کشورهای اروپایی غیر شینگن

اروپا فراتر از شینگن: سفری به دنیای رنگارنگ

همیشه فکر می کردید که برای سفر به اروپا نیاز به ویزای شینگن دارید؟ تصور کنید که از یک شهر ساحلی در اسپانیا به یک دهکده کوهستانی در سوئیس بدون نگرانی از مرزهای طولانی و پیچیده سفر کنید! بله در اروپا حتی بدون ویزای شینگن می توان سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی داشت.

در دنیای پر از شور و هیجان اروپا همیشه مکان های جدید و شگفت آوری برای کشف وجود دارد. اما به جرات می توان گفت کشورهای اروپایی غیر شینگن دنیایی از زیبایی و جذابیت را برایتان رقم می زنند.

چرا کشورهای اروپایی غیر شینگن؟

با این که تصور سفر به اروپا بدون نیاز به ویزای شینگن ممکن است کمی غیرممکن به نظر برسد اما حقیقت این است که دنیایی از مقاصد جذاب و شگفت انگیز در اروپا وجود دارد که نیازی به ویزای شینگن ندارند. از شهرهای پر جنب و جوش و تاریخی تا روستاهای سرسبز و آرام از طبیعت بکر و کوهستانی تا سواحل زیبا همه و همه منتظر شما هستند.

کشورهایی که باید بشناسید:

در این مقاله به بررسی چند کشور ارائه می دهیم:

1. کشور انگلستان:

انگلیس کشوری با تاریخچه غنی و فرهنگ منحصر به فرد از جمله کشورهای اروپایی است که نیازی به ویزای شینگن ندارد. از شهر لندن با معماری با شکوه موزه های معروف و بازارهای شلوغ تا منطقه Lake District با طبیعت باورنکردنی هر جای این کشور تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

2. کشور ایرلند:

کشور ایرلند با مناظر زیبا و طبیعت بکر به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان برای طبیعت گردان و علاقه مندان به تاریخ شناخته شده است. دلفین های بازیگوش در آب های ساحلی قلعه های باستانی و چشم انداز های سبز و زیبا در جزایر ایرلندی همیشه خاطره ای فراموش نشدنی از این کشور را برای شما به یادگار می گذارند.

3. کشور رومانی:

رومانی کشوری با طبیعت بکر و زیبایی های شگفت انگیز مکانی آرام و بکر برای علاقه مندان به طبیعت گردی است. کوهستان های برفی و جنگل های سرسبز این کشور فضایی بی نظیر را برای پیاده روی دوچرخه سواری و کوهنوردی فراهم می کند.

4. کشور بلغارستان:

بلغارستان کشوری با سواحل زیبا در کنار دریای سیاه و تاریخچه غنی یکی از مناسب ترین مقاصد برای سفر به اروپا بدون ویزای شینگن است. شهرهای قدیمی موزه های با شکوه و طبیعت بکر در کنار سواحل طلایی و آب های آبی این کشور هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد.

5. کشور صربستان:

صربستان کشوری با طبیعت زیبا و تاریخچه غنی مکانی آرام و جذاب برای علاقه مندان به کوهنوردی پیاده روی و بازدید از شهرهای قدیمی است. منطقه "Tara" با چشم انداز های باورنکردنی و رودخانه "Drina" با آب های آبی براق تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

۶. کشور مجارستان:

مجارستان کشوری با تاریخچه غنی معماری زیبا و فرهنگ منحصر به فرد مکانی ایده آل برای علاقه مندان به تاریخ فرهنگ و غذا است. شهر بوداپست با مناظر با شکوه ساختمان های منحصر به فرد و حیات شبانه شاداب خود یکی از بهترین شهرها در اروپا است.

تجربیات من در کشورهای اروپایی غیر شینگن:

به یاد سفر من به کشور مجارستان می افتم. اولین لحظه که به بوداپست رسیدم مبهوت زیبایی پل "Chain Bridge" و مناظر چشم نواز رودخانه "Danube" شد. پیاده روی در خیابان های شلوغ شهر بازدید از ساختمان پارلمان و تجربه سفر با قایق در رودخانه "Danube" همیشه جزو بهترین خاطرات من از این سفر است.

نکاتی عملی برای سفر به کشورهای اروپایی غیر شینگن:

قبل از سفر به این کشورها مهم است که اطلاعات لازم را درباره نیازمندی های ویزایی و سایر مواردی مانند ارز زبان اقامت و مسائل امنیتی مطالعه کنید. سایت های مختلفی مانند "وزارت خارجه" و سایت های مسافرتی می توانند راهنمایی های مفیدی در این زمینه ارائه کنند.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که ویزای شینگن برای سفر به تمام کشورهای اروپایی لازم نیست. برای اطلاع از نیازمندی های ویزایی هر کشور به سایت سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ:

1. چه زبان هایی در کشورهای اروپایی غیر شینگن رایج است؟

در بیشتر کشورهای اروپایی غیر شینگن زبان انگلیسی به طور گسترده استفاده می شود. اما دانستن چند جمله از زبان محلی می تواند به شما در برقراری ارتباط بهتر و درک عمیق تر از فرهنگ آن کشور کمک کند.

2. چه نوع پوشش برای سفر به کشورهای اروپایی غیر شینگن مناسب است؟

پوشش در کشورهای اروپایی غیر شینگن به طور کلی آزاد و رسمی است. اما مناسب ترین پوشش برای سفر به این کشورها پوشش رسمی و راحت است. بهتر است در محل های مذهبی و جاذبه های تاریخی پوشش مناسب تری را انتخاب کنید.

3. چگونه می توان به کشورهای اروپایی غیر شینگن سفر کرد؟

شما می توانید با استفاده از هواپیما قطار اتوبوس و یا ماشین شخصی به کشورهای اروپایی غیر شینگن سفر کنید. برای انتخاب بهترین روش بودجه زمان سفر و مکان سفر خود را در نظر بگیرید.

نتیجه گیری:

کشورهای اروپایی غیر شینگن دنیایی از زیبایی تاریخ فرهنگ و تجربیات جدید را به شما ارائه می دهند. با مطالعه برنامه ریزی و انتخاب مناسب می توانید سفر خاطره انگیزی را به این کشورها داشته باشید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا