ویزای شینگن دانمارک

شینگن دانمارک: سفری به سرزمین افسانه ها

همیشه دوست داشتم که سفر کنم به جاهایی که در کتاب ها خوانده ام به سرزمین های افسانه ای که از بچگی در ذهنم نقش بسته اند. دانمارک با قصه های پری دریایی کوچک و قلعه های قرون وسطایی یکی از این سرزمین های افسانه ای بود که آرزوی سفر به آن را داشتم.

و بالاخره این اتفاق افتاد! ویزای شینگن دانمارک را دریافت کردم و با قلبی پر از هیجان قدم به این کشور زیبا گذاشتم.

کپنهاگ: شهر رویایی

کپنهاگ پایتخت دانمارک مثل یک نقاشی بود: خانه های رنگارنگ کانال های آب آرام دوچرخه های در حال حرکت و فضای شاد و پر انرژی.

اولین چیزی که در کپنهاگ توجه من را جلب کرد فضای سبز و آرامش بخش آن بود. باغ های زیبا و پارک های سرسبز در سراسر شهر در کنار معماری باشکوه احساس آرامش و رفاه را به شما هدیه می کنند.

من به پارک تیوولی با چرخی چرخان و اتاق های آینه با اشتیاق سفر کردم. سوار بر قایق در کانال های آب شهر را از دید دیگری نگاه کردم و در کافه های محلی قهوه دانمارکی را با کیک تازه ای تجربه کردم.

کپنهاگ به معنای حرف واقعی یک شهر دوچرخه سوار است. تقریباً همه جایی که می خواهید بروید را با دوچرخه می توانید پیمود. البته مترو و اتوبوس هم در دسترس هستند اما من شخصاً دوچرخه سوار شدن در کپنهاگ را با فضای آرام و سرسبز آن یک تجربه فراموش نشدنی دیدم.

کپنهاگ: شهر موزه ها

کپنهاگ شهر موزه های بسیار زیادی است. از موزه کاست به موزه گلیپتوتک و موزه موجز تاریخ دانمارک در هر کدام می توانید به دنبال یک داستان جدید باشید.

من موزه پری دریایی کوچک را که آثار هانس کریستین آندرسن نویسنده محبوب دانمارکی را به نمایش می گذارد مطمئناً فراموش نمی کنم. در این موزه می توانید خودتان را به دنیای افسانه ها و رویاها ببرید.

قلعه های قرون وسطایی

دانمارک سرشار از قلعه های قرون وسطایی زیباست. کرونبورگ قلعه ای روی ساحل دریا با تاریخ غنی و معماری زیبا یکی از مهم ترین قلعه های دانمارک است.

من به قلعه های دیگر مانند روسکایلده و هملند هم سفر کردم و احساس کردم که در زمان به گذشته سفر کرده ام.

مناطق گردشگری

دانمارک مناطق گردشگری بسیار زیبایی دارد. جزیره فونن با مناظر زیبا و شهر اورهوس با موزه هنر مدرن و موزه باغ وحش جز بهترین مناطق گردشگری دانمارک هستند.

من در فونن از ساحل دریا لذت بردم و در اورهوس به موزه هنر مدرن سر زدم و با تفاوت سبک های هنری آشنا شدم.

تجربه مزه و طعم دانمارک

من با غذا ی دانمارکی آشنا شدم: ساندویچ های باز با نان چاودار گوشت و سبزیجات و انواع کیک های تازه پز و خوشمزه. قهوه دانمارکی و نوشیدنی های خوش طعم دیگر نیز در هتل ها و کافه های دانمارک موجود هستند.

اطلاعات مهم درباره ویزای شینگن دانمارک

برای دریافت ویزای شینگن دانمارک باید با مدارک و مستندات لازم به سفارت دانمارک در کشور خودتان مراجعه کنید. این مدارک شامل فرم درخواست ویزا گذرنامه با اعتبار کافی عکس جدید بلیط هواپیما و رزرو هتل و سایر مدارک لازم است.

توصیه ها و نکات عملی

  • زمان مناسب سفر: دانمارک در هر فصل زیبا و منحصر به فرد است. در تابستان آب و هوا مطبوع است و می توانید از ساحل دریا و پارک های سبز لذت ببرید. در زمستان می توانید از زمستان های برفی و حرفه ای دانمارکی لذت ببرید.
  • هزینه سفر: دانمارک یک کشور گران است اما می توانید با برنامه ریزی خوب هزینه های سفر خود را به حداقل برسانید. در مورد هتل با استفاده از سایت های رزرو هتل می توانید با قیمت های مناسب هتل رزرو کنید.
  • زبان: زبان دانمارکی در دانمارک رواج دارد. اما انگلیسی هم به طور وسیعی در دانمارک صحبت می شود.
  • پول: واحد پول دانمارک کرون دانمارکی (DKK) است.

پرسش و پاسخ

1. آیا برای دریافت ویزای شینگن دانمارک باید به سفارت دانمارک مراجعه کنم؟

بله برای دریافت ویزای شینگن دانمارک باید با مدارک و مستندات لازم به سفارت دانمارک در کشور خودتان مراجعه کنید.

2. آیا می توانم با ویزا ی شینگن دانمارک به کشور های دیگر ی شینگن هم سفر کنم؟

بله با ویزا ی شینگن دانمارک می توانید به همه ی کشور های شینگن سفر کنید.

3. چه مواردی را در دانمارک باید دیدن کنم؟

دانمارک مناطق گردشگری زیبایی دارد از جمله کپنهاگ با خانه های رنگارنگ و کانال های آب آرام قلعه های قرون وسطایی موزه های بسیار زیاد جزیره فونن با مناظر زیبا و شهر اورهوس با موزه هنر مدرن و موزه باغ وحش.

نتیجه گیری

سفر به دانمارک یک تجربه فراموش نشدنی بود. این کشور با معماری زیبا فضای سبز و آرامش بخش موزه های بسیار زیاد قلعه های قرون وسطایی و غذای خوشمزه اش برای من بهترین انتخاب برای سفر بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا