وضعیت بازار املاک و مستغلات در پاتایا ، تایلند

سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات پاتایا چیز جدیدی نیست.

تمام بازیگران اصلی صنعت بین المللی هتل ها طی سال های اخیر میلیاردها میلیارد دلار در پاتایا سرمایه گذاری کرده اند ، اما در فصل بالا هنوز کمبود اتاق های هتل وجود دارد. سرمایه گذاران ژاپن و هنگ کنگ در پاتایا فعال هستند و از هر فرصتی برای افزایش سرمایه خود استفاده می کنند. حقیقت این است که حتی اگر دلار آمریکا ضعیف باشد ، شرکت هایی از ایالات متحده برای سرمایه گذاری در تایلند صف می کشند. سرمایه گذاری های مشترک بین توسعه دهندگان محلی مستقر در سنگاپور رایج نیست. ماکرو چهل و چهارمین شعبه تایلندی خود را در اینجا در پاتایا با زنجیره های بزرگ سوپر مارکت هایی مانند تسکو لوتوس در انگلیس و فرانسوی کارفور در دسامبر و در سال 2009 با هزینه 600 میلیون بات افتتاح کرد. گروه هیلتون در حال ساخت هتلی جدید در بالای جشنواره شهر جدید جشنواره شهر فیلیپس است.

شماره هایی را که در پاتایا ریخته می شود در نظر بگیرید!

در سال 2007 تعداد گردشگران تایلندی به تنهایی فقط در پاتایا به 5.6 میلیون نفر رسید و می توان به تعداد زیادی از مهاجران شاغل در شرکت های چند ملیتی که دفتر مرکزی خود را در استان چون بوری تأسیس کرده اند اضافه کرد. همه آنها نیاز به مسکن با کیفیت دارند که اجاره یا خریداری شده باشند. کار زیادی لازم نیست تا دریابید که بازار املاک و مستغلات پاتایا در حال رونق است.

تایلند اقتصادی با سرعتی صعودی دارد که از 130 میلیارد دلار فراتر رفته و سود سالانه 13 میلیارد دلار آمریکا را فراهم می کند. یکی از بالاترین نرخ رشد در هر یک از کشورهای آسیایی است. تقاضاهای محلی باعث تحریک شده و تقاضای پاتایا با سرعتی باورنکردنی افزایش می یابد. سرمایه گذاران حس معامله دارند. به همین دلیل ، شرکت های سرمایه گذاری در تلاشند پا به پای خود بگذارند و بطور خاص سفارش پاتایا را به عنوان یکی از مکان های مورد علاقه خود در تایلند سفارش دهند.

این بدان معنی است که قیمت زمین همچنان رو به افزایش خواهد بود.

آمارهای رسمی نشان می دهد که قیمت زمین در تایلند در سال 2007 به طور متوسط ​​26.9 درصد افزایش یافته است. هیچ رکود یا کاهش وجود ندارد ، فقط یک خط پایدار در حال حرکت است. این نشان می دهد که هرچه زودتر وارد شوید ، بهتر می شوید

دلایلی که چرا باید در آپارتمان در پاتایا سرمایه گذاری کنید

پاتایای کوچک در یک سال مانند کاستا دل سول اسپانیایی کاملاً اسپانیایی گردشگران زیادی دارد اما خرد و هوای آندلس ، اندلس بسیار عقب مانده است. آمارها نشان می دهد که مردم برای آب و هوای مطبوع به اسپانیا می روند اما مارس و آوریل می توانند بسیار مرطوب باشند و اگر بدشانس باشید ممکن است در زمستان برف ببینید. اگر در هر ساعت از سال به پاتایا می روید ، مطمئن هستید که لباس های تابستانی در چمدان شما تمام چیزهایی است که لازم دارید و از لباس شنا شما به خوبی استفاده می شود. حتی در طول فصل باران در تایلند ، دمای هوا یکسان است و باران به ندرت بیش از چند ساعت قبل از بازگشت خورشید ادامه می یابد.

سپس قیمت پرداخت شده در پاتایا را برای ویلا 360 متر مربع در یک قطعه 1500 متر مربع با باغ های سبز ، مهمان خانه ، استخر بزرگ با جکوزی ، سیستم آبیاری رایانه ای ، ورودی اتومبیل برای دو خودرو و یک دروازه کشویی با کنترل از راه دور مقایسه کنید. با قیمتی که در ماربلا در Costa del Sol پرداخت خواهید کرد.

احتمالاً سه برابر بالاتر از لایحه قرار خواهید گرفت و سؤال این است که آیا همه موارد ذکر شده در این بسته را دارید – شاید اینگونه نباشد. تمام تجملات موجود در پاتایا برای بخش کوچکی از آنچه شما انتظار می رود در آمریکا یا جنوب اروپا بپردازید در مناطقی است که افراد متفرقه به یک آب و هوای خراب گله می کنند.

از آنجا که املاک شما در تایلند ارزش دارد ، سود تمام آنچه در هنگام فروش دارید دارید. هیچ گونه مالیاتی بر سود سرمایه در تایلند وجود ندارد و سرمایه گذاری ها سال به سال برآورد می شود.

نحوه سرمایه گذاری در یک مجتمع مسکونی در پاتایا

به عنوان یک قاعده ، مطالعه حقایق و ارقام “بسیار محکم” حداقل کاری است که هر سرمایه گذار باید قبل از جستجوی سرمایه گذاری در هر کجا انجام دهد سرمایه گذاران موفق همیشه چک کردن اقتصاد کل کشور ، منطقه و شهر و چشم انداز آینده آن را تمرین می کنند و همچنین سعی می کنند وضعیت واقعی بازار را مشخص کنند.

بازار پاتایا به دور از اشباع است و تقاضا بیشتر از آن چیزی است که بازار آپارتمان می تواند به خصوص در بخش لوکس نخبگان اداره کند. بازار هنوز گسترده است.

به عنوان یک خارجی ، برای خرید یک زمین یا خانه در یک قطعه زمین محدودیت های خاصی وجود دارد اما می توانید یک آپارتمان / آپارتمان / آپارتمان جدید به نام خود داشته باشید. بنابراین ، خارجی ها واحدهای مسکن را به عنوان خانه های ثانویه ، تعطیلات یا بازنشستگی در تعداد بسیار بیشتری از سایر کشورها که بدون ایجاد مانع از آنها زمین خریداری می کنند ، خریداری می کنند.

خرید زمین و خانه قابل انجام است اما این یک روند پیچیده است ، بنابراین برای خرید بدون دردسر و آسانی ، آپارتمان تنها راه برای دستیابی است. ما هیچ تردیدی نداریم که توصیه کنیم سرمایه گذاران بالقوه در خانه های تعطیلات ، اقامتگاه های دائم یا خریدهای سرمایه گذاری به دنبال توسعه دهندگان Matrix Real Developers باشند تا نیازهای خود را در بازار املاک و مستغلات پاتایا برآورده کنند.

خصوصیات کیفیتی که در اینجا در تایلند توسط Matrix Real Estate توسعه داده شده است که از روشهای پیشرفته و پیشرفته ساختمانی استفاده می کنند که در تست زمان ایستاده اند. فضای داخلی با بهترین مواد مانند چوب های گرمسیری گرمسیری ، سنگ های طبیعی با کیفیت عالی ، کاشی های سرامیکی باکیفیت و سرویس بهداشتی با کیفیت بالا به پایان رسیده است. هر اتاق خواب حمام اختصاصی خود را دارد و اینها فقط ویژگیهای کلی ارائه شده در هنگام سرمایه گذاری در ساختمان های آپارتمانی یا یک ساختمان آپارتمانی است که توسط توسعه دهندگان املاک Matrix ساخته و ساخته شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا