هر آنچه که در مورد آندولین و آندوویلا باید بدانیم

منبع خبر: هر آنچه که در مورد آندولین و آندوویلا باید بدانیم

BUGC7660

مزایای سیستم های سقف Onduline و Onduvilla

ورق های بتونی و کاشی های سقف آندولین و Endobiles بسیار سبک هستند (فقط 3 کیلوگرم در هر متر مربع) و نصب سریع و آسان روی سقف شیروانی دارند. این محصول به دلیل عملکرد ضد آب بودن به دلیل داشتن لایه ایزوگام اشباع و همچنین لایه سلولز توسط شرکت تولیدکننده آندولین ، ضد آب است. سیستم سقف شیب دار Endolina از مقاومت در برابر باد شدید پایدار است (حداکثر 260 کیلومتر در ساعت). کاهش سردرد صدای محیطی داخل ویلا نیز کمک می کند ، به خصوص در باران شدید از ورود صدا به ساختمان ها جلوگیری می کند.

طراحی بدون عنوان 92

نصب سریع و سایر مزایای Andolin و Andovilla

سبک و در عین حال بادوام

مقاوم در برابر بادهای شدید

ایجاد عایق حرارتی بالا

سازگار با محیط زیست

طیف زیبا از رنگ

از نظر ظاهری متنوع است

قیمت مناسب در مقایسه با سایر مواد وارداتی

آندرولین

مرجع سقف آندولین HR ترکیه

ورق های اصلی قیر راه راه

شرکت تولیدی Andolin and Andovilla دارای تیم متخصص و مجرب و مدیریتی مناسب برای شرایط مختلف آب و هوایی و کاربردهای مختلف انواع سقف های شیب دار است. کارشناسان شرکت تولیدی Andovilla کاملاً از شرایط و مشتریان سیستم آندولین آگاه هستند. این شرکت تولیدی از دانش و آگاهی استفاده کرده است و همچنان در سیستم های سقف کم هزینه در سراسر جهان به اختراع و رشد خود می پردازد.

طراحی بدون عنوان 90 0

ترکیبی منحصر به فرد در تولید ورق های Andolina و Andovilla

ورق های بام Andolin و Andovilla از قیر قیر تقویت شده با الیاف سلولز و رزین ترموستاتیک ساخته شده اند. آنها همچنین در ترکیبات اختصاصی و رنگدانه ای که توسط آندولین اختراع شده است ، از فناوری بی نظیری برخوردار هستند.

قدرت فن آوری یک لایه

اندولین از قیر طبیعی ورقهای به طور مساوی موج دار و مدل شاتر سینوسی ساخته شده است. دوام و کارایی عالی در مورد فضای سقف شیروانی بستگی به روش های تولید و دمای فنی مواد دارد. Andolin به عنوان یک تولید تک لایه ، عملکرد برتر فنی و عمر طولانیتری را در مقابل فناوری چند لایه و تک لایه با فناوری ورق های ماندگار فراهم کرده و از پایداری رنگ و کیفیت بهره می برد. او

فواید اندولین

گواهینامه کیفیت محصول

برش ، طراحی و نصب آسان

10 سال ضمانت ضد آب

ویژگی های عالی برای حفظ رنگ

مقاومت در برابر بادهای شدید

استاندارد کیفیت از اروپا

عملکرد عایق بالا و جذب صدا

زنگ نمی زند ، پوسیده نمی شود و شکننده نمی شود

در چهار رنگ سازگار با محیط زیست ساخته شده است

انعطاف پذیر ، ایده آل برای پروژه های نوسازی

تولید جهانی بیش از 75 سال قدمت دارد

آندوویلا این نخستین بار در سال 1944 در فرانسه تولید شد و آندولین به عنوان پیشگام در سقف های کامپوزیت سبک وزن شروع به کار کرد. این گروه به سرعت در سرتاسر جهان توسعه یافت و از این طریق تجدید شد. امروزه آندولین در بیش از 120 کشور جهان فعالیت و فعالیت می کند و از طریق شبکه قدرتمند شبکه خود خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. امروز ، آندولین حدود 1600 آژانس در سراسر جهان دارد.

ورق های قیر موجدار را از بین ببرید

ورق اندوویلا به منظور ارائه سبک جذاب سقف شیروانی برای ویلا و محافظت از محیط زندگی ، با تحقیق و بررسی کارشناسان ، سقف ویلا در اکثر کشورها به تولید انبوه رسیده است. یکی از موارد مهمی که باعث شده آندوویلا فراتر از مواد سنتی باشد ، مقاومت آن در برابر باد و محافظت در برابر بادهای شدید است.

ورق اندوویلا ساخته شده از آسفالت پیچیده با هسته فیبر مات. این فن آوری پیچیده سبک به مدت 70 سال توسط Andolin در سایر مواد بام به کار رفته است و نتایج شگفت انگیزی دارد. پوشش رنگ موجود در آندوویلا ، بر اساس چندین دهه تحقیق و آزمایش ، لایه دیگری از محافظت را ارائه می دهد.

IMG E4889

نکات نصب

در مرحله نصب ورق اندوویلا باید مراقب باشید زیرا Andoline و Andobilla مواد نرم هستند. تراز بام نوعی درخت است که می تواند هم کفی مربع روسی باشد و هم MOSB 12 میلی متر ، بنابراین نیازی نیست که با مشکلاتی مانند شکستن endobilla روبرو شوید و به طور یکنواخت طول عمر ورق اندوبیلا را افزایش ندهید. استاندارد عملکرد ، پیشنهاد کارشناسان شرکت ویلانما شما می توانید تا حد امکان از درخت U-SB استفاده کنید زیرا وقتی درخت U-SB روی خرپاها و تیرها نصب می شود ، سقف شیروانی کاملاً پوشانده شده و به راحتی می توان روی پشت بام قدم گذاشت ، اما وقتی درخت چهارم با فاصله از سقف شیروانی نصب شده پوشانده شود ، باید از حرکت در سقف کاسته شود. حرکت سقف روی پله هایی که چوب در آن نصب شده است به گونه ای که سقف شیروانی از لحاظ آب بندی با مشکلی روبرو نخواهد شد.

IMG 3719

مرجع سقف Onduline

سیستمهای آندرولینا

ورق اندوویلا این محصولی خاص و منحصر به فرد با ورق های بسیار خوب پوشش و کاملاً مقاوم در برابر آب است ، این سیستم نیازی به لایه محافظ دیگری ندارد. نصب و راه اندازی ورق اندوویلا این کار بسیار آسان و سریع است اما باید تیم تخصصی و ماهر مدیریت زیرساخت ها و نصب ورق ها باشد. Andovilla منظره ای زیبا از انواع ساختارهای ویلا را فراهم می کند. ورق اندوویلا کاملاً سازگار با محیط زیست است زیرا از مواد بازیافت شده ساخته می شود. با افزودن مواد آندوویلا ، پوشش سقف مورد نظر ، بادوام ، سبک و شیک را تجربه خواهید کرد.

* زیبایی

* نصب سریع

* آسان

* عایق

* سازگار با محیط زیست

مزایای Andovilla

ضد آب

عملکرد صوتی خوب

عایق

نصب سریع و محافظت آسان

اصول نصب اندوویلا

ورق های اندوویلا را می توان در کلیه سازه های سقف شیبدار استاندارد نصب کرد *

شروع به نصب endobilla در یک جهت و در جهت مخالف باد شدید. با هم ترازی همپوشانی * اطمینان حاصل کنید که ضد آب متناسب است

در هر نوع همپوشانی و امواج ، endobilla توسط میخ جذب می شود تا زیرساخت درخت OSB را جذب کند.

نویسندگان

پیچ چوب: طول 70 میلی متر که پیچ پیچ دار با درب پلاستیکی محکم است این اتصال در هر ورق ورق ساخته می شود *

مشخصات فنی آندوویلا

طول: 106 سانتی متر

عرض صفحه: 40 سانتی متر

ارتفاع موج: 38 میلی متر

وزن هر ورق: 27.1 کیلوگرم

ضخامت ورق: 3 میلی متر

وزن ورق در هر متر مربع: 4 کیلوگرم

نکته اساسی در زیرساخت های اندوویلا

نکته مهم در مورد ساخت ورق آندوویلا اینجاست که می خواهیم به طور صحیح مواد کلاسیک آندوویلا ، مانند ورق ها را بسازیم. شنگن برای به دست آوردن سازه ها باید از چوب U-BIG آلمانی استفاده کنیم تا دوام و کیفیت سقف آندوویلا افزایش یابد و حتی با این کار مهر سقف آندوویلا بسیار عالی خواهد بود. همچنین به دلیل اینکه درخت روی سقف شیب دار کاملاً فرش شده است ، حرکت سقف راحت و بدون دردسر خواهد بود. متأسفانه برخی از پیمانکاران به دلیل اینکه هزینه چوب (O-SB) اندکی بیشتر از چهار است ، به دلیل قیمت پایین و برنده شدن در پروژه ، از چهل زیر ساخت زیرساخت Andovilla استفاده کنید ، که قطعاً مشکلات زیادی دارد. در آینده نزدیک آنها برای سقف شیروانی کار خواهند کرد که جبران ناپذیر خواهد بود ، اگر ما کارهای گام به گام خود را برای اجرای هر پروژه طبق استاندارد انجام دهیم ، همه چیز طبق معمول و با آگاهی کامل کار خواهد کرد. هم کارفرما و هم ما با آرامش پروژه را تحت کنترل خود به کارفرما منتقل خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا