وست مینستر (westminster) مقصدی برای خرید و تفریحات خانوادگی

وست مینستر: بهشت خرید و تفریحات خانوادگی

همیشه به دنبال مقصدی جذاب و پر از هیجان برای سفر خانوادگی بوده ام جایی که هم بچه ها و هم بزرگترها نهایت لذت را ببرند و خاطره ای فراموش نشدنی بسازند. دقیقا همین حس بود که من را به سمت وست مینستر لندن قلب تپنده ی انگلستان کشاند. حالا می خواهم تجربیات خودم را با شما به اشتراک بگذارم و شما را به سفری جذاب و هیجان انگیز به وست مینستر دعوت کنم.

گشت و گذاری در تاریخ و فرهنگ

همین که قدم به وست مینستر می گذارید انگار وارد دنیای دیگری می شوید؛ دنیایی که تاریخ در آن زنده است و معماری باشکوه به چشم می آید. اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند کلیسای وست مینستر است جایی که تاجگذاری پادشاهان انگلستان انجام می شود. تصور کنید قدم زدن در راهروهایی که قدمگاه پادشاهان و ملکه ها بوده است و لمس کردن تاریخ چندین قرنی احساسی وصف نشدنی است. حتما از برج کلیسا بالا بروید و منظره ی پانورامای لندن را از ارتفاع تماشا کنید.

اما وست مینستر فقط کلیسا نیست اینجا محل جاذبه های تاریخی و فرهنگی زیادی است. بازدید از خانه ی پارلمان با آن معماری گوتیک و ساعت مشهور "بیگ بن" در کنار رودخانه ی تیمز تجربه ای فراموش نشدنی است. حتما از "قصر باکینگهام" هم دیدن کنید و مراسم تعویض نگهبانان را تماشا کنید.

خریدی بی نظیر و متنوع

وست مینستر بهشت خریداران است! خیابان "اکسفورد استریت" با مغازه های برندهای معروف و "piccadilly" با مغازه های لوکس و خاص گشت و گذاری لذت بخش و پر از هیجان را برایتان رقم می زند.

اگر به دنبال هدیه های خاص و سوغاتی های جذاب هستید خیابان "ریجن استریت" بهترین گزینه است. علاوه بر این market های متنوعی در وست مینستر وجود دارند مثل "بورو مارکت" که کالاهای ارگانیک مواد غذایی و محصولات محلی ارائه می دهند.

تفریحات خانوادگی و سرگرمی

وست مینستر برای هر سلیقه ای تفریح و سرگرمی دارد. با "London Eye" شهر را از زاویه جدیدی تماشا کنید و در "Madame Tussauds" با مجسمه های مومی شخصیت های مشهور عکس بگیرید. اگر علاقه مند به تاریخ هستید "Imperial War Museum" شما را با تاریخ جنگ آشنا می کند.

برای کودکان مکان های سرگرم کننده زیادی وجود دارد از "The Science Museum" تا "The Natural History Museum" که با نمایشگاه های مختلف کودکان را به دنیای علم و طبیعت می برد.

غذا و نوشیدنی

در وست مینستر تنوع غذا و نوشیدنی وجود دارد که مناسب هر سلیقه ای است. از رستوران های لوکس تا کافی شاپ های کوچک و غذاهای خیابانی در فضای بازار و پارک ها موجود است.

اگر به غذاهای محلی علاقه مند هستید حتما "Fish and Chips" "Roast Dinner" "Pie and Mash" و "Sunday Roast" را تست کنید.

نکاتی برای یک سفر دلچسب

  • بهترین زمان برای سفر به وست مینستر در فصل بهار و پاییز است.
  • با استفاده از "Oyster Card" می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده بهینه ای کنید.
  • برای صرفه جویی در هزینه غذا را از market ها و کافی شاپ های کوچک خریداری کنید.
  • از جاذبه های گردشگری مختلف با استفاده از "London Pass" دیدن کنید.
  • حتما "Hyde Park" را برای پیاده روی و استراحت در فضای سبز حضور کنید.
  • با استفاده از "Google Maps" مکان های مختلف را براحتی پیدا کنید.
  • در فضای باز و در هنگام سفر حتما به هوا توجه کنید.
  • از پوشیدن کفش راحت و لباس مناسب برای پیاده روی فراموش نکنید.
  • بهتر است با اطلاع از ساعات کاری جاذبه های گردشگری به آنها مراجعه کنید.

تجربه شخصی و حس همراهی

همیشه وقتی به یک مکان جدید سفر می کنم به دنبال تجربه های شگفت انگیز هستم. وست مینستر با تمام تاریخ و فرهنگ و طبیعت زیبایش در من احساس شادی و هیجان را بیدار کرد. حس همراهی و علاقه من را به این شهر تعلق بخشید.

من به شما هم پیشنهاد می کنم که با ذهن باز و قلب پُر از آرزو به وست مینستر سفر کنید سفر شما هم قطعا فراموش نشدنی خواهد بود.

پرسش و پاسخ

1. بهترین زمان برای سفر به وست مینستر کدام فصل است؟

 به طور کلی فصل بهار و پاییز برای سفر به وست مینستر مناسب تر هستند. در این فصول  هوا معتدل تر است  تعداد گردشگران  کمتر  است  و  قیمت ها  نیز   معقول تر  است.

2. هزینه سفر به وست مینستر چقدر است؟

 هزینه   سفر   به   وست مینستر   بستگی   به   بودجه   و   نوع  سفر  شما  دارد.  هزینه   پرواز   اقامت   غذا   و   جاذبه های   گردشگری   در   این  هزینه   تاثیر   گذار   است. 

3. چه نوع پوشاکی برای سفر به وست مینستر مناسب است؟

بهتر است   برای   سفر   به   وست مینستر   لباس  راحت   و  مناسب   برای   پیاده روی   انتخاب  کنید.  اگر  به   جاذبه های   گردشگری   مذهبی   هم  سر   می زنید  پوشش   مناسب   را   در  نظر  بگیرید. 

نتیجه گیری

وست مینستر با تمام جاذبه های گردشگری و تفریحات خانوادگی مکانی عالی برای سفر خانوادگی است. این شهر با تمام تاریخ و فرهنگ و طبیعت زیبایش حافظه ی شما را با خاطرات شگفت انگیز پر خواهد کرد. به شما هم پیشنهاد می کنم که به این شهر سفر کنید و از تجربیات خود لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا