یک بررسی جامع از عملکرد یک سیستم گرمایش و گرمایش جداگانه در کانال

سیستم گرمایش و سرمایش با کانال
سیستم گرمایشی و سرمایشی مجاری هوای سرد و گرم را متناسب با فصل در داخل توزیع می کند. فرآیند تولید تبرید و گرمایش این مدل از سیستم تهویه مطبوع از طریق قطعات کوچک و بزرگ ادغام شده در ساختار دستگاه حاصل می شود.

باتری

کانال هوا از چند جهت به عنوان تهویه هوا جداگانه کار می کند. با این تفاوت که پانل داخلی سیستم های خنک کننده گازی بر روی سطح دیوار طراحی و ساخته شده است. با این حال ، واحد کانال داخلی بر روی سقف معلق به عنوان یک واحد جمع و جور کار می کند.

واحد تقسیم مجرای فضای باز به دلیل اندازه نسبتاً بزرگ ، در فضای باز نصب می شود و ارتباط و تعامل بین واحدهای داخلی و خارجی با استفاده از لوله های مسی انجام می شود.
بعلاوه ، توزیع و انتشار هوای تولید شده توسط داکت اسپلیت به مجاری در اتاقها و قسمتهای مختلف ساختمان احتیاج دارد. علاوه بر این ، هوای تولید شده توسط این دستگاه پس از عبور از فیلترها و دستگاه های تصفیه ، با حداکثر نیرو و نیرو به داخل کشور پرتاب می شود.

توجه داشته باشید که طبق چرخه کار ، عملکرد خنک کننده مجرای هوا مانند تهویه هوا است. اما چرخه گرمایش این دستگاه ها متفاوت است. در نتیجه ، گرما توسط کانالهای شکاف و اتصالات سیم پیچ آب گرم تولید و توزیع می شود.

مطالعه سیستم گرمایش و سرمایش در مجرای هوا
1- سیستم خنک کننده
همانطور که گفته شد ، سیستم گرمایش و سرمایش خط لوله با همکاری و به اشتراک گذاری اجزا و قطعات مختلف اجرا می شود. در نتیجه ، سیستم خنک کننده دستگاه از قطعات و لوازم جانبی مختلفی مانند کمپرسور تشکیل شده است.

کمپرسور را می توان مهمترین و مهمترین جز component سیستم تبرید اسپلیت در نظر گرفت.

ابتدا قسمت کمپرسور یا واحد کمپرسور دستگاه با تأمین جریان الکتریکی مورد نیاز تأمین می شود. پس از کار ، مبرد موجود در محفظه کمپرسور فشرده ، فشرده و خنک می شود. گاز خنک شده از لوله های مسی یا رابط از کندانسور به صفحه داخلی یا اواپراتور دستگاه منتقل می شود.
مبرد پس از ورود به شیر انبساط ، از این قسمت به باتری حرارتی محل نصب وارد شده و به کانال اپراتور یا اپراتور تقسیم می شود. مایع خنک کننده پس از برخورد لوله های باتری خنک می شود و از طریق فن دمنده به دریچه های خروجی دستگاه هدایت می شود.
در این بخش کلیه آلاینده ها و آلاینده های موجود در هوا توسط فیلتر جذب و فیلتر می شوند. در نتیجه ، هوای تازه و محتوای اکسیژن با کیفیت بالا در داخل جریان می یابد. چرخه خنک سازی قطع شده تا رسیدن دمای محیط به شرایط ایده آل ادامه دارد.

2- سیستم گرمایش
سیستم گرمایش و خنک سازی کانال دار با عملکرد و عملکرد عالی ، هوای سرد و گرم را به طور یکنواخت و یکنواخت در فضای اتاق گردش می دهد. این فرآیند در چرخه گرم شدن دستگاه با نصب سیم پیچ آب گرم روی صفحه داخلی انجام می شود. سیم پیچ آبگرم معمولاً در مسیر کانال و روبروی اواپراتور سیستم نصب می شود.
در این حالت آب گرم مورد نیاز برای جریان یافتن به مبدل حرارتی از طریق موتورخانه یا بسته دیگ بخار دیواری تأمین می شود. آب داغی که به لوله ها می ریزد ، به دلیل تماس با سطح گرم سیم پیچ ، گرمای تولید می کند که از طریق فن به محیط داخلی منتقل می شود.از محفظه آبگرم استفاده کنید سیستم گرمایش کانال باعث صرفه جویی در مصرف برق و انرژی می شود.

در این رابطه باید توجه داشت که به دلیل افزایش مصرف انرژی و برق و به تبع آن هزینه های بالای مصرف ، استفاده از سیستم های گرمایشی در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع چندان مقرون به صرفه نیست.
علاوه بر این ، سیم پیچ آب گرم به صورت لوله های مارپیچی طراحی شده و از مس ساخته شده است. گردش و ورود آب گرم به داخل لوله و تماس آن با سطح سیم پیچ باعث تولید هوای گرم می شود.
لازم به ذکر است که سیستم گرمایش و سرمایش داکت همیشه ظرفیت بیشتری نسبت به کولرهای گازی اسپلیت دارد. بنابراین می توان با استفاده از مجرای جداگانه خود را به اتاق های بزرگتر وفق داد.
سیستم های جداسازی مجاری با توجه به نوع نیاز و روش های استفاده در مدل های مختلف با سرعت ثابت (نرمال) و سرعت متغیر (اینورتر) طراحی و ساخته می شوند. بعلاوه ، کانالهای اسپلیت از نظر مصرف برق در مدلهای سه فاز و تک فاز ارائه می شوند. به طور معمول ، ظرفیت 48000 ولت به بالا با جریان سه فاز و ولتاژ 380 ولت شروع می شود.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-heating-and-Coling-system/
تاریخ انتشار :
2021-05-14 10:00:47.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا