وظیفه جدی محافظت از اطلاعات مشتری

6 نکته مهم امنیتی سایبر برای مشاغل کوچک

ممکن است شما قبل از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود به صورت آنلاین برای خرید چیزی فکر کنید ، از لینک های مخرب در ایمیل ها مراقبت کنید و رایانه خود را به روز در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و هکرها نگه دارید.

با این حال ، چقدر فکر می کنید امنیت داده های کسب و کار کوچک شما و محافظت از اطلاعات مشتری باشد؟

امیدواریم خیلی زیاد باشد ، زیرا طبق گفته مایکروسافت:

• یک مهاجم به طور متوسط ​​146 روز قبل از شناسایی در شبکه است

• متوسط ​​هزینه نقض داده ها 3.8 میلیون دلار است

کل هزینه های جرایم سایبری به جامعه جهانی در سال 2016 500 میلیارد دلار بوده است

63 درصد از حملات ناشی از هک کردن کلمه عبور کاربر و نام کاربری است

از آنجا که این تهدیدها پیچیده تر می شوند ، قانونگذاری نیز باید باشد. ]

در کانادا ، بسیاری از ادارات دولتی مانند وزارت دادگستری ، RCMP ، امنیت عمومی کانادا و امور جهانی کانادا در کنار سازمان های اجرای قانون ، بین المللی ، فدرال و محلی برای مبارزه با جرایم سایبری فعالیت می کنند.

عالی است ، اما می خواهید جلوی هرگونه حمله احتمالی را بگیرید قبل از به خطر انداختن امنیت داده های مشتریان.

اگر فکر می کنید سایت شما برای جذب هکرها خیلی کوچک است ، دوباره فکر کنید. گاهی اوقات ، جنایی سایبر به معنای جمع آوری محتوای حساس نیست بلکه انتقال پیام های اسپم از سرور شما است.

بیایید از مثال سایت عضویت برای نکاتی درباره امنیت سایبری برای مشاغل کوچک استفاده کنیم.

سایت عضویت منابع خاصی را در اختیار اعضا قرار می دهد که عموماً برای مطالبی مانند فیلم ها ، کتاب های الکترونیکی ، مقاله ها یا برنامه های آموزشی هزینه یک بار یا تکرار می پردازند.

از آنجا که افراد برای دسترسی به محتوای من ، اطلاعات حساس مانند آدرس ایمیل ، رمزهای عبور و اطلاعات پرداخت را وارد می کنند ، ما باید در مورد چگونگی محافظت از آنها در برابر تهدیدات آنلاین هوشیار باشیم. (یک سایت امن نیز به احتمال زیاد اعتماد به نفس خود را کسب می کند ، که به نوبه خود باعث افزایش درآمد می شود.)

برای کمک به محافظت از امنیت داده های مشتریان ، پیشنهاد می کنم:

1 میزبان وب معتبری را انتخاب کنید. فقط به دنبال ارزان ترین نیستید! من لیستی از ارائه دهندگان میزبانی وب توصیه شده را گردآوری کرده ام. شما می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

2 یک گواهی SSL را در سایت خود نصب کنید. این بدان معنی است که HTTPS در مقابل HTTP در URL وجود دارد. این پیشوند برای آدرس وب شماست ، و SSL امنیت بیشتری را فراهم می کند و دسترسی هکرها را دشوار می کند.

شما اغلب می توانید این سرویس را به صورت رایگان یا با حداقل هزینه به بسته میزبانی وب اضافه کنید. جایزه پاداش: یک سایت امن می تواند در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد.

3 پس از بروزرسانی نرم افزار جدید ، آن را نصب کنید. بسیاری از سایت های عضویت در وردپرس ایجاد شده اند که به شما امکان می دهند دکمه “به روزرسانی اکنون” را کلیک کنید. این امر به جلوگیری از استفاده مجرمان سایبری در نقص های امنیتی در نسخه های قدیمی کمک می کند.

به همین ترتیب ، به دنبال افزونه‌ها باشید تا بتوانید امنیت آنلاین را مدیریت کنید.

4 رمزهای عبور پیچیده را اجرا کنید. از کاربران بخواهید یا رمزهای لازم را ایجاد کنید که ترکیبی از حروف بزرگ ، حروف کوچک ، نمادها و اعداد باشد. این امر باعث می شود افراد از استفاده از “12345” به عنوان رمز عبور خودداری کنند.

همچنین می توانید افزونه ای را در سایت وردپرس خود نصب کنید که قبل از آنکه قفل شود ، تعدادی از تلاش های ورود به سیستم را به کسی می دهد.

5 تصویب نظرات به صورت دستی. هرزنامه ها نظرهای بدون نظارت را می پسندند! آنها می توانند پیوندهایی را در آنجا بنویسند که الف) ممکن است باعث ترافیک سایت خود شود و (ب) ممکن است گوگل (اما برای مدت کوتاهی) را گول بزند تا اعتقاد داشته باشد که سایت آنها دارای محتوای ارزشمند است

6 پاک کردن اطلاعاتی که دیگر مرتبط نیستند. اعضای سابق ، افرادی که فسخ کردند و تحصیلات شما را تمام کردند … تا جایی که می توانید از اطلاعات کاربر و اطلاعات پرداخت خلاص شوید.

با رعایت این نکات مربوط به امنیت سایبری برای مشاغل کوچک ، می توانید خطر هدف قرار دادن وب سایت خود توسط کلاهبرداران یا مجرمان سایبری را کاهش دهید.

گوشه گوشه ها را هنگام محافظت از اطلاعات مشتری قطع نکنید و می توانید برای طرفداران وفادار که احساس راحتی در ارائه اطلاعات شخصی و پرداخت خود می کنند ، فضایی ایمن ایجاد کنید.

البته برای حفظ وب سایت ایمن اجزای زیادی وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا