کرایه های Praia D’el Rey – تعطیلات تابستانی در ساحل نقره ای پرتغال

خانواده ها و زوج هایی که برنامه های تعطیلات تابستانی خود را نهایی نکرده اند ، باید یک تعطیلات جذاب و منزوی را در سواحل نقره پرتغال در نظر بگیرند. چیزی در پرتغال وجود دارد که باعث می شود شما می خواهید سرعت خود را کند و زندگی را دوست داشته باشید. در حالی که پرتغال یکی از گرم ترین میانگین های سالانه اروپا را دارد ، ساحل نقره تا حد زیادی از درخشش گردشگری جلوگیری می کند ، ضمن اینکه میراث غنی و سنت های فرهنگی خود را حفظ می کند.

اجاره ملک نقره ای ساحل بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات عالی تابستانی است. مردم پرتغالی همیشه ارتباط نزدیکی با دریا و رابطه عاشقانه ملی خود با غذاهای دریایی منعکس شده در غذاهای سنتی داشته اند. اگرچه غذاهای پرتغالی اغلب ساده است ، اما از طریق مجموعه ای از ادویه جات به دست آمده از کلنی به مستعمره زنده می شود و این اطمینان را می بخشد که تمام وقت احساس ولع ، میل و اشتیاق می کنید.

اگرچه یک فرصت عالی برای استراحت و آرام کردن بازدید کنندگان از سواحل سیلور وجود دارد ، بسیاری از آنها از راه دور و دور سفر می کنند تا طیف گسترده ای از استراحتگاه های تفریحی واقع در سواحل سیلور سیلور را تجربه کنند.

اگر می خواهید تجربه “واقعی” پرتغال و جو محلی اما در یک مکان تفریحی لوکس را تجربه کنید ، کرایه های Praia D’el Rey یک مقصد مهم تعطیلات در هر سنی است که دارای زمین های گلف و سواحل است. امکانات اجاره پریا دل ری شامل هتل پنج ستاره ماریوت ، یک مرکز تنیس ، یک زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ و یک زمین فوتبال حرفه ای است که به طور مرتب توسط تیم ملی پرتغال استفاده می شود.

خوشبختانه ، Praia del Rei در آستانه جاذبه های توریستی مانند شهر قرون وسطایی Obidos و Lake Obidos قرار دارد که برای فعالیت های تفریحی دریایی پر از آدرنالین ایده آل است. گردشگرانی که به چیزهای ظریف در زندگی علاقه مند هستند ، از بازدید از بندر ماهیگیری خوشمزه Peniche و منطقه شراب بوتیک Bomberral قدردانی می کنند.

اجاره Praia D’el Rey ترکیبی از اوقات فراغت ، آرامش و فرهنگ بی نظیر را در سرتاسر اروپای غربی ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا