چگونه نوبت اداره پنجم مهریه بگیریم؟ (راهنمای کامل)

وکیل

نوبت اداره پنجم مهریه

نوبت اداره پنجم مهریه را می توانید از طریق سامانه نوبت دهی آنلاین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران بگیرید تا بدون دردسر و اتلاف وقت، مراحل پیگیری مهریه خود را پیش ببرید. این فرآیند اینترنتی کمک می کند که در شلوغی های اداری گم نشوید و راحت تر به کارتان برسید. گرفتن نوبت آنلاین برای مراجعه به اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران برای پرونده های مهریه این روزها حسابی کار را راحت کرده. دیگر لازم نیست ساعت ها تو صف بایستید یا نگران باشید که کارتان به خاطر شلوغی انجام نشه. این راهنما قرار است قدم به قدم بهتون بگه چطور این نوبت رو بگیرید و چه کارهایی قبل و بعدش باید انجام بدید تا پرونده مهریه تون بدون گیر و گور پیش بره. بیایید با هم ببینیم چطور می تونید این مسیر رو آسون تر طی کنید و حق و حقوقتون رو به موقع بگیرید.

آشنایی با اداره پنجم اجرای اسناد رسمی و نقش اون تو مطالبه مهریه

قبل از اینکه بریم سراغ گرفتن نوبت اداره پنجم مهریه، خوبه یه کم درباره خود این اداره و کار و بار اصلیش بدونیم. اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران، یکی از مهم ترین جاهاییه که برای پیگیری مهریه، خیلی از خانم ها گذارشون بهش می افته. وظیفه اصلی این اداره چیه؟ خیلی ساده بگم، این اداره مسئول اجرای اسناد لازم الاجراست. سند ازدواج یا همون عقدنامه هم یکی از همین اسناد لازم الاجرا محسوب میشه که مهریه توش ثبت شده.

این اداره دقیقاً چه کارایی می کنه؟

این اداره مسئول پیگیری و اجرای اسنادی هست که نیازی به حکم دادگاه ندارن و به خودی خود قابل اجرا هستن. وظایف اصلی اداره اجرای اسناد رسمی، شامل کارهایی مثل توقیف اموال، وصول مطالبات، تخلیه ملک و کلی کارهای دیگه ای میشه که برای اجرای یک سند رسمی لازمه. تو پرونده مهریه، این اداره می تونه به شما کمک کنه تا مهریه تون رو از طریق توقیف اموال آقا یا هر روش قانونی دیگه ای که لازم باشه، بگیرید. یعنی اگه شوهرتون مهریه رو نپردازه، بعد از طی مراحل اولیه، این اداره دست به کار میشه تا حق شما رو بهتون برگردونه.

چرا برای مهریه باید سراغ این اداره رو گرفت؟

شاید بپرسید خب چرا اداره ثبت؟ دادگاه که هست! باید بگم که اداره ثبت (بخصوص برای مهریه) مزایای خودش رو داره. یکی از مهم ترین هاش اینه که گاهی اوقات فرآیندش از دادگاه سریع تره و می تونه قدرت اجرایی بالایی داشته باشه. البته این به شرایط پرونده و اینکه اجرائیه از طریق دفترخونه صادر شده باشه هم بستگی داره. اگر مهریه عندالمطالبه باشه و از طریق دفترخانه برایش اجرائیه صادر شده باشد، مسیر اداره ثبت می تواند خیلی مؤثر و سریع باشد. این یعنی زودتر به پولتون می رسید.

تفاوت اجرای مهریه از طریق ثبت و دادگاه چیه؟

اینجا یه توضیح کوتاه بدم. وقتی می خواهید مهریه رو مطالبه کنید، دو تا مسیر اصلی دارید: یا از طریق دادگاه و ارائه دادخواست اقدام کنید یا از طریق اداره ثبت. مسیر ثبت زمانی به کارتون میاد که مهریه عندالمطالبه باشه و تو عقدنامه شما ثبت شده باشه. در این صورت، می تونید از دفترخونه محل عقد، درخواست اجرائیه مهریه بدید و بعدش با اون اجرائیه برید سراغ اداره ثبت. مزیت این روش اینه که دیگه نیازی به گرفتن حکم از دادگاه نیست و مستقیماً وارد مرحله اجرا میشید. اما اگه مهریه عندالاستطاعه باشه (یعنی پرداختش مشروط به توانایی مالی آقا باشه) یا مشکلات دیگه ای سر راه باشه، معمولاً باید از طریق دادگاه اقدام کنید. تو این مقاله، ما بیشتر روی مسیر اداره ثبت و نوبت اداره پنجم مهریه تمرکز داریم و می خوایم راه آسون تر رو بهتون نشون بدیم.

پیش نیازهای حیاتی قبل از اقدام به اخذ نوبت اداره پنجم مهریه

گرفتن نوبت اداره پنجم مهریه خودش یه مرحله ست، اما قبلش یه سری کارها هست که باید حتماً انجام بدید. بدون این پیش نیازها، حتی اگه نوبت هم بگیرید، کارتون راه نمی افته و فقط وقتتون تلف میشه. پس حواستون باشه که این مراحل رو مو به مو دنبال کنید تا زحماتتون هدر نره.

صدور اجرائیه مهریه: اولین و مهمترین قدم

مهم ترین قدم قبل از هر کاری برای پیگیری مهریه از طریق اداره ثبت، داشتن «اجرائیه مهریه» است. اجرائیه مثل یه دستور رسمی از طرف دفترخانه است که به اداره ثبت میگه باید مهریه رو اجرا کنه. این اجرائیه مثل کارت ورودیه شما به اداره ثبت عمل می کنه و بدون اون، عملاً هیچ کاری نمی تونید انجام بدید.

  1. چطوری اجرائیه رو بگیرید؟ باید برید به همون دفترخونه ای که توش عقد کردید. دفترخونه عقدنامه تون رو بررسی می کنه و اگه همه چیز اوکی باشه، درخواست صدور اجرائیه مهریه رو ثبت می کنه.
  2. مدارک لازم برای صدور اجرائیه چیه؟
    • اصل عقدنامه (شناسنامه ازدواج)
    • اصل و کپی شناسنامه شما
    • اصل و کپی کارت ملی شما
    • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی زوج (همسر)
  3. اگه به دفترخونه اصلی دسترسی نداشتم چی؟ گاهی اوقات دفترخونه محل عقد، تغییر مکان داده یا دیگه فعالیت نمی کنه. تو این شرایط، باید برید سراغ «کفیل» اون دفترخونه که معمولاً یکی از دفاتر اسناد رسمی نزدیک به محل فعالیت قبلی دفترخونه اصلیه، یا اینکه به اداره کل ثبت اسناد و املاک شهرتون مراجعه کنید تا راهنماییتون کنن. نگران نباشید، همیشه یه راه حلی هست.

کامل کردن مدارک مورد نیاز برای مراجعه حضوری

وقتی اجرائیه رو گرفتید و نوبتتون هم اوکی شد، باید یه سری مدارک رو آماده کنید تا روز مراجعه به اداره پنجم، مشکلی پیش نیاد. این مدارک رو حتماً هم اصلش رو ببرید، هم کپی هاش رو، چون ممکنه نیاز داشته باشن:

  • اصل و کپی شناسنامه خودتون
  • اصل و کپی کارت ملی خودتون
  • اصل و کپی عقدنامه
  • اجرائیه ای که از دفترخونه گرفتید (هم اصلش، هم یه چند نسخه کپی برای احتیاط)
  • اگه وکیل گرفتید، وکالت نامه رسمی که نشون میده ایشون وکیل شماست.
  • کد رهگیری نوبتی که از سامانه گرفتید (پرینت شده).

یه نکته مهم: حتماً مطمئن بشید که تمام مدارکتون معتبر و بدون ایراده. مثلاً تاریخ انقضای کارت ملی نگذشته باشه یا کپی ها واضح و خوانا باشن. کوچکترین ایراد تو مدارک می تونه باعث بشه کارتون عقب بیفته و مجبور بشید دوباره از اول شروع کنید، که حسابی اعصاب خردکنه.

راهنمای گام به گام اخذ نوبت اینترنتی از اداره پنجم اجرا اسناد رسمی تهران

خب، حالا که مقدمات رو آماده کردید و اجرائیه مهریه رو هم گرفتید، نوبت میرسه به بخش اصلی ماجرا: گرفتن نوبت اداره پنجم مهریه. این کار رو می تونید خیلی راحت و از خونه یا محل کارتون انجام بدید. فقط کافیه مراحلی که میگم رو قدم به قدم دنبال کنید تا هیچ جای کار گیر نکنید.

چطوری سامانه نوبت دهی درست رو پیدا کنیم؟

مهم ترین چیز اینه که سامانه نوبت دهی درست رو پیدا کنید. یادتون باشه که هر استان ممکنه سامانه نوبت دهی جداگونه ای داشته باشه و این راهنما مختص اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران هست. بهترین راه اینه که تو گوگل دنبال «سامانه نوبت دهی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران» بگردید. لینک مستقیم ممکنه عوض بشه، پس این روش امن تره و همیشه شما رو به آدرس صحیح می رسونه.

مراحل ثبت اطلاعات تو سامانه

بعد از اینکه وارد سامانه شدید، باید اطلاعات رو پر کنید. این بخش خیلی مهمه، پس با دقت این کار رو انجام بدید و حواستون به جزئیات باشه:

  1. انتخاب اداره: از بین گزینه های موجود، حتماً «اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران» رو انتخاب کنید. اگه اشتباهی اداره دیگه ای رو انتخاب کنید، باید از اول شروع کنید.
  2. انتخاب خدمت: حالا باید نوع خدمتی که می خواید رو مشخص کنید. تو این مورد، باید گزینه ای مثل «خدمات مربوط به اجرای مهریه» یا «مطالبات اسنادی» رو انتخاب کنید.
  3. وارد کردن اطلاعات هویتی: اطلاعات شخصی خودتون رو وارد کنید. مثل:
    • نام
    • نام خانوادگی
    • کد ملی (متقاضی)
    • شماره موبایل (این شماره برای ارسال پیامک تأیید نوبت خیلی مهمه، پس دقیق واردش کنید)
  4. وارد کردن شماره پرونده: شاید این قسمت یه کم گیج کننده باشه. اگه برای اولین باره که می خواید نوبت بگیرید و هنوز پرونده ای تو اداره ثبت براتون تشکیل نشده، معمولاً نیازی به وارد کردن شماره پرونده تو این مرحله نیست. اما اگه قبلاً مراجعه کرده بودید و پرونده ای دارید، حتماً شماره پرونده رو که تو برگه های اداریتون هست، دقیق وارد کنید. اگه نمی دونستید چه شماره ای باید وارد کنید، می تونید با دفترخونه ای که اجرائیه رو صادر کرده یا با شماره تلفن پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.

تاریخ و زمان مراجعه رو انتخاب کن

بعد از پر کردن اطلاعات، سامانه بهتون یه لیست از تاریخ ها و ساعت های خالی رو نشون میده. از بین این گزینه ها، بهترین زمان رو که براتون مناسبه، انتخاب کنید.

  • حواستون به روزهای کاری باشه: فقط روزهای اداری رو انتخاب کنید و از انتخاب روزهای تعطیل رسمی خودداری کنید، چون تو اون روزها اداره تعطیله و به دردتون نمی خوره.
  • زودتر اقدام کنید: معمولاً ظرفیت نوبت ها زود پر میشه، پس اگه تاریخ مشخصی مدنظرتون هست، سعی کنید زودتر نوبت بگیرید. گاهی اوقات ممکنه تا یک ماه یا بیشتر هم طول بکشه تا نوبت خالی پیدا بشه. پس دست دست نکنید!

کد رهگیری رو بگیر و خوب نگهش دار

آخرین مرحله، دریافت کد رهگیریه. بعد از اینکه نوبتتون رو تأیید کردید، سامانه یه کد رهگیری بهتون میده. این کد خیلی مهمه، چون ثابت می کنه شما نوبت دارید و باید روز مراجعه همراهتون باشه.

  • پرینت یا یادداشت: حتماً این کد رو پرینت بگیرید یا یه جای مطمئن یادداشت کنید. یه عکس هم ازش با گوشیتون بگیرید که خیالتون راحت باشه و اگه کاغذتون گم شد، این کد رو داشته باشید.
  • ارسال پیامک: معمولاً این کد از طریق پیامک هم براتون ارسال میشه، پس حواستون به پیامک هاتون باشه.

نکات کلیدی و اطلاعات مهم برای روز مراجعه به اداره پنجم

بالاخره نوبتتون رسید و اجرائیه هم دستتونه. حالا باید برید اداره پنجم. اما قبل از رفتن، یه سری نکات مهم هست که باید بدونید تا روز مراجعه همه چیز روون پیش بره و به قول معروف «دست از پا درازتر برنگردید».

آدرس جدید اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران (آپدیت 1403)

یه نکته خیلی مهم که باید بهش توجه کنید، آدرس اداره ست. اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران، قبلاً تو خیابان قائم مقام فراهانی بود، اما از تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۳ به آدرس جدید نقل مکان کرده. خیلی ها هنوز این تغییر آدرس رو نمی دونن و ممکنه به اشتباه برن آدرس قبلی. پس حواستون باشه که گول آدرس های قدیمی رو نخورید:

آدرس جدید اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران: بلوار سرافرازان، بعد از سرافرازان ۷

لطفاً حتماً این آدرس رو تو ذهنتون داشته باشید و حتماً با استفاده از نقشه های آنلاین هم قبل از حرکت، مسیر رو چک کنید تا دقیقاً بدونید کجا باید برید.

مدارکی که حتماً باید همراه داشته باشید

این لیست رو دوباره با دقت بخونید و مطمئن بشید که همه این مدارک رو آماده دارید و اصلشون هم همراهتونه. این کار کوچیک می تونه از کلی دوندگی اضافه جلوگیری کنه:

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی عقدنامه
  • اجرائیه مهریه (هم اصلش، هم چند تا کپی)
  • پرینت کد رهگیری نوبت اینترنتی
  • اگه وکیل دارید، وکالت نامه و کارت شناسایی وکیل

اگه یکی از این مدارک رو نداشته باشید، احتمال داره نتونید کارتون رو انجام بدید و باید دوباره نوبت بگیرید که حسابی وقت گیره و کلی اعصابتون رو به هم می ریزه. پس خیلی جدی بگیرید این قضیه رو.

ملاحظات حضور وکیل و پیگیری پرونده

خیلی ها می پرسن اگه وکیل داشته باشیم، خودمون هم باید حتماً بریم؟ جواب اینه که بستگی به نوع وکالت نامه داره. اگه وکالت نامه شما «تام الاختیار» باشه و وکیل شما بتونه همه کارهای اداری رو بدون حضور شما انجام بده، لازم نیست خودتون هم برید. اما بهتره قبلش با وکیلتون مشورت کنید و از ایشون بپرسید که حضورتون واجبه یا نه. بعد از اینکه پرونده تشکیل شد، می تونید از طریق سامانه ثنا یا مراجعه حضوری وکیل، وضعیت پرونده رو پیگیری کنید. اینجوری خیالتون راحت تره.

ساعات کاری و محدودیت های خاص

یادتون باشه که اداره پنجم اجرای اسناد رسمی، مثل بقیه ادارات، ساعت کاری مشخصی داره. پس:

  • فقط روزهای کاری: در روزهای تعطیل رسمی، مراجعه نکنید. درهای اداره بسته ست و هیچ کاری نمی تونید انجام بدید.
  • ساعت نوبت: حتماً سر ساعت نوبتتون حاضر باشید. اگه دیر برسید یا زودتر از موعد برید، ممکنه از پذیرش شما خودداری کنن و مجبور بشید نوبت جدید بگیرید. پس وقت شناس باشید.
  • صبر و حوصله: با اینکه نوبت اینترنتی گرفتید، اما باز هم ممکنه به خاطر تعداد زیاد مراجعین، کمی معطل بشید. پس با صبر و حوصله برید و آماده باشید که کمی انتظار بکشید. «صبر کلید گشایش است.»

چرا تو پرونده مهریه به وکیل متخصص نیاز دارید؟

تا اینجا مراحل گرفتن نوبت اداره پنجم مهریه و مراجعه بهش رو با هم مرور کردیم. اما این تازه شروع ماجراست. پرونده های مهریه، پیچیدگی های خاص خودشون رو دارن و مثل یه کلاف سردرگم می مونن که باز کردنش کار هر کسی نیست. اینجا دقیقاً همون جاییه که پای وکیل متخصص به میون میاد و کار رو براتون راحت تر می کنه.

پیچیدگی های حقوقی پرونده مهریه

شاید فکر کنید خب مهریه که مشخصه، دیگه وکیل واسه چی؟ اما واقعیت اینه که بعد از تشکیل پرونده، هزار و یک بحث حقوقی پیش میاد که فقط یه متخصص می تونه از پسشون بربیاد:

  1. توقیف اموال: چطور میشه اموال آقا رو توقیف کرد؟ چه اموالی رو میشه توقیف کرد؟ چه چیزهایی استثناست و قابل توقیف نیستن؟ اینها سوالاتی هستن که پاسخ درست بهشون نیاز به تخصص داره.
  2. اعسار و تقسیط: اگه آقا ادعا کنه که توانایی پرداخت مهریه رو نداره و درخواست اعسار بده، تکلیف چیه؟ چطور میشه جلوی این درخواست رو گرفت یا مبلغ قسط ها رو بالا برد؟ وکیل می تونه با جمع آوری مدارک لازم، به شما کمک کنه.
  3. ادعای واهی بودن مهریه: بعضی وقت ها آقا ادعا می کنه که مهریه صوری بوده یا خانم قبلاً اون رو بخشیده. چطور میشه این ادعاها رو رد کرد و ثابت کرد که حق با شماست؟
  4. شناسایی اموال: ممکنه آقا اموالش رو به اسم کسی دیگه زده باشه یا مخفی کرده باشه. پیدا کردن این اموال و توقیفشون، نیاز به تخصص، تجربه و آگاهی از رویه های قانونی داره که از عهده افراد عادی خارجه.

مزایای داشتن وکیل متخصص

داشتن یه وکیل کاربلد تو پرونده مهریه، مثل اینه که یه راهنمای حرفه ای کنار خودتون دارید که مسیر رو کاملاً بلده و اجازه نمیده تو چاله چوله های قانونی بیفتید. وکیل می تونه براتون این کارها رو انجام بده:

  • سرعت بخشیدن به فرآیند: وکیل با آشنایی به روال اداری و قانونی، می تونه کارها رو سریع تر پیش ببره و پرونده رو زودتر به نتیجه برسونه.
  • جلوگیری از اشتباهات: یه اشتباه کوچیک تو مراحل قانونی، می تونه کلی دردسر درست کنه و کار رو به تعویق بندازه. وکیل جلوی این اشتباهات رو میگیره و مطمئن میشه همه چیز درست انجام میشه.
  • دفاع قدرتمند از حقوقتون: وکیل با دانش حقوقی و تجربه خودش، از تمام حقوق شما دفاع می کنه و اجازه نمیده حق و حقوقتون پایمال بشه. اون مثل یه سپر محکم برای شما عمل می کنه.
  • آشنایی با رویه های قضایی: وکیل ها با قضات و کارمندهای دادگاه و اداره ثبت آشنایی دارن و بهتر می دونن چطور باهاشون ارتباط برقرار کنن و پرونده رو پیش ببرن. این آشنایی ها می تونه خیلی به نفع شما باشه.

به طور خلاصه، یه وکیل متخصص نه تنها به شما آرامش خاطر میده، بلکه شانس موفقیت پرونده تون رو هم به طور چشمگیری بالا می بره. پس «کار را به کاردان بسپارید».

سوالات متداول (FAQ) در مورد نوبت اداره پنجم مهریه

آیا بدون اجرائیه مهریه می تونم نوبت بگیرم؟

نه متاسفانه. اجرائیه مهریه اولین و مهم ترین مدرکه. قبل از اینکه به فکر گرفتن نوبت باشید، باید حتماً از دفترخونه ای که توش عقد کردید، اجرائیه مهریه رو بگیرید. بدون اجرائیه، اداره ثبت پرونده ای رو برای شما تشکیل نمیده و عملاً نوبتتون هیچ فایده ای نخواهد داشت.

مدت زمان انتظار برای نوبت دهی چقدره؟

این مورد بستگی به شلوغی اداره و ظرفیت های خالی سامانه داره. گاهی اوقات ممکنه بتونید تو همون هفته نوبت بگیرید، اما خیلی وقت ها باید یک ماه یا حتی بیشتر منتظر بمونید تا نوبت خالی پیدا بشه. بهتره هرچی زودتر برای گرفتن نوبت اقدام کنید تا زمان رو از دست ندید.

اگه نوبتم رو از دست دادم یا نیاز به تغییرش دارم، چه کار کنم؟

اگه نوبتتون رو از دست دادید یا نیاز به تغییرش دارید، باید دوباره وارد سامانه نوبت دهی بشید و یه نوبت جدید بگیرید. معمولاً امکان ویرایش یا جابجایی نوبت های قبلی وجود نداره و باید فرآیند رو از اول طی کنید. پس حواستون به تاریخ و ساعت نوبتتون باشه و سعی کنید به موقع حاضر بشید.

آیا نوبت دهی برای مهریه تو سایر ادارات ثبت استان های دیگه هم به همین شکله؟

به طور کلی، مراحل و کلیات گرفتن نوبت برای مهریه تو ادارات ثبت استان های دیگه هم مشابهه، یعنی باید اجرائیه داشته باشید و از سامانه آنلاین نوبت بگیرید. اما ممکنه سامانه نوبت دهی هر استان کمی متفاوت باشه یا آدرس ادارات اجرا فرق کنه. پس بهتره برای هر استان، سامانه مخصوص خودش رو چک کنید تا اطلاعات دقیق رو به دست بیارید.

آیا اطلاعات و آدرس اداره پنجم ثابته؟

نه، همونطور که گفتیم آدرس اداره پنجم اجرای اسناد رسمی تهران اخیراً تغییر کرده و ممکنه در آینده هم تغییراتی داشته باشه. به طور کلی، ممکنه اطلاعات اداری و سامانه ها هر از چند گاهی به روزرسانی بشن. به همین خاطر، همیشه قبل از مراجعه، بهتره آخرین اطلاعات رو از منابع رسمی (مثل وب سایت اداره ثبت یا تماس تلفنی) چک کنید تا به مشکل نخورید و راهتون دور نشه.

اگه حین فرآیند نوبت دهی به مشکل برخوردم، با کجا تماس بگیرم؟

اگه تو مراحل گرفتن نوبت آنلاین مشکلی پیش اومد یا سوالی داشتید، می تونید با شماره تلفن پشتیبانی سامانه نوبت دهی یا شماره تلفن اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران تماس بگیرید. تو وب سایت اصلی اداره ثبت، معمولاً اطلاعات تماس رو قرار میدن و می تونید اونجا پیداشون کنید.

نتیجه گیری

رسیدیم به آخر این راهنمای جامع درباره نوبت اداره پنجم مهریه. امیدوارم با خوندن این مطالب، دیگه هیچ ابهامی برای گرفتن نوبت و پیگیری پرونده مهریه تون نداشته باشید. دیدید که با یه سری اقدامات اولیه و استفاده درست از سامانه نوبت دهی آنلاین، چقدر میشه تو وقت و انرژی صرفه جویی کرد و از سردرگمی تو پیچ و خم های اداری جلوگیری کرد. یادتون باشه که مهریه حق شرعی و قانونی شماست و باید برای گرفتن اون قدم بردارید و از حقتون دفاع کنید.

این مسیر ممکنه گاهی اوقات سخت و چالش برانگیز به نظر بیاد، اما با اطلاعات درست و برنامه ریزی دقیق، می تونید این فرآیند رو با کمترین مشکل طی کنید. اگه حس می کنید به راهنمایی بیشتری نیاز دارید یا پرونده تون پیچیدگی های خاص خودش رو داره، هیچ وقت از کمک گرفتن از یه وکیل متخصص مهریه دریغ نکنید. وکیل می تونه مثل یه قطب نما تو این مسیر سخت عمل کنه و بهترین راه رو نشونتون بده و از حقوق شما به بهترین شکل ممکن دفاع کنه.

برای مشاوره تخصصی مهریه، همین حالا با ما تماس بگیرید!

پرونده مهریه شما، نیاز به تخصص و تجربه داره. برای اینکه خیالتون از بابت تمام مراحل راحت باشه و با اطمینان خاطر جلو برید، می تونید با کارشناسان و وکلای متخصص ما مشورت کنید. ما آماده ایم تا در تمام مراحل، از گرفتن اجرائیه تا پیگیری تو اداره ثبت و دادگاه، کنارتون باشیم و از حقوق شما به بهترین شکل دفاع کنیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در خصوص پرونده مهریه خود و اطمینان از صحت مراحل، همین امروز با ما تماس بگیرید:

  • شماره تماس مستقیم: [شماره تلفن]
  • برای مشاوره رایگان با وکیل متخصص مهریه، اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا