کینگمن (kingman) توقفی در مسیر تاریخی ۶۶

کینگمن توقفی در مسیر تاریخی ۶۶

شاید شما هم مثل من عاشق جاده باشید. عاشق اون حس رهایی و آزادی که در طول یک سفر جاده ای بهتون دست میده. شاید هم شما عاشق تاریخ باشید و از فکر کردن به اتفاقات گذشته و جای پای انسان در طول زمان لذت ببرید. اگر چنین است مسیر ۶۶ برای شما مثل یک دعوت است یک دعوت برای سفر در زمان برای تجربه تاریخ و زیبایی طبیعت در یک مسیر شگفت انگیز.

در طول سفر روی مسیر ۶۶ جاذبه های بی شماری منتظر شماست. اما یکی از توقف های فراموش نشدنی و شگفت انگیز شهر کینگمن در آریزونا است. کینگمن برای من مثل یک کپسول زمان بود که منو به گذشته برد و تاریخ را در هر گوشه و کنار شهر برای من احیا کرد.

مسیر ۶۶ آرزویی که زنده ماند

مسیر ۶۶ که در سال ۱۹۲۶ افتتاح شد در دوران طلایی خود به عنوان "مادر همه جاده ها" شناخته می شد. این جاده اتفاقات تاریخی زیادی را به خود دید از مهاجرت و سفر انسان تا توسعه و پیشرفت صنعت در غرب ایالات متحده.

کینگمن در طول این سالها به عنوان یک توقف مهم در مسیر ۶۶ اهمیت خود را حفظ کرده و امروزه با موزه ها مراکز فرهنگی و مغازه های قدیمی خود تجربه زندگی در گذشته را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد.

کینگمن در نگاه اول

هنگامی که برای اولین بار وارد شهر کینگمن شدم احساس کردم در زمان سفر کرده ام. ساختمان های قدیمی با نمای آجر قرمز و تابلو های نئون رنگارنگ در کنار هم قرار گرفته بودند. خانه های مسکونی با چمن های سبز و گل های رنگی در جلو در آراسته بودند و به نظر می رسید که زمان در این شهر متوقف شده است.

خیابان Route 66 که شریان اصلی شهر است با مغازه ها رستوران ها و موزه ها آراسته شده و در کنار آن پیاده رو های سنگی به شما اجازه می دهد تا با آرامش به تماشای شهر و ساختمان های قدیمی بپردازید.

در خیابان Route 66 قدم بزنید

خیابان Route 66 مثل یک موزه فضایی باز است. در هر گوشه و کنار این خیابان می توانید جزئیات و خاطرات گذشته را کشف کنید.

  • موزه Route 66 کینگمن: این موزه شگفت انگیز با نمایشگاه های حقیقی از تاریخ مسیر ۶۶ اتومبیل های قدیمی آگهی های با ارزش و وسایل منزلی عهد گذشته شما را به دنیای سال های قبل می برد.

  • مغازه های قدیمی: در طول خیابان Route 66 مغازه های قدیمی با وسایل و لباس های vintage سرامیک و عتیقه جات را می توانید ببینید و برای خودتان سوغاتی یادی از این سفر خاطره انگیز خریده و با خود به خانه ببرید.

  • رستوران های با دکوراسیون عتیقه: غذا خوردن در یک رستوران با دکوراسیون vintage حسی نوستالژیک به شما می دهد و تجربه سفر شما را کامل تر می کند. در کینگمن می توانید از رستوران های معروف مسیر ۶۶ که در ساختمان های قدیمی با دکوراسیون vintage قرار گرفته اند لذت ببرید و غذای محلی را در فضایی نوستالژیک تجربه کنید.

در پی تاریخ و طبیعت قدم بگذارید

کینگمن نه تنها به علت تاریخ مسیر ۶۶ مهم است بلکه طبیعت زیبا و فراموش نشدنی نیز در اطراف این شهر قرار دارد.

  • موزه تاریخ کینگمن: در این موزه می توانید با تاریخ این منطقه از ابتدا تا اکنون آشنا شوید و در باره ی زندگی و کار مردم در گذشته بیشتر بدانید.

  • موزه شهرستان موهو: با بازدید از این موزه می توانید با تاریخ طبیعی و فرهنگی منطقه آشنا شوید.

  • مناطق کوهستانی و طبیعت زیبا: در اطراف کینگمن می توانید از کوه ها و طبیعت زیبا و بکر منطقه لذت ببرید و در مسیر های پیاده روی و سوارکاری قدم بزنید.

نکاتی برای سفر به کینگمن

  • بهترین زمان برای سفر به کینگمن: کینگمن در تمام طول سال قابل بازدید است اما بهتر است برای سفر به این شهر فصل بهار و پاییز را انتخاب کنید زیرا آب و هوای مناسب تری دارند.

  • اقامت: کینگمن با انواع اقامتگاه ها از هتل های لوکس تا مهمان خانه های سنتی و مotel ها در خدمت شما است.

  • غذای محلی: در کینگمن می توانید از انواع غذاهای محلی از جمله باربکیو همبرگر و غذاهای مکزیکی لذت ببرید.

  • خرید سوغات: در مغازه های قدیمی و بازارچه های کینگمن می توانید سوغاتی های زیادی از جمله وسایل vintage لباس های قدیمی سرامیک و عتیقه جات برای خودتان و عزیزانتان خریداری کنید.

پرسش و پاسخ

1. آیا در کینگمن امکان کمپینگ وجود دارد؟

بله در اطراف کینگمن مکان های کمپینگ متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها برای کمپ و تجربه طبیعت در اطراف کینگمن استفاده کنید.

2. آیا در کینگمن امکان اجاره اتومبیل وجود دارد؟

بله در کینگمن می توانید از شرکت های اجاره اتومبیل خدمات اجاره اتومبیل را دریافت کنید.

3. آیا کینگمن برای خانواده ها مناسب است؟

بله کینگمن برای خانواده ها مناسب است. موزه ها مراکز فرهنگی مغازه های قدیمی و طبیعت زیبا در اطراف این شهر می تواند برای همه اعضای خانواده جذاب باشد.

نتیجه گیری

سفر به کینگمن مثل سفر در زمان است. شما می توانید در خیابان Route 66 قدم بزنید از تاریخ مسیر ۶۶ بیشتر بدانید در مغازه های قدیمی خرید کنید از طبیعت زیبا لذت ببرید و با کulture و زندگی مردم در گذشته آشنا شوید. اگر عاشق جاده و تاریخ هستید کینگمن یک توقف فراموش نشدنی برای شما در مسیر ۶۶ خواهد بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا