پودر و قرص کلر استخر درجه یک

تولید کننده و وارد کننده کلر استخر با کیفیت خوب

پودر کلر ژاپنی، کلر ایران، کلر هند، کلر آمریکا و کلر چین با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رسد. تحویل سریع کلر خریداری شده در سراسر کشور. برای سفارش کلر با گروه فروش تماس بگیرید: 0218420878

فروش قرص کلر استخر و نحوه اموزش استفاده از ان

استخرهای کلر بسیار موثر بوده و برای از بین بردن آلودگی های میکروبی در آب توصیه می شود. کیفیت کلر باعث شفافیت آب می شود، بنابراین به خریداران توصیه می کنیم از کلر با کیفیت بالا استفاده کنند که علاوه بر حفظ کیفیت آب باعث کاهش مصرف کلر نسبت به نمونه های با کیفیت مشابه می شود.

تزریق کلر به آب استخر ضروری است زیرا باعث ایجاد تعدادی باکتری می شود. چون وقتی استخر تمام می شود زمان زیادی برای تخلیه آب استخر نداریم، غیر از اینکه تخلیه آب به دلیل کمبود آب به صرفه نیست. بنابراین باید دقت شود که آب بدون آلودگی های میکروبی و باکتریایی مجدداً تصفیه شود و به دلیل ورود افراد جدید به استخر، علیرغم ورود باکتری های جدید با افزودن جدید، کیفیت آب استخر کمان حفظ شود. . شناگر

قرص کلر را از کجا تهیه کنم؟

در انتخاب استخرهای کلر باید دقت کرد و کیفیت را فدای کلر نکنیم زیرا اگر کلر استخر خوب باشد در از بین بردن باکتری ها موثرتر خواهد بود. اگر کلر به طور صحیح و علمی تزریق شود، به بدن شناگر آسیبی نمی رساند. کلر بیش از حد در استخر می تواند باعث مشکلات پوستی یا تنفسی شود.

بیشتر بخوانید: استفاده از آب شیرین کن در کشاورزی و فواید آن

گرد و غبار و صفحات با استخرهای کلر

پدال دست ضد عفونی کننده

قیمت دستگاه فقط یک میلیون و دویست و پنجاه هزار می باشد.این دستگاه دارای مخزن زیرین 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار قابل تعویض به صورت دستی می باشد.

شستن دستها

نحوه استفاده از کلر، برش آبی و زاج

  • کلر: برای تصفیه و شفاف سازی آب از کلر استفاده می شود. توجه داشته باشید که در استخر نیز می توان از قرص کلر استفاده کرد، به جای پودر کلر، زمانی که کلر با کلر پر شد، کلر را به آب اضافه کرده و سپس PH را کنترل می کنیم. اب. اگر بخواهیم از صفحه کلر استفاده کنیم معمولا 200 گرم صفحه کلر برای یک استخر 20 متر مکعبی کافی است.
  • مانگا مانگا: برای جلوگیری از آلودگی آب و جلوگیری از تشکیل خزه و جلبک در آب، 5 روز پس از نرم شدن لایه آب و افزودن کلر آبی کلر، آب اضافه می شود.
  • آلوم: برای حل شدن آب نمک و جلوگیری از تشکیل کرم در آب آلوم، حدود 7 تا 8 روز پس از برش آبی، آب را به آب اضافه می کنند.

قبل از استفاده از انبه و زاج باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  1. بهترین زمان برای استفاده از بلوز و عروسی های دیرهنگام شب است.
  2. به همین دلیل استفاده از انبه و زاج خرد شده پس از 2 ساعت کلرزنی توصیه می شود.
  3. پس از بریدن زغال اخته و چربی که برای کودکان بسیار خطرناک است و باعث تحریک و خارش شدید پوست می شود، حداقل تا 6 تا 7 ساعت از آب راکد استفاده نکنید.
  4. زغال اخته و چربی را با هم مخلوط نکنید، زیرا هر دو بی فایده هستند و معمولاً یک هفته بعد از بریدن بلوبری استفاده می شود.
  5. مقدار مناسب برای 10000 لیتر آب: 50 گرم کلر // 200 گرم زاج // 100 گرم آبی برش.

فروش کلر استخر با کیفیت خوب

اگر بخواهیم کاهش کلر در استخر را از بین ببریم، می توانیم ازن را تزریق کنیم یا از سیستم UV برای مشاهده وضعیت استخر و آنالیز آب استفاده کنیم. کلر امن ترین راه برای حذف آلودگی های میکروبی و کلیفرم در آب است. مثلاً برای آبی که وارد آب شیرین کن صنعتی می شود، اگر میکروب در آب وجود داشته باشد، ممکن است جلبک ایجاد کند و روی سطح خاک بسته شود.

بنابراین در صورت تشخیص وجود آلودگی میکروبی در آب، ابتدا کلر باید حذف شود و سپس کلر باقیمانده وارد غشاها می شود. تصفیه آب صنعتی متابی سولفیت سدیم را به آن تزریق نکنید تا کلر به طور کامل از بین برود و سپس آن را وارد کارخانه آب شیرین کن صنعتی کنید.

زیرا اصل تصفیه آب در آب شیرین کن به دلیل کوچک بودن سطح غشاها است. وقتی کلر وارد غشای سلولی می شود، غشاهای بین غشای سلولی باز می شوند و دیگر نمی توانند آب را تصفیه کنند.

منبع :

منبع در سایت پودر و قرص کلر استخر درجه یک | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا