برترین های کسب و کار

چیتگر برای زندگی خوبه؟

منطقه چیتگر تهران کجاست؟

یکی از بزرگترین محله های شهر تهران به شمار می رود که در منطقه 22 و در شمال غرب آن واقع شده است. این محله از شمال به بزرگراه شهید همدانی، از جنوب به اتوبان تهران کرج، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به پیکان شهر و آزادشهر متصل می شود. چیتگر به دلیل بهره مندی از جاذبه های گردشگری فراوان مانند پارک های جنگلی و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس، دارای آب و هوای دلپذیری بوده و نسبت به دیگر مناطق تهران از آلودگی کمتری برخوردار است.

همچنین این محله که به شهرک های مسکونی جدید و برج های بلند قامت آن شهرت دارد، اماکن تفریحی منحصر به فردی نظیر و و مراکز خرید بسیاری همچون تهران مال، رزمال و باملند را در خود جای داده است، از این رو زندگی در برج های چیتگر را می توان تجربه ای متفاوت برشمرد.

بهترین برج های کنار دریاچه چیتگر

مرجع خرید و پیش خرید آپارتمان در تهران. افراد بسیاری زندگی در برج های چیتگر را به دلیل ، وجود مراکز تفریحی و خرید متعدد و همچنین دسترسی مناسب این منطقه به بزرگراه ها، به زندگی در محله های دیگر تهران ترجیح می دهند از این رو تمایل دارند تا شناخت بیشتری نسبت به این برج ها کسب کنند. به طور کلی برج های چیتگر را می توان به دو دسته برج های بالای اتوبان خرازی که در مجاورت آبشار و پارک جنگلی لتمان کن قرار دارند و پایین اتوبان که در مجاورت دریاچه چیتگر واقع شده اند، دسته بندی کرد.

در منطقه چیتگر تعداد شهرک های مسکونی و برج های لوکس کم نیست اما از میان آن ها می توان از شهرک شهید باقری و مرواریدشهر و برج های برلیان، صیاد شیرازی، نارنجستان، لبخند، تریتیوم، ونوس، کادوس، شش گانه پارلمان و 3 گانه ایزدیار به عنوان بهترین برج های کنار دریاچه چیتگر نام برد.

امکانات برج های چیتگر

برج های چیتگر توسط پیمانکاران مختلف، با کیفیت و امکانات متفاوتی ساخته شده اند از این رو تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. در ساخت برخی از برج ها از نقشه های مناسب و متریال مرغوب تری استفاده شده است که بر ارزش خرید و سرمایه گذاری بر روی آن می افزاید. همچنین نوع سازه برج ها، استحکام آن ها در برابر حوادثی همچون زلزله و به کارگیری سیستم های هوشمند در این رابطه نیز اهمیت بسیاری دارد و از ویژگی های مهم برج های چیتگر به شمار می رود.

پارکینگ، انباری، آسانسور و محوطه سازی را می توان از جمله امکاناتی برشمرد که در تمامی برج های این منطقه تعبیه شده است. اما جدای از این امکانات حداقلی، برخی از برج ها از امکاناتی نظیر لابی و لابی من، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، روف گاردن، هلی پد، سالن مطالعه، کافی شاپ، مهد کودک، سیستم های سرمایش و گرمایش مستقل و یا مرکزی، شوتینگ زباله، سیستم های اعلام و اطفاء حریق و تجهیزات امنیتی نظیر دوربین های مدار بسته بهره می برند که جهت رفاه ساکنان آن ها در نظر گرفته شده و می تواند زندگی در برج های چیتگر را مطلوب و خوشایند سازد.

مشکلات برج های اطراف دریاچه چیتگر

مشکل کیفیت آب آشامیدنی و عدم دسترسی به مدارس دولتی را می توان از اصلی ترین برشمرد که متوجه ساکنان برج های اطراف دریاچه چیتگر نیز می باشد. این برج ها محل سکونت افراد بسیاری با خصوصیات و فرهنگ های مختلف می باشند که در صورت عدم مدیریت مناسب، شلوغی و جمعیت زیاد آن ها می تواند مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد نماید.

همچنین قرارگیری برج ها در مجاورت دریاچه چیتگر و مرکز خرید باملند که اماکن تفریحی و گردشگری محبوب و شناخته شده ای به شمار می روند، سبب ایجاد ترافیک سنگین و آلودگی صوتی به ویژه در روزهای تعطیل در این منطقه شده است. کافی نبودن پارکینگ دریاچه برای گردشگران، پارک دوبل و یا پارک در مقابل درب مجتمع های مسکونی، مزاحمت هایی را برای ساکنان آن ها ایجاد کرده و می تواند بر کیفیت زندگی در برج های چیتگر نیز موثر باشد.

بهترین منطقه چیتگر نی نی سایت | چیتگر کجاست

پیش فروش برج های چیتگر

برج ها و شهرک های مسکونی چیتگر به دو دسته شخصی ساز و تعاونی ساز تقسیم بندی می شوند که معمولا برای تامین هزینه های ساخت برج، همه و یا تعدادی از واحدها به صورت پیش فروش عرضه می شوند. شرایط پیش فروش بسته به نوع پروژه، قیمت و زمان تحویل آن متفاوت است و علاقه مندان به سرمایه گذاری و یا زندگی در برج های چیتگر می توانند باتوجه به سرمایه و شرایط خود اقدام به پیش خرید این واحدها نمایند.

دو روش خرید سهام و خرید امتیاز از روش های پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در منطقه چیتگر محسوب می شوند. در روش خرید سهام هر فرد می تواند چند متر از یک واحد را خریداری کرده و تا زمان تحویل بر سهام خود بیفزاید و یا آن را به قیمت روز بفروشد. اما در روش خرید امتیاز، هر فرد می بایست حق عضویت یک فرد عضو تعاونی که در پروژه شریک است را خریداری نماید. در مورد پروژه های شخصی، یک واحد آپارتمان باتوجه به شرایط پرداخت اعلام شده، از شخص یا شرکت سازنده به طور مستقیم خریداری می شود.

قیمت برج های چیتگر

عوامل بسیاری نظیر نوع سند، موقعیت مکانی، کیفیت ساخت و امکانات برج ها در تعیین قیمت برج های چیتگر نقش دارند. در میان برج های این منطقه، برج های 3گانه ایزدیار، کادوس و لبخند از قیمت بالاتری نسبت به سایر برج ها و شهرک های مسکونی چیتگر برخوردار هستند.

بسیاری از خریداران برج های چیتگر ترجیح می دهند که با صرف هزینه بیشتر واحدهای خوش نقشه و باکیفیت را برای زندگی در برج های چیتگر انتخاب نمایند. علاوه بر کیفیت بالای ساخت، داشتن سند رسمی و وجود امکانات رفاهی مختلف نظیر امکانات ورزشی، تفریحی و خدماتی در برج ها، بر قیمت آن ها می افزاید.

موقعیت مکانی، فاکتور مهم دیگری در تعیین قیمت برج می باشد که از منظر دسترسی و چشم انداز مورد توجه قرار می گیرد. هرچه دسترسی یک برج به بزرگراه ها و خیابان های اصلی، فروشگاه ها، مراکز خرید و مراکز بهداشتی و درمانی مناسب تر باشد، از قیمت بالاتری نسبت به برج های دورافتاده برخوردار است. همچنین موقعیت برج های چیتگر به لحاظ داشتن چشم انداز مناسب به مناطق جنگلی و یا دریاچه بر قیمت آن ها موثر است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا