کتاب هایی برای تعطیلات تابستانی اسپانیا

به طور متناوب باید دکمه تنظیم مجدد را در زندگی خود فشار دهیم. همه ما دوست داریم استراحت ویژه ای در تابستان انجام دهیم. از سواحل وحشیانه گرفته تا کوههای اغواکننده تا روستاهای زیبا تا غذاهای خوشمزه و آب سیب – چه کسی می خواهد فرصتی برای لذت بردن از چند قرائت خوب از دست دهد؟

در این تعطیلات ، بهترین توصیه ها را برای کتابهایی که شما را در آفتاب تابستان مشغول نگه دارد ، غرق کنید.

شهر اندوه به سوسن ناداتور

در این رمان بهنگام شده ، نویسنده – سوزان ناداتور شما را با ایده ای در مورد روابط ترك كرده و تعصبات تجربیات شخصی او را در زندگی زنده می كند. اگر می خواهید فرهنگ روم اسپانیایی را یاد بگیرید ، این کتاب است. داستان در هندوستان پدید آمد و خوانندگان را به سویل با شکوه اسپانیا – که در آن سه مرد ، اقشار مختلف زندگی را در مسیری فراموش می کنند که می تواند آنها را نجات یا نابود کند ، فراموش می کند. نویسنده کار بسیار خوبی را در خلق شخصیت ها انجام داده ، عکاسی از درگیری های فرهنگی ضمن حفظ سریال مشترک “انسانی”.

Winter Rose – تورهایی در اندلس توسط لری لی

سفر بی نقص ما با ایجاد مجدد خلاق اسپانیا در دهه 1950 ما را ترک می کند و این خوانش باعث می شود بینشی از زندگی روزمره ، آداب و رسوم و جشنواره ها – هاله ای از گذشته داشته باشید. این کتاب با نهایت دقت به نگارش درآمده است و در عین حال میل و جلال می افزاید. در حین لذت بردن از این رمان ، حتماً مقداری شراب و زیتون فرو کنید.

سپس. همین الان. همیشه از ایزابل بروم

برویم برای این تابستان یک خواندن بی نظیر به ما می دهد – داستانی جذاب با پایان غیر منتظره. داستان دوستی ، حس شوخ طبعی و شخصیتهای عالی. این کتاب به هانا ، که در تیم تولید رسانه فعالیت می کند ، تمرکز دارد و به همراه همکارانش به اسپانیا سفر می کند تا یک مستند فیلمبرداری کند. اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد که خواهر نیمی از او ظاهر می شود.

توصیفاتی هیجان انگیز که هر صفحه را به خود جلب می کند و باعث می شود احساس کنید در اسپانیا هستید!

خیاطی از ماریا دونیاس

عشق ، جنگ ، تراژدی و ماجراجویی – همه تحت یک پوشش! اگر دوست دارید با پیچ و تاب و خواندن بخوانید – این برای شماست. داستانی درباره یک زن خودسرا ، سارا ، که توسط معشوقش ، رامیرو به جا مانده بود. سارا قصد دارد در مراکش زندگی کند ، زیرا به دلیل جنگ شدید قادر به بازگشت به مادرید نیست. نوشتن برای او زمان معمولی است که یکپارچه عاشقانه را با تاریخ ترکیب می کند.

در حج توسط جنیفر لاش

اگر خواننده مشتاق کتاب های حج هستید ، این یادداشت های سفر عالی است. “در حال زیارت” داستان سفری باورنکردنی از لش از طریق فرانسه به اسپانیا در طی یک دوره زمانی زمانی ، پس از این که فهمید مبتلا به سرطان است. نویسنده به مکانهای زیارتی مسیحیان معاصر سفر می کند. لاش خانواده شش فرزند خود ، بین 10 تا 17 سال را رها می کند و شوهر ، برای چند هفته ، به تنهایی سفر می کند. این پیشنهادات صادقانه خود را در مورد مکانهایی که بازدید می کند و افرادی که با آنها ملاقات می کنیم ارائه می دهد ، این یک داستان بصیرت انگیز درباره کشف معنوی است که با فروتنی نوشته شده است.

هیچ شادی بیشتر برای دوستداران کتاب پیدا کردن کتاب مناسب برای تعطیلات وجود ندارد. لحظه ای که در آن هواپیما می نشینید ، پنجره های شکسته و چراغ های خوانده شده در هنگام سفر هیجان انگیز ، به معنای واقعی کلمه ، شروع کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا