چیلر گریز از مرکز چیست؟ بهترین ویژگی ها و مواد اولیه را ارائه دهید

چیلر گریز از مرکز
تجهیزات برودتی در مدلهای مختلفی از جمله چیلرهای تحت فشار و جذب طراحی و ساخته می شوند. یک کولر گریز از مرکز یا یک کولر گریز از مرکز نمونه ای از یک کولر تحت فشار است و یک مبرد از طریق کمپرسور گریز از مرکز در گردش است. در این رابطه باید توجه داشت که تعیین کولر گریز از مرکز به دلیل استفاده از کمپرسور گریز از مرکز یا دستگاه گریز از مرکز است. در ساختار کمپرسور گریز از مرکز ، یک فن یا پروانه تعبیه شده است که می چرخد ​​تا نیروی لازم را برای افزایش فشار و درجه حرارت خنک کننده فراهم کند.
پس از افزایش فشار و دما ، کولر وارد قسمت کندانسور دستگاه می شود. در این قسمت گرمای موجود در خنک کننده توسط آب یا جریان هوا جذب می شود و سپس در سیم پیچ ، مبرد از گاز به مایع تبدیل می شود. سپس ، مایع خنک کننده برای کاهش فشار از دریچه انبساط عبور می کند و سپس وارد قسمت اواپراتور می شود. در این قسمت آب خنک شده و به سایر دستگاه های خنک کننده منتقل می شود و فن یا سیم پیچ تهویه مطبوع جابجا می شود.

بازی | فناوری

مهمترین ویژگیهای چیلرهای گریز از مرکز

معمولاً چیلرهای گریز از مرکز تولید می شوند و آنها می توانند 90 تا 2000 تن تبرید را با ظرفیت های مختلف تحمل کنند. این مدل سیستم تهویه مطبوع معمولاً برای پروژه هایی با ظرفیت خنک کننده بیش از 300 تن مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین مشخصات تهویه مطبوع سانتریفیوژ راندمان و کارایی بالا خصوصاً در حالت بارگذاری کامل است. استفاده از فناوری روز در ساختار تجهیزات کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازده را دارد. این یک اندازه جمع و جور و بهینه شده است ، در حالی که از اشغال فضای مفید جلوگیری می کند ، در نتیجه فضای نصب را بهبود می بخشد و کاربران را پس انداز می کند.

فرآیند خنک کننده و خنک کننده سانتریفیوژ یخچال یا مبرد سانتریفیوژ R134A.

سازگاری با محیط زیست ، ایمنی ، بهبود عملکرد و بازده خنک کننده تجهیزات از مهمترین ویژگی های این مدل مبرد است. این مدل تهویه مطبوع عملکردی مداوم و پایدار دارد و می تواند به صرفه جویی و بهبود انرژی خوبی دست یابد. می توان آن را به سایر تجهیزات و سیستم های خنک کننده متصل کرد ، در غیر این صورت مشخصات کولر گریز از مرکز بازیابی می شود.
لازم به ذکر است که دو نوع سیستم خنک کننده هوا برای چیلرهای گریز از مرکز وجود دارد ، یعنی بسته یا خنک کننده هوا. در ساختار چیلر ، یک برج خنک کننده نصب شده است. در مدل آب سرد ، کندانسور تجهیزات با جریان آب خنک می شود.
اجزای اصلی مایع خنک کننده گریز از مرکز
1- کمپرسور: کمپرسور یکی از مهمترین اجزا components در لوازم خانگی است ، باید کولر گریز از مرکز را در نظر گرفت. کمپرسور استفاده شده در این مدل سانتریفیوژ است. هزینه نگهداری کم ، کارایی و عملکرد بالا ، سر و صدای کم عملکرد ، لرزش کم ، ساختار جمع و جور و ساختار سبک از بزرگترین ویژگی کمپرسورهای گریز از مرکز است.
2- اپراتور یا کارگر: اواپراتور اختصاصی کولر گریز از مرکز به مدل کاربر ، نوع صفحه ، پوسته و لوله یا نوع ژاکت و لوله بستگی دارد. اواپراتور تجهیزات وظیفه خنک سازی و کاهش دمای جریان آب را دارد. وقتی آب خنک شود مایعات مورد نیاز برای خنک سازی تجهیزات صنعتی یا کولرهای گازی خانگی را تأمین می کند.3-جدی: سایر اجزای مهم ساختار تهویه مطبوع گریز از مرکز را می توان در بخش کندانسور یافت. عملکرد اصلی کندانسور تبدیل خنک کننده به مایع و خنک شدن آن است. خازن مورد استفاده در ساختار کولر گریز از مرکز برای نوع و مدل کولرهای خنک کننده هوا یا آب خنک کننده مناسب است.
4-شیر انبساط: جریان خنک کننده توسط شیر انبساط خنک کننده تنظیم و کنترل می شود.

امتیاز برای خرید چیلر گریز از مرکز

یکی از مهمترین نکات هنگام خرید کولر ، خرید سانتریفیوژ کولر است.

این نوع چیلر دارای ظرفیت خنک کننده متفاوتی از 90 تا 2000 تن است. بنابراین با توجه به نوع نیاز ، مساحت و مساحت محیط می توانید تجهیزات مورد نیاز را انتخاب و خریداری کنید. نیازی به گفتن نیست که از چیلرهای گریز از مرکز در پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، مراکز تفریحی ، محیط های مسکونی و ساخته شده به ویژه تجهیزات بزرگ و پیشرفته استفاده می شود.

میزان سر و صدا ، عملکرد و فناوری تجهیزات در حین کار ، نوع گاز مبرد ، کیفیت قطعه ، سطح کیفیت ساخت ، دامنه قیمت و مصرف انرژی از دیگر فاکتورهای مهم در حین کار است. خرید کولر گازی گریز از مرکز.

از مشاوران رایگان در مرکز دات کام مطلع شوید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منابع:
https://tasisat.com/centrifugal-chiller/
تاریخ صدور:
2021-04-05 10:00:09.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا