هزینه سفر به آلمان با دعوتنامه

سفری به سرزمین رویاها با دعوتنامه: آلمان در انتظار شماست!

آلمان | سفر

آلمان | سفر

همیشه آرزوی سفر به آلمان رو داشتم کشوری با تاریخ غنی معماری حیرت انگیز و فرهنگی بی نظیر که هر بار با دیدن تصاویرش بیشتر شیفته اش می شدم. اما سفری که قرار بود تجربه کنم یه چیز دیگه بود؛ سفری با دعوتنامه. خبر اینکه قرار بود به آلمان سفر کنم مثل یه انفجار شادی بود انفجاری که تا مدتها در وجودم می پیچید و حس هیجان را به اوج خودش می رسوند. اما یه سوال بزرگ هم در ذهنم بود: هزینه سفر به آلمان با دعوتنامه چقدره؟

آلمان | سفر

هزینه های سفر با دعوتنامه به آلمان

آلمان | سفر

اولین چیزی که باید بهش توجه کنید ویزای شینگن است. خوشبختانه به لطف دعوتنامه مراحل صدور ویزا ساده تر میشه. با این حال هزینه ویزای شینگن حدود 80 یورو هست که باید پرداخت کنید.

هزینه های بلیط هواپیما: این هزینه بستگی به زمان سفر شما و نوع پرواز (مستقیم یا با توقف) متفاوت خواهد بود. برای پروازهای مستقیم از تهران به شهرهای اصلی آلمان مثل برلین یا فرانکفورت هزینه بلیط از 600 یورو شروع میشه و تا 1000 یورو هم می تونه افزایش پیدا کنه.

هزینه اقامت: این بستگی به نوع هتل یا هوستل انتخابی شما داره. برای هتل های 3 ستاره در شهرهای بزرگ هزینه اقامت از 50 یورو شروع میشه. اما اگر هوستل را انتخاب کنید با 20 یورو میشه یه شب رو به خوبی سپری کرد. هزینه اقامت یه چیز دیگه هم وجود داره: هزینه اسنپ یا تاکسی از فرودگاه به محل اقامتتون که بسته به فاصله حدود 10 تا 30 یورو هزینه داره.

هزینه غذا در آلمان هزینه غذا یه نکته مهمه. فست فودها مثل دونر کباب یا سوسیس با حدود 5 یورو قابل تهیه است. اما اگر غذاهای سنتی را در رستوران می خواهید هزینه هر وعده به حدود 15 یورو می رسه.

هزینه transportation و جاذبه های توریستی: هزینه transportation در آلمان با خرید کارت های مترو کاهش پیدا می کنه. هزینه یک روزه کارت مترو حدود 8 یورو است. هزینه جاذبه های توریستی هم متفاوت است. هزینه ورودی قلعه نویشفانشتاین حدود 20 یورو و هزینه ورودی موزه ها حدود 10 یورو است.

نکات مهم برای سفر به آلمان:

  • یادگیری چند کلمه آلمانی به شما در برقراری ارتباط کمک می کند.
  • استفاده از Google Translate برای ترجمه آنلاین نیز راه حل مناسبی است.
  • استفاده از Uber یا تاکسی برای جابجایی** در شهر گزینه مناسبی است.
  • خرید Souvenir از بازارهای محلی** حرفه ای تر است.
  • شرکت در تورهای City Tour برای آشنایی بهتر با شهر** توصیه می شود.
  • احترام به قوانین و فرهنگ آلمانی حیاتی است.
  • آشنایی با مکان های Tourist Information برای کسب اطلاعات لازم است.

تجربیات شخصی من در آلمان

وقتی برای اولین بار پا به آلمان گذاشتم حس عجیبی به من دست داد. طبیعت زیبا ساختمان های معماری و اتمسفر صلح آمیز شهر به من احساس آرامش داد. در طول سفر به موزه های متنوع مثل موزه برلین و موزه پرگامون رفتم که احساس واقعی تاریخ را به من منتقل کرد. غذاهای سنتی هم طعم جدیدی به سفر من داد. سوسیس آلمانی و شنیزل از مزه های فراموش نشدنی این سفر بود.

پرسش و پاسخ:

1. برای سفر به آلمان Visa نیاز دارم؟

اگر شهروند ایران هستید ویزای شینگن لازم است.

2. چقدر پول برای سفر به آلمان نیاز دارم؟**

هزینه سفر بسته به مدت زمان سفر نوع هتل و فعالیت های شما متفاوت است. به طور متوسط می توانید 500 یورو را برای هر هفته در نظر بگیرید.

3. چه زبان هایی در آلمان مورد استفاده است؟**

زبان آلمانی زبان رسمی آلمان است. اما اکثر مردم به انگلیسی هم مسلط هستند.

نتیجه گیری:

سفر به آلمان با دعوتنامه یه فرصت بی نظیر برای تجربه تاریخ فرهنگ و زیبایی این کشور است. با برنامه ریزی مناسب و محدود کردن هزینه ها می توانید سفر ارزان و خاطره انگیزی را برای خود و عزیزانتان تجربه کنید. آلمان منتظر شماست تا از جذابیت های آن لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا