پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

هدف از این پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی می باشد. لازم به ذکر است که در بسیاری از سیستم های فاضلاب صنعتی نیازی به تصفیه کامل فاضلاب نیست زیرا با تصفیه محدود و تدریجی می توانند از محموله خود استفاده کنند که به حد معینی می رسد و در نتیجه هزینه فرآوری آن کاهش می یابد. ذخیره. با توجه به اینکه فاضلاب صنعتی دارای خواص متنوعی می باشد، لذا انواع مختلفی از پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی نیز وجود دارد.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب صنعتی به روش های فیزیک شیمیایی

برای حذف برخی ناخالصی ها مانند فلزات سنگین باید از روش های شیمیایی استفاده کرد. در چنین مواردی، یک ماده شیمیایی با غلظت واحد وارد آب کثیف می شود. در نتیجه واکنش های شیمیایی رسوبات تشکیل می شود، سپس این رسوبات با روش های فیزیکی مانند ته نشینی و فیلتراسیون از آب کثیف جدا می شوند. این روش ها به دلیل استفاده همراه با روش های فیزیکی و شیمیایی، روش های فیزیکوشیمیایی نامیده می شوند.

از جمله صنایعی که از این روش برای تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می کنند، صنایع نساجی و فرآورده های فلزی است.

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

پدال تمیز کردن دست

قیمت دستگاه فقط صد و پنجاه هزار تومان است. این دستگاه دارای مخزن زیر 5 لیتری می باشد و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار می توان عقربه را تعویض کرد.

شستن دستها

تصفیه فاضلاب صنعتی به روش راکتور بیولوژیکی غشایی MBR

امروزه یکی از روش های توسعه یافته برای تصفیه فاضلاب، روش غشایی (MBR) است که در آن میکروب ها توسط یک غشاء جدا می شوند. با قرار دادن غشاها در یک راکتور بیولوژیکی، نیازی به ته نشینی و فیلتراسیون نیست و این غشاها وظیفه جداسازی فاضلاب تصفیه شده از مواد ناخواسته را انجام می دهند. استفاده از غشاها راندمان کار در محیط های کوچک برای تصفیه فاضلاب را افزایش می دهد، بنابراین تقاضا برای فاضلاب تصفیه شده توسط راکتورهای بیولوژیکی غشایی با کاهش آب های سطحی سودمندتر از فاضلاب استاندارد است.

تصفیه فاضلاب صنعتی به روش A2O

یکی از رایج ترین روش های حذف بیولوژیکی نیتروژن و فسفر از گازهای صنعتی برای تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده از روش A2O است. این روش از سه جزء متمایز بی هوازی-بی هوازی-اکسیژن (بی هوازی-آنوکسی-اکسیک) تشکیل شده است.

این شرکت علاوه بر طراحی و تولید پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی، مواد مورد استفاده در این صنعت – موادی مانند پلی الکترولیت های کاتیونی، پلی الکترولیت های آنیونی، نانو فلوکولانت ها را تامین می کند.

منبع :

منبع در سایت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا