وقتی در ایتالیا هستید – بیست وظیفه اساسی برای انجام دادن

[ad_1]

یک شب بعد از چند بطری چیانی با برخی از دوستان قدیمی که اکثر آنها وقت خود را به عنوان راهنمای تور اروپا و کوله پشتی های اروپا می گذراندند پشت میز شام نشسته ام از آنها خواستم نام بهترین چیز را برای دیدن یا انجام در حین اقامت در ایتالیا بگذارند. بحث و گفتگوهای زیادی پیش آمد زیرا برخی سعی داشتند چیزهای کمتر واضح را به طور گسترده تحسین کنند اما توافق های متفق القول زیادی نیز در مورد دیگران وجود داشت.

من نمی توانم 20 فعالیت برتر در ایتالیا را به عنوان تصمیم بگیرم.

1. یک راهبه را در Pietro San Pietro تماشا کنید

در دیدن گروهی از راهبه ها در یک تور به ویژه در روزهای خاص مقدس و گرفتن عکس از نمای خیابان پیتر یا پشت سر هم در داخل کلیسای جامع عظیم چیزی آرام است. آنها فقط کبوترهایی را شماره گذاری می کنند که والدین ​​که از فرزندان خود متنفر هستند به امید اینکه آنها را انتخاب کنند و از آنجا دور شوند تشویق می کنند که در بالای فرزندان خود بنشینند و حتی ممکن است آنها را در جایی در این انجمن رها کنند.

2. 3 بار در روز ژلاتو بخورید

این برای هر کسی که در ماه های ژوئن ژوئیه و آگوست مسافرت می کند الزامی است. چگونگی بدست آوردن ایتالیایی ها از این بافت خوشمزه خوشمزه و عالی گذشته است اما هرگز احساس کامل نمی کنید این بهترین چیز بعد از یک روز طولانی گرم ماندن برای ساعت ها برای دیدن همه این آثار هنری عالی است. این گیاهان با مواد کاملاً طبیعی ساخته شده اند و همه ادعا می کنند که بهترین فروشگاه ژلاتو در ایتالیا را دارند که قابل باور است اما برخی از آنها جلوتر می روند و طعم های عجیب و غریب مانند گوجه فرنگی را امتحان می کنند و به آنها اعتقاد دارند یا خیر.

3. برج Leaning پیزا را بلند کنید

من همه آن را دیدم. عکس اجباری یک شخص و همکارانش که دارای یک برج تکیه گاه با یک انگشت یا با هر دو دست هستند. شاید بهترین چیز دیگر برای صعود تمام کاری است که هرکسی برای انجام پیزا می رود. حمل آن ارزانترین چیز در آنجا است.

4- فرار از اتومبیل در رم

پس از غوطه ور شدن به آسمان در سوئیس و سوار تاکسی در جمهوری چک این احتمالاً فعال ترین فعالیت در اروپا است. برای عبور از جاده ای که باید پیاده روی خود را ادامه دهید حتماً با هر راننده ورودی مانند گورستان تماس چشمی حفظ کرده و حرکت خود را ادامه دهید. اتومبیل و دوچرخه نزدیک خواهند شد و تا زمانی که ادامه دهند هرگز شما را لمس نخواهند کرد.

5- پارکینگ در مهار

همه این کار را می کنند.

6. آواز دوگانه با گوندولا

Pavarotti ممکن است بعدی نباشد اما گوندولا باید صدای خیلی خوبی داشته باشد. آنها همه موارد برگزیده قدیمی را می شناسند و تجربه را با اصالت تر می کنند. آنها معمولاً علاوه بر هزینه کرایه هزینه کمی اضافی برای سرویس نیز می خواهند. زمان مورد علاقه غروب است هنگامی که چراغ ها می آیند و بازتاب هایی در آب به جو می بخشد.

7. چهارشنبه با پاپ بیرون بروید

گردشگران راهبه ها کشیش ها افراد محلی و کبوترها برای کسب عنوان هفتگی از مقدسات وی پاپ بندیکت شانزدهم حوالی ساعت 10 صبح به میدان سن پیترو می روند. پس از آن می توانید درون کلیسای جامع و زیرزمین را بررسی کنید که بقایای سنت پیتر در آن حفظ شده است.

8- تأیید دیوید ا.

می توانید برای دیدن اصل در آکادمی صف آرایی کرده و هزینه کنید همانطور که در اواخر قرن نوزدهم برای محافظت از آن در برابر خرابکاران و عناصر تبدیل شده بود. از طرف دیگر می توانید نزدیکی آن را در Piazza Signoria بطور رایگان بررسی کنید یا می توانید از تپه بالای پونته وکیو صعود کنید تا نسخه برنز موجود در Piazza Michelangelo را ببینید. یا می توانید همه 3 را ببینید و مقایسه کنید.

9- شراب بنوشید و غروب خورشید را در Cinque Terre تماشا کنید

چیز بی نظیری در مورد نشستن روی صخره ها در کنار آن وجود دارد که قایق های ماهیگیری می کشند فانوس ها در امتداد سیم های اطراف حفره در نسیم دریا می درخشند به مردی گوش می دهند که از طریق یک پنجره باز اپرا باریتون را تمرین می کند و تماشای غرق آفتاب را بر فراز افق در حال غرق شدن در خانه قرمز است. سس ماکارونی و پاستو میل کنید. کامل.

10. در پاپ پیتزا بخورید

خانه پیتزا مارگاریتا. یک کمپانی معروف محلی پیتزا رافائل اسپوسیتی شنید که ملکه ناپل علاقه دارد یک پیتزا را امتحان کند بنابراین وی با استفاده از ریحان گوجه فرنگی و موزارلا برای رنگ های پرچم ایتالیا یک پیتزا ملی تهیه کرد. او خیلی او را دوست داشت و نام خود را به او داد. از تماشای اسکوتر و اتومبیل در جهنم پنهان در خیابان های باریک لذت ببرید.

11. غرق شدن در صخره در سورنتو

نه برای ضعف قلبها. افراد محلی به طور کلی پسران در دامنه های شیب دار برای پرش ده ها متر از Big Blue در زیر رقابت می کنند. اگر این خیلی از بالا فاصله دارد همیشه می توانید از ماسک و اسنورکل استفاده کنید و منتظر انتهای آن باشید.

12. مادر خود را از بالای تفنگ ونیز احضار کنید

باور کنید یا نه در بالای اردو یک تلفن عمومی وجود دارد بنابراین می توانید تمام تماس های مهم را با مادر خود انجام دهید یا شاید یک پیتزا را برای شام سفارش دهید.

13. طعم شراب در Chianti

نظریه ای وجود دارد که Chianti از کلمه باستانی اتروسکایی برای آب Clante می آید که اگر بسیاری از Chianti بنوشید یک پیوند روشن است. استانداردهای دقیق تولیدی که توسط کنسرسیوم تعیین شده است بدان معنی است که کیفیت همه شراب سازگار است و یافتن یک محصول بد دشوار است.

14. پرتاب سکه در چشمه Trevi

اما شنا نکنید مگر اینکه بخواهید جریمه زیادی بپردازید. یک سکه به این معنی است که شما به رم باز می گردید دو سکه به معنای بازگشت و پذیرش است و سه سکه به معنای بازگشت و ازدواج است. همه وجوه به طور مرتب لایروبی می شوند و به موسسات خیریه داده می شوند. همچنین مسئولان کسی را که از چشمه سرقت می کند قبول نمی کنند. سکه (های) را در دست راست خود قرار دهید و آن را روی شانه چپ خود پرتاب کنید. انجام تغییرات نسل سوم شما جالب است.

15- از کلیسای سیستین بازدید کنید

اگر در پیاده روی 3 کیلومتری اتاق های پاپی تا حدودی مجلل در موزه واتیکان زنده بمانید از منظره دیدنی سقف کلیسای سیستین پاداش می گیرید. ایجاد شده توسط سایت میکل آنژ اغلب به صورت مستقیم بر روی گچ خیس از طریق آشفتگی های خصمانه پاپ مشکلات مالی مشکلات اشتغال بنیادهای لغزنده و جنگ ها انجام می شود و سرانجام 4 سال بعد در سال 1512 به پایان رسید. عینک های میدانی کوچک و نوعی کلید هر نقاشی دیواری. سر و صدای همه زمزمه ها هر لحظه فقط توسط محافظ بدون صدا خفه می شود.

و روی پله ها ننشینید.

16. پیاده روی تخته های چوبی در ونیز آب گرفتگی

یکی از اصلی ترین تجربیات هنگام بازدید از این شهر آب است. باران های زمستانی دریاچه را غرق می کنند و وقتی جزر و مد در سطح باشد می تواند به زانو درآید. افراد محلی عملی در قالب سکوهای مطرح شده به این راه حل رسیده اند تا بتوانید بدون خیس شدن انگشتان پا روی تخته های اطراف میدان سنت مارک قدم بزنید. یا می توانید در برخی جوراب های لاستیکی شیک سرمایه گذاری کنید.

17. Grappa-ed را تهیه کنید (Grappa زیادی بنوشید)

هر کشوری آب آتشین دارد. در روسیه و لهستان ودکا در مکزیک تکیلا در جمهوری چک پوچ است و در ایتالیا گرپا است. از بقایای فشار انگور برای شراب تمام نقاط چرم و ساقه جدا شده و معمولاً در انتهای وعده غذایی بعد از اسپرسو مست است. عکس اول از هرگونه احساس در گلو مراقبت می کند و دوم و سوم از بقیه سیستم عصبی مراقبت می کنند.

18- کلاه فراری بخرید

بعد از فوتبال پاپ و مادرشان تبعیت مذهبی ملت را با آن ماشین قرمز کوچک از مارانلو به ارمغان آوردند. به نظر می رسد اکثر رانندگان ایتالیایی تصور می کنند که شوماخر بعدی در امتداد Autostrada هستند از جمله رانندگان کامیون اما شما باید اعتراف کنید که این ماشین عالی است.

19. اسکوتر در توسکانی سوار می شود

جاده های کشور که بین تپه های سبز در حال چرخش قرار دارند و ردیف های تاک با دقت در زیر تپه ها قطع می شوند گل های وحشی در مزارع و درختان درخت سرو بلند که گذرگاه را به یک ویلای قرون وسطایی می چسباند. تمام این هوای تازه و فرصتی برای زندگی با سرعت محلی ضمن خالی کردن یک قدم زدن دلپذیر در بعضی از مزارع کشاورزان.

20. به پایان رسید توسط Bistecca alla Fiorentina (استیک استخوان T)

رستاخیز استیک مورد علاقه فلورانس عناوین روزنامه های ملی را اشغال کرد. پس از ترساندن گاو دیوانه چند سال پیش اتحادیه اروپا فروش گوشت گاو بر روی محصولات استخوانی را ممنوع اعلام کرد قصاب مشهور محلی پانزانو داریو سیچینی مراسم خاکسپاری و یادبود عمومی را برگزار کرد. حالا او برگشت و همه جشن می گیرند. فقط مطمئن شوید که برای این یکی گرسنه هستید زیرا بسیار زیاد است.

این اتفاق نظر کلی وجود داشت که اینها همه کارهایی بود که باید در طول سفر به ایتالیا و در کنار همه کارهای هنری و تاریخی انجام شود تا از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا