هر آنچه در مورد فروش محصول خود در آمازون باید بدانید

آمازون یکی از معتبرترین شرکتهای آنلاین است. آمازون به عنوان خرده فروش آنلاین پیشرو ، از فناوری تجارت و ترافیک تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات شما در بازار جهانی برخوردار است. اگر در زمینه بازاریابی اینترنتی مبتدی هستید ، سریع ویژگی های زیر را که آمازون برای فروش محصولات ارائه می دهد بخوانید.

Google | آمازون

ویژگی های آمازون

برای اینکه بتوانید از سایت ایده بگیرید ، ابتدا نگاهی به ویژگی های اصلی آمازون می اندازیم. اکنون می توانید از سایت بازدید کنید – هر محصولی را جستجو کنید و ببینید چه چیزی در صفحه شما نشان داده می شود.

ویژگی هایی که باید مورد توجه قرار گیرد:

  • نتایج همیشه حاوی یک عکس حرفه ای یا نوعی نقاشی از محصول است.
  • قیمت قابل مشاهده می شود و همراه با یک پیشنهاد یعنی حمل و نقل رایگان است. توجه کنید که مبلغ ذخیره شده خرده فروشی چگونه قابل مشاهده است. این یک استراتژی تبلیغاتی کاملاً ثابت است – آمازون ارزش محصول را به مردم می گوید و در حال حاضر با کمتر از ارزش آن فروش می کند.
  • آمازون بیان می کند که چه تعداد کالا در انبار موجود است و مدت زمان تقریبی لازم برای رسیدن محصول به مشتری. خریداران وقتی متوجه می شوند که مقدار محصول محدود است ، تمایل بیشتری به خرید کالایی دارند. پیش بینی زمان برای بسیاری از مشتریان و فروشندگان نیز یک ویژگی مفید است.
  • آمازون از فروش متقابل و فروش بیش از حد سود می برد. این به مفهوم فروش اشاره دارد که مبتنی بر شباهت کالا یا سوال مشتری است که آیا او کالای دیگری را خریداری می کند که اولین کالای خریداری شده خود را تکمیل کند ، یعنی زمانی که مشتری به فکر یک محصول است. آمازون محصول دیگری را ذکر می کند که ممکن است مشتری را نیز مورد توجه قرار دهد.
  • ویژگی “نگاه به درون” به مشتریانی که برای خرید کتاب مراجعه می کنند ارائه می شود. این ویژگی واقعی به مشتری اجازه می دهد تا از نزدیک کتاب را ببیند.
  • نظرات – بخش “بررسی تحریریه” محصول را با جزئیات کامل توصیف می کند. آمازون همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا محصول را بررسی کنند. این بررسی ها معمولاً قابل اعتماد ، منصفانه بوده و مانند توصیفات مربوط به محصول عمل می کنند. همه انواع بازخورد می تواند برای فروشنده مفید باشد.
  • افزونه های اضافه شده – آمازون شامل انواع مختلفی از دستگاه های متقابل و تعاملی مانند بحث در مورد مشتری ، لیستامانیا ، ویکی اطلاعات و غیره است. از همه این افزونه ها می توان برای ایجاد علاقه به محصولات یا موضوعات خاص استفاده کرد.

آنچه در آمازون قابل فروش و فروش نیست

آمازون به فروشندگان این امکان را می دهد تا محصولات خود را در دسته های زیر قرار دهند: نرم افزار ، ورزش و فعالیت های فضای باز. اسباب بازی ، اسباب بازی و بازی های ویدیویی.

لطفا توجه داشته باشید که برای فروش در دسته های زیر نیاز به کسب مجوز قبلی دارید: لباس ، زیبایی ، تلفن های همراه و لوازم جانبی ، غذای عالی ، مواد غذایی ، جواهرات و ساعت ، رایانه های شخصی (در گروه الکترونیک) ، کفش ، لوازم جانبی و بازی ها . & اسباب بازی ها

محصولات زیر در آمازون قابل فروش نیستند: مجلات و روزنامه ها ، اسباب بازی های بزرگسالان ، کارت های هدیه و گواهی های هدیه ، اسلحه و مهمات ، پردازش تصویر ، داروهای تجویز شده ، تنباکو و الکل.

چگونه همه کار می کند:

  • ثبت نام
  • برای شروع فروش محصول خود در آمازون ، اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام است. این یک فرآیند ساده است که شما را ملزم به پر کردن یک فرم کوتاه آنلاین می کند تا به عنوان یک فروشنده شخصی ثبت نام کنید. اگر فکر می کنید باید بیش از 40 سفارش در ماه پردازش کنید ، باید به عنوان یک تاجر حرفه ای ثبت نام کنید.

  • موجودی کالا را بارگذاری کنید
  • آمازون بارگذاری موجودی محصول شما را واقعاً آسان کرده است. پس از ثبت نام ، سه گزینه برای ارسال اطلاعات مربوط به محصول خود دارید:

    انتخاب 1: از ویژگی افزودن محصول فروشنده برای ایجاد همزمان یک محصول استفاده کنید. اگر با فروشنده مرکزی آشنا نیستید ، تنها چیزی که باید بدانید این است که این یک رابط وب است که برای رسیدگی به تمام جنبه های فروش در Amazon.com استفاده می شود. می توانید از این ابزار برای افزودن اطلاعات محصول ، انجام به روزرسانی سهام و سپس مدیریت سفارشات و همچنین پرداخت از طریق آن استفاده کنید.

    گزینه 2از دسکتاپ فروشنده استفاده کنید. این یک برنامه دسک تاپ رایگان و با کاربرد آسان است که می توانید با استفاده از آن محصولات را به صورت عمده یا جداگانه به موجودی خود اضافه کنید.

    گزینه 3: اگر می خواهید اطلاعات مربوط به چند محصول را همزمان ارسال کنید ، از پرونده های موجودی برای ایجاد چند محصول استفاده کنید.

  • محصولات شما تحت نظارت هستند
  • با درج محصولات شما در آمازون ، آنها به 24/7 ساعت به میلیون ها پیش منتقل می شوند – ترافیک آمازون ، اکنون نیز بازدید شما.

  • محصول شما در حال خرید است
  • خرید یک محصول از آمازون نه تنها راحت است ، بلکه واقعاً ساده و سریع است. محصول شما با یک کلیک ماوس به راحتی خریداری می شود.

  • حمل دریایی
  • اساساً ، شما مسئول حمل و نقل محصول خود به صاحب جدید آن هستید. آمازون هنگام ثبت سفارش ، خرید را از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید بسته بندی و ارسال محصول خود به مشتری است. اگر ترجیح می دهید با این بخش سر و کار نداشته باشید ، می توانید گزینه Fulfillment by Amazon را انتخاب کنید.

  • پول در جیب شما
  • سپس آمازون از طریق واریز مستقیم به حساب بانکی شما به شما پرداخت می کند. پس از ارسال وجه ، این ودیعه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

در حالی که ما در مورد موضوع پول صحبت می کنیم ، اجازه دهید من خلاصه ای از هزینه های فروشنده آمازون را به شما ارائه دهم …

دو بسته اصلی “فروشنده” از آمازون موجود است.

اگر به دنبال فروش تعداد کمی از محصولات هستید یا انتظار دارید ماهانه کمتر از 40 سفارش داشته باشید ، ممکن است بخواهید به عنوان ثبت نام کنید فروشنده انفرادی. تنها هزینه ای که در اینجا گنجانده شده است ، هزینه “فروش هر محصول” 0.99 دلار است – به این معنی که شما فقط برای هر کالایی که می فروشید 0.99 دلار پرداخت می کنید.

از طرف دیگر ، اگر فکر می کنید بیش از 40 محصول در ماه خواهید فروخت ، باید برای ثبت نام وارد شوید فروشنده حرفه ای. در اینجا شما باید انتظار داشته باشید که هنگام فروش محصولات خود ، یک حق اشتراک ماهانه 39.99 دلار به اضافه هزینه ارجاع و بسته شدن جزئی بپردازید. این هزینه ها مربوط به رده محصولات شما است.

به یاد داشته باشید ، برای هر دو گزینه فروش ، هیچ هزینه ای برای لیست موارد جداگانه وجود ندارد و هیچ هزینه ای برای پردازش کارت اعتباری وجود ندارد.

اگر در تجارت الکترونیک تازه وارد هستید ، ممکن است کمی از ایده انجام معاملات مالی از طریق اینترنت مضطرب باشید. هر چند نترسید – آمازون برخی از ویژگی های مفید را ایجاد کرده است که ممکن است به شما در آرامش کمک کند.

  • محافظت در برابر تقلب
  • آمازون خدمات فروش کلاهبرداری پرداخت در سطح جهانی را به فروشندگان خود ارائه می دهد. آنها سیستمی پر از اعلان های شخصی ایجاد کرده اند که به شما می گوید دقیقاً در هر زمان با سفارشات و پرداخت های شما چه اتفاقی می افتد.

  • تسهیلات کارت اعتباری
  • البته ، آمازون مجاز به انجام معاملات ایمن با بیشتر ارائه دهندگان کارت اعتباری بزرگ است.

  • برنامه تضمین A-to-Z
  • این برنامه به طور خاص برای ایمنی مشتری طراحی شده است اما آگاهی از برنامه ای از این نوع مهم است زیرا برای ایجاد حس اعتماد تجاری بین مشتری ، آمازون و شما ایجاد شده است. برنامه ضمانت A-to-Z برای مقابله با شرایطی طراحی شده است که مشتری: 1) هرگز کالایی را دریافت نمی کند یا 2) کالایی متفاوت از آنچه سفارش داده است دریافت می کند. در ابتدا مشتری تشویق می شود که در صورت ظاهر شدن این نوع کالا شخصاً با شما (فروشنده) تماس بگیرد. اگر مشتری نتواند این مشکل را حل کند ، مشتری می تواند ادعای “A-to-Z” را به آمازون ارائه دهد. سپس آمازون ایمیلی برای شما ارسال می کند و ادعای مشتری را توضیح می دهد. از شما خواسته می شود با ارسال اطلاعات اولیه سفارش و طرح دقیق فرآیند ، به آن پاسخ دهید. آمازون سپس تصمیم خواهد گرفت که چگونه ادعا را تسویه کند – این ممکن است منجر به بازپرداخت مشتری شود.

اکنون که می دانید چگونه می توانید به تنهایی شروع به کار کنید ، باید چند ترفند از تجارت را بیاموزید …

همه چیز در مورد فروش است ، بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید محصولات شما مانند کیک های گرم به فروش می رسند؟

نکته 1) کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مناسب برای فروش آنلاین بصورت آنلاین بسیار حیاتی هستند. کلمات کلیدی مشتریان بالقوه را به سمت محصول شما جذب می کنند ، بنابراین مهم است که سعی کنید کلمات کلیدی خاص محصول را به توضیحات محصول آمازون و همچنین هرجای دیگری که ممکن است در مورد محصول خود بنویسید اضافه کنید. اگر می خواهید از موتورهای جستجو واقعا بازدید بالایی داشته باشید ، ممکن است لازم باشد برای محصول اصلی خود تجزیه و تحلیل عبارت کلمات کلیدی را انجام دهید. این کار را می توان با ابزار کلمه کلیدی خارجی Google یا ابزار WordTracker رایگان انجام داد. ضروری است که کلمات کلیدی مناسب با رتبه بالاتر را انتخاب کنید.

نکته 2) درباره محصولات خود بنویسید

هرچه محتوای آنلاین بیشتری در مورد محصول شما در دسترس باشد ، برای فروش بهتر است. مهم است که محتوای جالبی برای جذب بازار شما بنویسید و مطمئن شوید که حاوی کلمات کلیدی برای محصول شما است. مرحله بعدی گسترش این اطلاعات در سراسر وب است. شما می توانید از مزایای “Listamania” یا “So you like٪ u2026guide” ارائه شده توسط آمازون استفاده کنید ، اما همچنین می توانید در مورد محصول خود وبلاگ نویسی کنید یا از سایت های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ بیشتر محصول مانند ایجاد دوست یا ایجاد گروهی با افراد در فیس بوک احتمالاً آنها به نوع محصولی که می فروشید علاقه مند هستند.

نکته 3) شرکتهای تبلیغاتی محصولات اینترنتی

برای یافتن لیستی از بهترین شرکت های تبلیغات محصول ، در جستجوی گوگل احساس راحتی کنید. چندین شرکت در دسترس است که محصولات شما را با تهاجم به صورت آنلاین بازاریابی می کنند – با این نوع کمک خارجی. شما مجبور نیستید شخصاً محصول خود را بازاریابی کنید. تنها نکته منفی در استفاده از این نوع شرکت ها این است که بیشتر خدمات آنها مستلزم پرداخت مقدار زیادی پول نقد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا