس یا خودرو شخصی) استفاده کنید.
  • چه جاذبه هایی در گرجستان وجود دارد؟ گرجستان دارای جاذبه های توریستی متنوعی است از جمله شهرهای قدیمی قلعه ها و صومعه های باستانی موزه های باشکوه طبیعت بکر و دست نخورده و تفریحات ساحلی.

نتیجه گیری

گرجستان کشوری با تاریخ غنی طبیعت چشم نواز و مردم مهمان نواز انتخابی ایده آل برای سفر و تجربه لحظاتی فراموش نشدنی است. با هتل های مجلل و سنتی و جاذبه های توریستی متنوع در گرجستان لحظاتی فوق العاده را تجربه خواهید کرد و خاطرات شیرینی از این کشور زیبا به یادگار خواهید داشت.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا