پروازهای قبرس – بهترین پیشنهادات را دریافت کنید

قبرس یکی از ارزان ترین مقاصد سفر برای سفر نیست اما اگر مایل به خرید بلیط پرواز خود در قبرس باشید هنوز هم معاملات بسیار خوبی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. معرفی مالیات های سبز هنوز به این وضعیت کمک نکرده است بنابراین تعیین بهترین قیمت ها اکنون مشکل تر است. فقط شرکت های چارتر شرط خوبی دارند اما شما باید شجاعت صبر کنید تا آخرین لحظه قبل از رزرو صبر کنید. اگر قبلاً اقامت هتل خود را رزرو کرده اید ایده آل نیست و یک ماشین کرایه ای در فرودگاه قبرس در انتظار شما است. مسئله دیگر در مورد بسیاری از پروازهای چارتر این است که آنها همیشه از مدت زمان طولانی یا پروازهای یک طرفه دیدن نمی کنند. این درخواست ها بیشتر می شوند زیرا صاحبان خانه های تعطیلات وقت بیشتری را در این جزیره می گذرانند.

بعضی اوقات اگر به دنبال یک سفر یک طرفه هستید یا حتی به انگلستان بازگردید ارزش سفر به نمایندگان مسافرتی در قبرس را دارد این شایعه است که بیشتر صندلی های خالی از قبرس به انگلستان به این نمایندگان بویژه صندلی هایی با شرکت های حمل و نقل شهروندی واگذار شده است. حتی شرکت های کرایه ای و شرکت های مسافرتی بین المللی مانند تامپسون و First Choice نیز باید صحبت کنند تا صندلی ها را روی صندلی ها بگذارند تا صحبت کنند بنابراین آنها نیز ارزش امتحان کردن را دارند. البته بهترین ابزار در اختیار شما اینترنت است که به شما امکان می دهد مقایسه قیمت فوری را در پروازهای قبرس خود داشته باشید. با این وجود اگر به دنبال مسافرت از راه دیگر هستید ممکن است ارزش دیدن یک آژانس مسافرتی محلی در قبرس را داشته باشد.

یکی از دلایل گرانی سفرهای سفر به قبرس هزینه زمینی برای پرداخت مالیات در این جزیره است. این علاوه بر زمان پرواز برای تبدیل شدن به جزیره گزینه ای گران قیمت فقط برای پروازها است. چندین بار اتفاق افتاده است که در واقع ارزان تر برای رزرو یک سفر بسته آخرین لحظه به جای سفر فقط ارزانتر کار کرده است. سپس مهمانی فقط محل سکونت را واگذار کرده و ترتیب ترانسفر فرودگاهی خود مانند تاکسی یا اتومبیل اجاره ای را ترتیب داده است. و باز هم نقطه ضعف اصلی این گزینه این است که شما باید تا آخرین لحظه منتظر بمانید تا پرواز قبرس خود را رزرو کنید. با این حال همسران بازنشسته یا افراد بی ارتباط با تعیین حق تعطیلات مانند مترجمان آزاد می توانند به خوبی این گزینه را کار کنند. در واقع اگر شما هم جزو آن دسته افراد خوش شانس باشید که صاحب ویلا یا سرو سرو هستید.

برای بیشتر افرادی که می خواهند بیش از دو هفته استاندارد در جزیره بمانند بهترین گزینه ممکن است رزرو با هواپیمایی باشد که پروازهای خود را در قبرس ترتیب داده است. هواپیمای برنامه ریزی شده بر خلاف پروازهای چارتر که یک شرکت توریستی در آن استخدام می کند و سپس هواپیما را پر می کند در همان مسیر در همان زمان پرواز می کند. بیشتر این شرکت ها حدود یک هفته یا بیشتر از قبرس به یک فرودگاه خاص انگلیس سفر می کنند و دوباره برمی گردند. دقیقاً مانند قطارها یا اتوبوس ها طبق برنامه زمان بندی شده قرار است در تاریخ و ساعت از پیش تعیین شده سفر کنید. تنها نکته منفی این است که آنها بیشتر در مکانهای اصلی مانند لوتون یا هیترو کار می کنند که ممکن است سفر اضافی به فرودگاه و فرودگاه داشته باشد. نکته مهم این است که این شرکت ها باید پروازهای قبرس را پر کنند تا هزینه بسیار رقابتی باشد.

یکی دیگر از دلایلی که پروازهای قبرس بسیار گران است به این دلیل است که شرکت های هواپیمایی بودجه ما را با این پروازهای ارزان قیمت به سایر نقاط اروپا هدر داده اند. هنگامی که شما متوقف می شوید علاوه بر هزینه سفر به هزینه واقعی پرواز از نظر سوخت نیز توجه کنید هزینه سفر هوایی در واقع نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است. به عنوان مثال تصور کنید رانندگی یک راننده تاکسی با یک مایل دورتر است تا شما و چمدان های شما را 40000 مایل دور کند! در نظر داشته باشید که هزینه خرید تاکسی تنها جزئی از قیمت هواپیما است و احتمالاً در مقایسه با هواپیمای مورد استفاده در هنگام برخاستن برای کل سفر سوخت کمتری مصرف می کند. اگر به این طریق نگاه کنید چند صد پوند یا مسافتی با مسافت زیاد واقعاً خیلی سریع آنها را به پروازهای ارزان قبرس تبدیل می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا