چرا کانال های فروش نکته بعدی در بازاریابی سهامداران است

[ad_1]

عبارت قیف فروشاین ممکن است برای شما جدید باشد. این یک فناوری بازاریابی است که دهه ها در دنیای آفلاین وجود داشته است. همچنین یک فناوری است که فروشندگان آنلاین محصولات به طور معمول از آن استفاده می کنند.

این راهی است که فروشنده می تواند از افرادی که به سایت آنها مراجعه می کنند پول بیشتری کسب کند.

آنچه جدید است این است که بازاریابان شرکت های وابسته اکنون نیز برای افزایش سود خود شروع به استفاده از قیف های فروش می کنند.

دو نوع قیف فروش کلی وجود دارد:

1. سرکوب چند محصول

مسیری وجود دارد که همیشه با افرادی مانند JVZoo Warrior Plus و گاهی در ClickBank استفاده می شود.

اینجا جایی است که شما یک کالای جلوی ارزان قیمت خریداری می کنید و سپس با انواع پیشنهادهای گران فروشی و یکبار مصرف روبرو می شوید که برای تقسیم شما با پول بیشتر طراحی شده است.

هدف این نوع قیف فروش سریع چندین محصول به شما است قبل از اینکه وقت داشته باشید تا گزینه های خود را در نظر بگیرید.

در این پیشنهادات اغلب تایمرهایی نشان داده می شود که چه مدت زمان برای تصمیم گیری باقی مانده اید یا به شما گفته می شود که مقادیر محدودی در دسترس است.

2. سرکوب محصول منفرد

قیف نوع دوم فروش یک محصول به شما است.

هدف از قیف این است که شما را مرتبا در معرض محصول قرار داده و توضیح دهید که چرا در صورت لزوم برای شما یا شرکت شما مفید است.

این امر اغلب با فریب بازدیدکننده برای ثبت نام در یک محصول رایگان و سپس ارسال یک سری ایمیل برای توصیف مزایای محصولی که می خواهید بفروشید انجام می شود.

یک روش معمول کمتر ارائه آموزش و اطلاعات رایگان به مشتریان بالقوه صرف نظر از اینکه در نهایت خرید می کنند یا نه.

از قیف های فروش استفاده می شود

اگر تا به حال چیزی را در یک جایگاه آنلاین پول ساز خریداری کرده اید قبلاً با فروش چندین محصول مواجه شده اید.

آنها اغلب طعم بدی بر جای می گذارند و در نهایت به این نتیجه می رسند که شما را تحت تعقیب قرار می دهند تا هزینه های بسیار بیشتری را از آنچه در نظر دارید خرج کنید. این می تواند تا حدودی کینه در شما ایجاد کند.

اگر به این احساس پی ببرید آیا آن چیزی است که می خواهید در مشتریان خود متمایز شوید؟

فراموش نکنید کسانی که به پیشنهادات شما نگاه می کنند افراد واقعی هستند و نه کارت اعتباری پا دار.

با مشتریان بالقوه خود همان گونه رفتار کنید که دوست دارید فروشنده با شما رفتار کند.

به همین دلیل قیف نوع دوم را ترجیح می دهم.

فروش سختی وجود ندارد. شما به مشتریان بالقوه خود چیزی رایگان می دهید تا در خانه آنها را فریب دهید.

از آنجا شما می توانید آنها را با پیشنهاد خود و اینکه چرا ممکن است مناسب آنها باشد آشنا کنید.

شما در تلاش هستید تا آنها را متقاعد کنید که آنچه شما ارائه می دهید زندگی آنها را آسان می کند یا مشکلی را برای آنها حل می کند.

اگر آنها خریدی انجام دهند تصمیم خرید را گرفته اند.

شما با استفاده از برخی از تاکتیک های کاذب کمبود مانند تایمر شمارش معکوس یا گفتن تعداد محدودی از نسخه های موجود آنها را مجبور به تصمیم گیری نکردید.

از آنجایی که مشتری احتمالی تصمیم خرید را با شرایط خود گرفته است احساس خوبی نسبت به تصمیم خرید خواهد داشت.

شما اعتماد آنها را جلب خواهید کرد و می توانید از این رابطه برای ایجاد ارتباط بیشتر با آنها استفاده کنید تا بتوانید در آینده با موفقیت بیشتری پیشنهادهای دیگر را به آنها ارائه دهید.

بنابراین این رابطه چگونه با بازاریابی وابسته ارتباط دارد؟

به طور کلی بازاریاب های وابسته به پیوندها و منابعی مانند تبلیغات تصویری و ایمیل هایی که می توانند ارسال کنند دسترسی دارند.

این موارد برای هدایت بازدید به نمایش استفاده می شوند.

با این حال وقتی مشتری بالقوه یک صفحه فشرده را خریداری یا ثبت نام می کند به لیست ایمیل فروشندگان تغییر می کند نه به لیست وابسته.

این بدان معنی است که شرکت وابسته دسترسی به این امکان را برای همیشه از دست داده و این فروشنده است که می تواند آن مشتری را هر از چند گاهی به بازار عرضه کند.

شبکه های وابسته بهتر شرکت های وابسته را نیز در کانال فروشنده فروش پرداخت می کنند.

بنابراین بله شما می توانید از چند محصول کارمزد بگیرید.

اما آنچه شما بعنوان یک بازاریاب وابسته نمی دانید این است که آیا فروشنده محصولی را ارائه می دهد که در قیف فروش عمومی نیست به افرادی که در لیست آنها هستند وجود دارد.

بنابراین ممکن است در نتیجه کارمزد خود را از دست دهید.

به طور معمول قیف فروش با کالایی با قیمت پایین آغاز می شود محصولات با قیمت بالاتر را در قیف ارائه می دهد و در انتهای قیف با یک یا چند محصول با قیمت بالا به اوج خود می رسد.

اینجاست که فروشندگان بیشترین سود خود را می برند. فروش یک محصول واحد با قیمت بالا در مقایسه با ده ها محصول با بلیط پایین بسیار آسان تر است.

فروشنده کاملاً مجاز است محصولی را که در آن کمیسیون دریافت نخواهید کرد به بازار عرضه کند.

به هر حال آنها لیست ایمیل را دارند که خریداران اکنون در آن مشترک شده اند.

بنابراین برای مقابله با این موضوع بازاریابان وابسته کانال های فروش خود را ایجاد کرده اند.

آنها کالای جلو فروش و هر کالای گران قیمت را برای تبلیغ انتخاب می کنند.

همه اینها می تواند از فروشندگان مختلف باشد. اما شما شرکت وابسته ممکن است فکر کنید که برخی محصولات بهتر از محصولات موجود در قیف فروشنده مکمل یکدیگر هستند.

بله مشتری احتمالی در معرض قیف هر فروشنده و همچنین شرکت وابسته قرار خواهد گرفت.

اما این شرکت وابسته می داند که فروش هر محصولی در قیف خود کارمزدی ایجاد می کند.

با این حال من هنوز هم فکر می کنم که یک مسیر تحول محصول واحد رویکرد ارجح از دیدگاه ارتباط با مشتری است.

اگر مشتری بالقوه در نهایت پیشنهاد شما را خریداری نکرد همچنان لیست ایمیل خود را دارید. وقت آن رسیده بود که نمایشی متفاوت را برای آنها تبلیغ کنیم.

شما می توانید دقیقاً مانند لیست ایمیل خود هرچه می خواهید برای این مشتریان بالقوه بازاریابی کنید.

بنابراین بهترین مزایای ساخت کانال های فروش خود عبارتند از:

  1. می توانید چشم اندازهایی را به لیست ایمیل خود اضافه کنید

  2. لیست ایمیل شما یک دارایی تجاری کاملاً متعلق به شماست. مفید بودن آن به هوی و هوس یا تغییرات الگوریتم گوگل فیس بوک یا هر شخص دیگری بستگی ندارد.

  3. بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم بهترین روش کسب درآمد اینترنتی است.

  4. شما می توانید برای مشترکین خود هرچه می خواهید بازاریابی کنید.

  5. شما می توانید قیف های فروش منحصر به فرد خود را با ترکیب محصولات انواع فروشندگان ایجاد کنید

به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته هرگز نباید افراد را مستقیماً به یک پیشنهاد بفرستید. شما به فروشنده اجازه دسترسی تنها به آن شخص را می دهید.

همیشه باید ابتدا افراد را به یک صفحه فشرده بفرستید – یک صفحه شما هستید متعلق به خود – و پس از ثبت نام در آنجا شما فقط آنها را به پیشنهاد شرکت وابسته خود می فرستید.

به این ترتیب او آدرس ایمیل آنها را گرفت و آنها اکنون بخشی از آن هستند 100٪ مالکیت دارایی های تجاری – لیست ایمیل شما.

چگونه می توان یک قیف فروش ساخت؟

اگر از وردپرس استفاده می کنید افزونه هایی وجود دارند که صفحات optin و انواع دیگر صفحات تبدیل را ایجاد می کنند.

اما ایجاد یک قیف واقعی فروش کار آسانی نیست. این افزونه ها برای ایجاد صفحات منفرد و نه یک قیف کامل عالی هستند. می توان این کار را انجام داد اما شما باید بسیار منظم باشید و نحوه ارتباط هر صفحه با صفحه دیگر را پیگیری کنید.

روش دیگر استفاده از سرویسی مانند Clickfunnels است که منحصراً برای ساخت قیفهای فروش طراحی شده است. اگر می خواهید بیشتر بدانید پیوندی برای بررسی در CV من وجود دارد.

با چنین سرویسی شما حتی به وب سایت خودتان هم احتیاج ندارید. این ابزار می تواند همه کارها را برای شما انجام دهد.

امیدوارم فارغ از اینکه در نهایت از چه ابزاری برای ایجاد آنها استفاده کرده اید اکنون مزایای ایجاد کانال های فروش خود را مشاهده خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا