بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

ویژگی های مهم خرید یوسی از جمینجا

نکته‌هایی برای حرفه‌ای شدن در بازی پابجی

بازی پابجی نکته‌های بسیاری دارد و با دانستن این نکات به‌راحتی می‌توانید در نبردها پیروز شوید و به لول‌های بالاتر برسید. همچنین برای بازیکنان تازه‌وارد این نکته‌ها بسیار به آنها کمک می‌کند تا زودتر بتوانند به‌راحتی بازی کنند و از بازی لذت ببرند. علاوه براین با خرید یوسی ارزان موبایل لذت بازی دوچندان می‌شود.

iOS | اندروید

1. عدم حرکت در بازی پابجی

اولین مسئله‌ای که معمولاً بازیکن‌های تازه‌وارد را دچار مشکل می‌کند، بی‌حرکت ماندن و ساکن ماندن در بازی پابجی است. به‌هیچ‌وجه این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است در معرض دید یک پلیر اسنایپر باشید و شکار حریف‌های خود شوید. در پایان بازی بسیار مهم است که حرکت زیادی نداشته باشید. به این دلیل که منطقه‌های امن بسیار کم می‌شود و به‌راحتی با تکان خوردن، دشمن متوجه شما می‌شود.

2. بازی‌کردن در مناطق شلوغ

دومین نکته مهم برای بازیکنان تازه‌وارد این است که معمولاً از رفتن به مکان‌های شلوغ اجتناب می‌کنند؛ اما در واقع شما با این کار لذت اصلی بازی پابجی را از بین می‌برید. همچنین با تکرار و تمرین‌کردن در این مناطق و روبرو شدن با سختی‌های آن خیلی سریع‌تر می‌توانید به پلیری در لول بالا تبدیل شوید.

3. ارتباط با هم‌تیمی‌ها

توجه داشته باشید که در هنگام بازی حتماً با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشید و در کنار یکدیگر به‌صورت پوششی بازی کنید. ارتباط صوتی در این بازی‌ها بسیار کاربرد دارد و به‌راحتی می‌توانید حریف‌هایتان را از بین ببرید. در صورت نزدیک بودن به یارهای خود، هنگام برخورد با پلیر حرفه‌ای می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود پیروز شوید.

4. رودخانه و دریاچه‌ها در پابجی

در نقشه‌های بازی پابجی رودخانه و دریاچه وجود دارد که در بعضی مواقع عبور از این دریاچه‌ها بسیار راحت‌تر از مناطق خشکی است؛ اما به یاد داشته باشید با این کار به‌راحتی به دشمن فرصت می‌دهید تا در شرایط خوبی شما را هدف خود قرار دهد. حتی ماندن زیر آب در مدت طولانی فقط برای شما فرصت بیشتری می‌خرد؛ ولی جلوی حریف را نمی‌گیرد. همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به نقشه‌های جدیدی بروید و با ماموریت‌های جدیدی روبرو شوید.

5. شکار حریف‌ها

در نقشه‌های پابجی خانه‌های بزرگ و کوچکی قرار دارد که بهتر است هنگام ورود به این خانه‌ها درها را ببندید؛ زیرا با این کار حریف فکر می‌کند خانه خالی است و برای جمع‌آوری آیتم به داخل خانه می‌آید. در این شرایط با پنهان شدن در یک جای مناسب به‌راحتی می‌توانید حریف خود را هدف قرار دهید.

6. خرید یوسی و لباس مناسب

نکته آخری که بسیار اهمیت دارد این است که با خرید یوسی پابجی موبایل به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مناسب با هر مکانی را بخرید و از آن در مکان‌هایی که مورد نیاز است، استفاده کنید.

اطلاعاتی درباره جمینجا ارائه دهنده خدمات گیمینگ موبایل

خدمات فروشگاه اینترنتی جمینجا به‌عنوان ارائه‌دهندۀ کلیۀ خدمات گیمینگ موبایل، محدود به بازی پابجی موبایل نمی‌شود. این مجموعه، خدمات گوناگونی در رابطه با گیمینگ موبایل و حتی خارج از این حوزه ارائه می دهد.

جمینجا؛ خدمات گیمینگ موبایل

اگر خدمات مربوط به پابجی موبایل را فاکتور بگیریم، ارائه خدمات مربوط به سی‌پی کالاف دیوتی موبایل، ان سی پابجی نیو استیت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های وب‌سایت جمینجا است. البته گفتنی است که آفر‌های مختلف این بازی نیز مانند آفر بتل پس و…، در این وب‌سایت قابل دسترسی هستند. ضمن این که کوین اپکس لجندز موبایل، جم کلش آف کلنز، جم کلش رویال، جم براول استارز،ویباکس فورتنایت،جم موبایل لجندز،جم فری فایر،جم بوم بیچ ، کردیت رینبو سیکس موبایل و سایر بازی‌های پلتفرم موبایلی در این فروشگاه قابل خریداری می باشند. گفتنی است که در کنار محصولات ارزی آنلاین، این فروشگاه انواع دسته‌های بازی موبایل و بازی پابجی را به فروش می‌رساند.

سخن پایانی

یوسی پابجی موبایل ازجمله ارزهای درون‌برنامه‌ای بازی است که کاربران برای تهیه و استفاده از اسلحه، مهمات، لباس و غیره اقدام به خرید یوسی ارزان از جمینجا می‌کنند. در این میان با استفاده از  امکانات موجود در سایت به‌روز، می‌توانید یک خرید درون‌برنامه‌ای مناسب را انجام دهید و هر آنچه را که برای انجام بازی به آن نیاز دارید خریداری کنید. در این راستا یوسی‌های خریداری‌شده و سایر امکانات بازی‌های مختلف، در کوتاه‌ترین زمان به‌دست کاربران رسانده می‌شود.

از همه مهم‌تر اینکه جذاب و مهیچ بودن این بازی به افزایش تعداد کاربران آن دامن زده‌ و همین امر باعث شده‌است تا میزان خرید یوسی ارزان بازی پابجی موبایل به‌صورت غیرقابل‌باور بیشتر شود و گیمرها به‌واسطۀ مزایای آن، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مفید واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی قصد داریم به نکات دیگری در رابطه با خرید یوسی پابجی با قیمت مناسب بپردازیم.

درباره پابجی موبایل بیشتر بدانید

نسخه‌ی موبایل پابجی توسط استودیو و ناشر چینی بزرگ تنسنت گیمز ساخته شده است. ابتدا چند نسخه‌ی آزمایشی از بازی عرضه شد که بخش‌هایی از بازی را شامل می‌شد و سپس نسخه‌ی کامل و نهایی بازی در سال 2018 و ماه مارس میلادی برای اندروید و ios عرضه شد. البته بازی در چین عرضه نشد و بخاطر قوانین سفت و سخت دولتی منتظر تأیید بود تا جايي که در سال 2019 تنسنت اعلام کرد که از عرضه‌ی بازی در چین منصرف شده است.

البته در ادامه بازی را تحت عنوان Game for Peace و حذف خون از بازی در چین عرضه کردند تا بالأخره بدین‌وسیله مجوز دريافت کنند. در ادامه آن‌ها نسخه‌ای از بازی را برای گوشی‌های پائین رده نیز عرضه کردند. تحت عنوان پابجی لایت که نقشه‌ی کوچک‌تری داشت و تنها 60 بازیکن را در بر می‌گرفت. این نسخه در سال 2019 عرضه شد و نرخ فریم بهتری را روی گوشی‌های ضعیف‌تر ارائه می‌داد. شایان ذکر است که قابلیت اجرا به صورت 90 فریم بر ثانیه در آگوست همین سال یعنی 2020 برای برخی مدل‌های برند One Plus فعال شد.

ورزش‌های الکترونیکی

استودیوی سازنده بازی برای جشن گرفتن فروش 2 میلیون نسخه‌ای پابجی در سال 2017 یک مراسم ویژه خیریه ترتیب داد که بین 128 بازی‌باز در توییچ برگزار شد و عایدی این مراسم به بنیاد خیریه تعلق گرفت. خود استودیو مبلغ 100هزار دلار را برای این منظور تدارک دیده بود و در نهایت 120هزار دلار نیز از جانب تماشاگران جمع‌آوری شد و به خیریه تعلق گرفت. این اولین مسابقه و رویداد پابجی بود که خط مشی رویدادهای آینده‌ی شرکت را نیز مشخص کرد. در ادامه نیز مسابقات زیادی برگزار شد با جوایز چند صد هزار دلاری و مشارکت گسترده‌ی بازی‌بازان و طرفداران.

افتخارات و دستاوردهای بازی پابجی

بازی پابجی با نظر مثبت اغلب منتقدان و کارشناسان مواجه شد. البته به جز نسخه‌ی PS4 که امتیازات خوبی به دست نیاورد. برای مقایسه می‌توان به امتیازات متاکریتیک بازی مراجعه کرد. که در آنجا بازی امتیاز 86 برای کامپیوتر، امتیاز 72 برای پلی‌استیشن 4 و امتیاز 85 برای ایکس‌باکس وان دريافت کرد. همچنين نسخه‌ی موبایل نیز امتیاز 82 را از آن خود کرده است. ارزیابی وب‌سایت‌های شاخص نیز همگی مثبت بوده است.

به عنوان مثال Game Informer نمره‌ی فوق‌العاده‌ی 9.5 را به بازی داده است. وب‌سایت سخت‌گیر GameSpot نیز نمره‌ی 8 را به آن داده است و IGN نیز 9.5 را به عنوان نمره‌ی نهایی پابجی لحاظ کرده است که نمرات بسیار بالایی هستند. از همه مهم‌تر شاید نمره‌ی Polygon باشد که به بازی نمره‌ی کامل یعنی 10 از 10 داده است. این نمرات بدون شک بیانگر کیفیت بالای این بازی بتل رویال می‌باشند.

در زمینه‌ی کسب جوایز پابجی به عنوان یک بازی چندنفره‌ی عالی عمل کرده است. 12 جایزه‌ی معتبر از مراسم مهمی چون TGA، DICE، Golden Joystick Awards، GDC و Famitsu. همچنین 27 نامزدی در بخش‌های مختلف از جمله بهترین بازی سال، بهترین بازی چندنفره، بهترین بازی اول‌شخص، بهترین بازی اکشن، بهترین نوآوری، بهترین بازی انقلابی، بهترین بازی موبایلی و کلی افتخارات دیگر که ذکر آن‌ها به مقالات زیادی نیاز خواهید داشت که در این مقاله نمی‌گنجد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا