ویلاهای لوکس برای ماه عسل

شما برنامه ماه عسل خود را برنامه ریزی کرده اید و بدیهی است که از زمان مسافرت پرواز به مقصد موردعلاقه خود تا زمان بازگشت سرانجام به خانه با خاطرات یک زندگی و لحظه های عزیز می خواهید همه چیز در این تعطیلات ویژه عالی باشد. خوب ، این می تواند یک کار دلهره آور باشد اما می توانید در صورت اختصاص زمان بحث و گفتگو در مورد همه چیز با شریک زندگی خود ، اقدام کنید و سپس در مورد همه جنبه های تعطیلات خود به خوبی تحقیق کنید.

عسل

بسیاری از رویاهای ماه عسل شامل آبهای فیروزه ای ، سواحل شنی و شبهای عاشقانه طولانی ماه است و اگر چیزی شبیه به آن دارید ، حتماً باید برای تعطیلات ساحل و اقامت در یکی از ویلاهای لوکس اقامت کنید تا بیشترین حریم شخصی را داشته باشید و تمام تصورات خود را به واقعیت بیاندازید. اتاق های هتل می توانند پر از آب باشند ، به خصوص اگر قصد دارید ماه عسل را در خانه انجام دهید! ویلا تمام فضای مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال از کارکنان مشتاق هتل نیز آزادی به شما می دهد. در حقیقت ، ویلاهای ماه عسل معمولاً از راه خود خارج می شوند تا مطمئن شوند که رازدار هستند و فقط در یک زمان خاص روی درب شما می کوبند.

و اگر در نزدیکی دریا خواهید بود ، هیچ چیز بهتر از داشتن ویلای ساحلی جلو نیست. از لذت بردن از نسیم های دریایی صبح زود ، شنا کردن در استخر خود گرفته تا یک شام شمعدانی همراه با صدای امواج ، ویلاهای ساحلی وتر صمیمیت را به هم می زنند. و اگر هر زمان خواستید به بیرون بروید ، نزدیکی به ساحل اطمینان می دهد که وقت خود را در حرکت تلف نکنید.

بیشتر ویلاهای ساحلی جزیره ای و ساحلی بسته های ماه عسل و حرکات خاص را برای ایجاد محیطی مناسب برای تازه متولدین ارائه می دهند. برخی از مواردی که می توانید در ویلا رویای خود انتظار داشته باشید یا انتخاب کنید عبارتند از:

ترانسفر فرودگاهی در لیموزین یا وسایل نقلیه لوکس دیگر.

شامپاین یا نوشیدنی های گرمسیری خنک با سبد میوه هنگام ورود به ویلا ، صبحانه های روزانه و بعد از ظهر چای / قهوه.

ویلای زیبا و مجهز با اتاق خواب ، فضای نشیمن ، آشپزخانه کاملاً مجهز ، حمام مجلل با جکوزی و نورپردازی زیبایی در اطراف ویلا برای ایجاد جلوه جادویی.

گلهای مخصوص اتاق خواب و حمام.

بسیاری از استراحتگاه های ویلایی خدمات اسپا از جمله ماساژ و داروهای گیاهی را ارائه می دهند ، اگرچه ممکن است جزئی از این بسته نباشند و شاید شما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری برای آنها باشید.

سایر خدمات شامل سرآشپز ، راننده و خدمتکار هستند و بسته به بسته انتخاب شده متفاوت هستند.

ویلاهای لوکس در جزایر گرمسیری ، در یک مکان ایده آل از باغ های گرمسیری و سواحل آفتابی قرار گرفته است و می توانید با همسر خود که در باغ خصوصی خود نشسته است ، از خورشید و خورشیدهای زیبا لذت ببرید. همه چیز برای یادآوری خاطرات خاص شما آماده شده است و اگر به جای رفتن به یک ویلای خصوصی ، آمادگی خود را برای تفریح ​​در یک ویلای لوکس و اسپا برقرار کرده اید ، می توانید بدون داشتن نگرانی از نگرانی در مورد امنیت و خدمات ، از ماه عسل که در آن آرزو دارید ، لذت ببرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا