پول در لیست است: 16 روش برای تهیه لیست از خراش

شما تجارت جدیدی را شروع کرده اید و یا تجارت فعلی دارید که دوست دارید محصولات را به طور منظم به آن بفروشید. در هر صورت ، بیایید بگوییم شما لیست مشتری ندارید ، یا یک عالمه علاقه مند که از شما می خواهند در تماس باشید. به گفته اکثر کارشناسان بازاریابی ، تا زمانی که لیستی ایجاد نکنید و مرتباً با اطلاعات و پیشنهادات فراخوانی آن لیست را شروع نمی کنید ، در فروش بسیاری از چیزها تلاش خواهید کرد.

خنده

از کجا شروع می کنیم؟ مطمئن شوید که وب سایت شما در هر صفحه به طور برجسته یک جعبه ثبت نام دارد. سپس برای ساختن این لیست مهم حداقل از شش یا هفت روش از این 16 روش استفاده کنید.

1. قطعه طعمه. یک مورد رایگان ایجاد کنید که مشتری ایده آل شما را برای کلیک و سفارش سایت شما فریب دهد. اعم از صوتی ، گزارش کتبی ، ویدئویی یا موارد دیگر ، اطمینان حاصل کنید که داخل آن کالا توضیح مختصری درباره آنچه انجام می دهید و آنچه می فروشید وجود دارد. افراد باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و برای دریافت کالای اهدا شده به لیست شما بپیوندند.

2. مقاله را در اینترنت توزیع کنید. مقالاتی آموزنده و مفید بنویسید که طول آنها بین 400 تا 600 کلمه است و دارای عنوان هایی هستند که از کلمات کلیدی استفاده می کنند و افرادی که می خواهید بفروشید در جستجوی آنها هستند. مقاله را با یک پاراگراف رزومه توصیف کنید که چه کسی هستید و کالای رایگان خود را ارائه دهید. ارسال این مقالات در سایت های توزیع مقاله که استفاده از آنها کاملا مقرون به صرفه است.

3. صفحه کلیک کنید و هر کلیک پرداخت کنید. یک صفحه وب ارسال کنید که توصیف مطالب شما را توصیف می کند و افراد را به ثبت نام در آن دعوت کنید. آنچه این صفحه را به “صفحه فشار” تبدیل می کند این است که حاوی اطلاعات عمومی در مورد تجارت شما و یا پیوند به صفحات دیگر کسب و کار شما نیست. سپس با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، ترافیک را به آنجا ارسال کنید.

4. اطلاعیه های مطبوعاتی. اطلاعیه های مطبوعاتی درباره راه اندازی مشاغل خود ، در دسترس بودن کالای ارائه شده ، مشاوره مفید و روابط با روندها یا اخبار فوری را بنویسید. آنها را از طریق خدمات توزیع اطلاعیه مطبوعاتی توزیع کرده و برای رسانه های محلی و همچنین مجلات تخصصی مرتبط با صنعت خود از طریق ایمیل ارسال کنید. جلب توجه در روزنامه ها ، مجلات و سایت های خبری در اینترنت باعث ایجاد ترافیک در سایت شما می شود و باید اندازه لیست شما را افزایش دهد.

5. پست های وبلاگ مهمان. با وبلاگ نویسان در حوزه موضوع خود تماس بگیرید ، و پیشنهاد دهید که یک پست وبلاگ درباره یک موضوع بحث برانگیز یا مجموعه ای از نکات مفید بنویسید. در حالی که توجه مخاطبان وبلاگ خود را به خود جلب می کنید ، با هر پست پیوندی ارزشمند به سایت خود خواهید داشت.

6. فیلم های آنلاین. یک فیلم کوتاه کوتاه ، خنده دار ، دارای نظر ، یا بسته بندی شده اکشن با حداکثر سه دقیقه ایجاد کنید و آن را در YouTube و جاهای دیگر ارسال کنید. در انتهای ویدیو ، URL خود را بر روی صفحه نمایش دهید. برای شروع دهان به دهان ، حتماً در مورد ویدیو به دوستان و همکاران خود نیز بگویید.

7. نظرسنجی. با استفاده از نظرسنجی آنلاین یا نظرسنجی با کاغذ و مداد که گروه بزرگی در یک اتاق دارید ، از اعضای بازار هدف خود نظرات یا تجربیات خود را بخواهید. نتایج را برنامه ریزی کرده و از طریق یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید و در مورد نتایج نظرسنجی با وبلاگ نویسان تماس بگیرید. این موقعیت شما را به عنوان شخصی که در صنعت شما سهیم است قرار می دهد و همچنین باعث ایجاد حس کنجکاوی می شود که مشتریان بالقوه شما را به صورت آنلاین چک می کنند.

8. تلفن رایگان. با استفاده از روشهای دیگر این لیست ، یک جلسه از راه دور رایگان را در مورد یک موضوع محبوب تبلیغ کنید. به همه اطلاع دهید که هنگام ثبت نام در برنامه tellass ، آنها نیز به لیست شما اضافه می شوند (اما در هر زمان می توانند اشتراک را لغو کنند). این امر خصوصاً برای کسی که سعی در کسب اعتبار به عنوان یک متخصص دارد بسیار خوب است. دوره ها همچنین باعث می شود افراد بتوانند به گونه ای شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند که روش های دیگر اجازه این کار را نمی دهد.

9. انجمن ها و گروه های گفتگوی آنلاین. مکانهایی را جمع آوری کنید که افراد علاقه مند به موضوع شما از طریق تابلوهای پیام یا لیست های ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنند. وقتی موارد مرتبطی برای اضافه کردن دارید به این گروه ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. این برنامه رایگان است ، اما به تعهد زمانی و مهارت های ارتباطی خوب نیاز دارد.

10. کارت پستال. اگر دقیقاً می دانید که برترین های شما چه کسانی هستند و می توانید لیست کم هزینه ای از آنها دریافت کنید ، کارت پستال ها می تواند راهی عالی برای تماس با آنها باشد. از آنها دعوت کنید تا به سایت شما مراجعه کنند و یک قطعه طعمه رایگان درخواست کنند.

11. تبلیغات Ezine. اگر شرکت ها یا افراد دارای یک خبرنامه یا لیست بازاریابی از طریق ایمیل هستند که به کسانی می رسد که می خواهید به آنها بفروشید ، پس از آنجا تبلیغات را بخرید. تبلیغات تکراری بهتر از تبلیغات تک شات هستند.

12. وبلاگ خود شما. این کار را فقط در صورت نظم و انضباط شروع کنید ، از نوشتن لذت می برید و حرف های زیادی برای گفتن دارید. به کلمات کلیدی در عناوین پست های وبلاگ خود توجه کنید ، که به شما در موتورهای جستجوی اینترنتی مراجعه می کنند.

13. وب سایت پرمحتوا. منابع ، مقالات ، ابزارهای اصلی و سایر مواردی را ارسال کنید که افراد در بازار هدف شما آنها را جستجو می کنند ، به آنها پیوند داده و آنها را توصیه می کنند. این روش ایجاد ترافیک با گذشت زمان به آرامی و به تدریج کار می کند.

14. تبلیغات رادیویی. شاید تبلیغات در رادیو برای بازدیدکنندگان اینترنت دیوانه به نظر برسد ، اما من یک مشتری دارم که این کار را با موفقیت انجام داد. او در ساعات رفت و آمد با تبلیغات مکرر از شنوندگان دعوت می کرد تا گزارش رایگان خود را که دارای عنوان بسیار بحث برانگیزی است بارگیری کنند. او با دقت درباره مخاطبان ایستگاه رادیویی منتخب خود تحقیق کرد و گروهی را معرفی کرد که تعریف آن دشوار است.

15. سخنرانی در جمع وقتی روی صحنه هستید و با یک گروه محلی یا صنعتی صحبت می کنید ، اعتبار زیادی دارید. افرادی که شما را شخصاً دیده یا ملاقات کرده اند احتمالاً در طولانی مدت در لیست شما باقی می مانند. شما می توانید یک دعوت نامه لیست را در پستی برای مکالمه خود وارد کنید ، یک برگ ضبط را منتقل کنید یا از کسانی که می خواهند در لیست شما باشند کارت ویزیت جمع آوری کنید.

16. شبکه ها. هنگام تحویل در نمایشگاه ها یا کنفرانس ها از کارت ویزیت خود به عنوان ابزار ضبط استفاده کنید. این بهترین عملکرد زمانی است که شما وب سایت خود را به سادگی در کارت لیست نکنید بلکه به طور خاص چیزی مانند “برو به” را بگویید. [URL] تا هر چیزی را رایگان دریافت کنید. “

کدام یک از روش های فوق بیشتر با تنظیمات شخصی شما سازگار است و اجرای آن آسان تر است؟ امروز با کار اساسی ایجاد لیست خود شروع کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا