چگونه لیست پخش ایمیل خود را با پخش ایجاد کنیم

[ad_1]

ایمیل | پادکست

برای موفقیت در تجارت به مشتری نیاز دارید.

برای موفقیت در پخش پادکست به شنوندگان نیاز دارید.

اگر از پادکست خود برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید (همانطور که قبلاً در سایر مقالات گفته شد) به روشی برای تبدیل این شنوندگان به مشتری نیاز دارید! (این خیلی واضح است مگر نه؟)!

برای رسیدن به این هدف شما به یک آهنربا اصلی نیاز دارید.

آهنربا اصلی به سادگی یک صفحه فرود است که علاقه شما را به شنوندگان احتمالی برای انجام اقدامات جلب می کند. روشی که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم این است که فرد مایل باشد نام و آدرس ایمیل خود را در ازای دریافت اطلاعات با شما به اشتراک بگذارد.

احتمالاً این جمله را شنیده اید که پول در لیست است. وقتی می گویم به من اعتماد کن درست است!

نشان داده شده است که بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل ایالات متحده به طور متوسط ​​4000٪ + بازده سرمایه (ROI) ایجاد می کند! این بدان معناست که به ازای هر دلار هزینه شده برای تبلیغات بازاریابی از طریق ایمیل شرکت درآمد 4000 دلاری ایجاد خواهد کرد. (سلب مسئولیت: اینها میانگین است! برخی از شرکت ها درآمد بیشتری دارند و بسیاری نیز درآمد کمتری دارند.)

با این حال برای فروش محصولات یا خدمات خود باید شنوندگان خود را برای پیوستن به لیست ایمیل خود وارد کنید. این کار را می کنید و باید آنها را متقاعد کنید که انجام این کار به نفع آنهاست.

یک راه این است که شما پیشنهادی را به آنها پیشنهاد دهید که آنها را ترغیب کند از وب سایت شما بازدید کنند. معمولاً این شامل اطلاعات یا منابعی رایگان است که می تواند برای شخص مقابل ارزش داشته باشد. شما نمی توانید مستقیماً یک بازدید کننده به وب سایت خود بفروشید! ابتدا باید آنها را در مورد ارزش خود متقاعد کنید!

کمتر از 5٪ افرادی که در ابتدا از وب سایت شما بازدید کرده اند در آن زمان آماده خرید هستند. به جای اینکه فقط روی 5٪ افرادی که کارت اعتباری آماده دارند تمرکز کنید بر 95٪ که به اطراف نگاه می کنند و شما را چک می کنند تمرکز کنید!

5٪ خرید می کند.

اما اگر من بتوانم با 95٪ دیگر رابطه ای برقرار کنم که به نفع آنها باشد برخی از آنها نیز برمی گردند و خریدار نیز می شوند.

این همان کاری است که آهنربا سرب برای شما انجام می دهد!

فقط مطمئن شوید که آهنربای سرب شما به این پنج مورد دست یابد:

1. قول خاصی بدهید که مشکل خاصی را برای نوع خاصی از افراد برطرف کند.

2. مشتری بالقوه اطلاعات کافی در مورد چگونگی این کار برای آنها می دهد.

3. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد در نظر مشتری بالقوه ارزش بالایی محسوب می شود.

4- تقریباً رضایت فوری را به شخصی که برای دریافت آن ثبت نام می کند ارائه می دهد.

5. شامل دستورالعمل های واضح در مورد چه کاری باید بعد انجام دهید. (به عنوان مثال گزارش خود را در اینجا دریافت کنید).

هنگامی که آهنربای سرب خود را با در نظر گرفتن این پنج قسمت طراحی می کنید خواهید دید که لیست ایمیل شما شروع به رشد مداوم می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا