هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در ترکیه

سفری به کانادا: انگشت نگاری در سفارت ترکیه

کانادا

کانادا

می دونم که تصمیم به مهاجرت به کانادا چه برای تحصیل کار یا زندگی یک تصمیم بزرگ و هیجان انگیزه. برای اینکه بتونی به این آرزوی بزرگت برسی اولین قدم گذراندن مراحل انگشت نگاری در یکی از مراکز تایید شده سفارت کانادا در ترکیه است.

کانادا

حالا شاید برات سوال پیش اومده باشه که این انگشت نگاری چطوریه؟ چقدر طول می کشه؟ هزینه اش چقدره؟ با من همراه باش تا تجربه ی شخصی خودم رو از این مرحله برات روایت کنم.

کانادا

سفری به سفارت کانادا: انگشت نگاری در استانبول

من چند وقت پیش برای مهاجرت به کانادا به سفارت کانادا در استانبول رفتم. همیشه دوست داشتم به یه کشوری برم که هم فرهنگ غنی و زیبایی های طبیعی داره و هم فرصت های شغلی و تحصیلی خوب ارائه می ده و کانادا دقیقا همون جایی بود که دنبالش بودم.

قبل از رفتن به سفارت کلی تحقیق کردم و توصیه های دیگران رو مطالعه کردم. یکی از موضوعاتی که برام مهم بود هزینه انگشت نگاری بود. چون می خواستم یه برنامه ریزی دقیق برای هزینه ی سفر به ترکیه و مراحل مهاجرت داشته باشم.

هزینه ی انگشت نگاری: چقدر باید هزینه کنید؟

هزینه انگشت نگاری برای ویزای مهاجرت به کانادا در ترکیه در سال 2023 تقریبا 85 دلار کانادا ( معادل 1150 لیر ترکیه ) است.

هزینه انگشت نگاری با ارز تغییر می کنه و بهتره قبل از سفر به وب سایت سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کنید تا آخرین هزینه را استعلام کنید. سایت سفارت اطلاعات هزینه ها را به دلار کانادا و ارز محلی ترکیه ارائه می دهه.

اما فقط هزینه ی انگشت نگاری نیست که باید به آن توجه کنید. برای رفتن به سفارت هزینه پرواز اقامت در ترکیه و هزینه های شخصی را نیز باید در نظر بگیرید.

تجربه ی شخصی من از انگشت نگاری

وقتی به سفارت رسیدم اول باید کارت شناسایی و گذرنامه خودم را ارائه می دادم. بعد از تایید هویت من به اتاق انگشت نگاری هدایت شدم. در اتاق انگشت نگاری یک کارمند سفارت با لبخندی گرم من را راهنمایی کرد تا انگشتان خودم را روی یک دستگاه اسکن قرار دهم.

اسکن   انگشت   بسیار   ساده   و  سریع   بود  و  من  در   کمال   آسودگی  مراحل   را  انجام   دادم.  بعد   از  انجام   **انگشت نگاری**   کارمند   سفارت   یک  رسید  به   من  داد   که   تایید   می کرد  که  **انگشت نگاری**  من   با   موفقیت   انجام   شده   است.    

قبل از   رفتن   به   سفارت   به   من   توصیه   شده   بود   که   یک   لپ  تاپ   یا   تلفن   همراه   با   خودم   داشته   باشم   تا   در   صورت   نیاز   از   آن   برای   پرینت   اسناد   یا   ارتباط   با   سفارت   استفاده   کنم.   این   توصیه   بسیار   مفید  بود   چون   در   سفارت   امکانی   برای   پرینت   وجود  نداشت. 

نکاتی که باید قبل از انگشت نگاری در نظر بگیرید

قبل از رفتن به سفارت چند نکته مهم وجود داره که بهتره به آنها توجه کنید:

  • اول از همه سایت سفارت کانادا در ترکیه را بررسی کنید و اطلاعات جدید را مطالعه کنید. زمان انجام انگشت نگاری مدارک لازم و هزینه ها می توانند تغییر کنند.
  • ویزای ترکیه را قبل از سفر به ترکیه گرفته باشید. برای انجام انگشت نگاری به ویزای ترکیه نیاز دارید.
  • برای رفتن به سفارت لباس مناسب و راحتی بپوشید. در سفارت محیطی خنک و آرام وجود دارد و بهتره به این نکته توجه کنید.
  • توصیه می کنم که یک روز قبل از انگشت نگاری به ترکیه برسید تا با محیط و زمان انجام مراحل انگشت نگاری آشنا شوید.
  • با خودتان کمی پول نقدی داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.
  • یک بار دیگر وب سایت سفارت را بررسی کنید و اطلاعات جدید را مطالعه کنید.

    پاسخ به سوالات مهم

  • من برای انجام انگشت نگاری** به ترکیه رفت و در سفارت با من به انگلیسی صحبت کردند. اگر به انگلیسی مسلط نیستید می توانید از یک مترجم استفاده کنید و یا از قبل با سفارت تماس بگیرید و درباره زبان صحبت کنید.
  • سفارت کانادا در استانبول به طور معمول در روزهای کاری باز است. قبل از رفتن به سفارت با سایت سفارت تماس بگیرید و زمان باز بودن سفارت را اطلاعات بگیرید.
  • بله می توانید به جای سفارت استانبول در آنقره یا ازمیر نیز انگشت نگاری انجام دهید. سایت سفارت کانادا در ترکیه** اطلاعات درباره مکان سفارت را ارائه می دهه.

    سفری به کانادا: آرزوی شما هدف ما

    انجام انگشت نگاری در سفارت کانادا در ترکیه اولین قدم در مسیر رسیدن به آرزوی شما برای مهاجرت به کانادا است. با کمی برنامه ریزی و توجه به نکاتی که گفتم می توانید با آسودگی و اطمینان این مرحله را با موفقیت انجام دهید.

    از شما تشکر می کنم که با من در این سفر به سفارت کانادا همراه بودید. امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با اطمینان و آسودگی این مرحله مهم را انجام دهید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا