4 تحقیق در مورد زندگی – موافقان و مخالفان 4 فرصت تحقیق در مورد زندگی

[ad_1]

4 تحقیقات زندگی از دیدگاه شخص ثالث به نظر می رسد فرصتی عالی برای کارآفرین تحقیق کننده بازاریابی شبکه ای باشد. من همیشه دوست دارم شرکت هایی را ببینم که برای تقویت سیستم ایمنی بدن کار می کنند زیرا این یک پادزهر عالی برای همه داروهایی است که این روزها توسط پزشکان فرهنگ غربی توزیع می شود.

4 محصولات لایف را می توان با شیر مادر انسان مقایسه کرد که یک ماده سازنده ایمنی عظیم است! و این یک محصول جدید نیست که شب پرواز کند زیرا بیش از 50 سال تحقیق علمی در این زمینه انجام شده است.

اگر به فکر ورود به یک فرصت تحقیق 4 زندگی هستید ممکن است بخواهید جوانب مثبت و منفی را قبل از فرو رفتن در …

4 مثبت از تحقیقات زندگی:

– هر چهار محصول انحصاری Life بیش از 75 محصول در سلامتی از جمله مراقبت از حیوانات خانگی و افراد مسن نقش دارند

برای 4 محصول در طول عمر 30 روز ضمانت استرداد پول وجود دارد.

ساختار کمیسیون سخاوتمندانه که یک ساختار سنتی برای دارایی ها و ضمانت ها است اجازه می دهد کمیسیون های خرده فروشی و سایر کالاهایی را که در خط پایین شما می فروشند انجام دهید.

جوایز و پاداشهای خوبی برای بازاریابان برتر از جمله سفرهای تعطیلات در نظر گرفته شده است.

4 نکته منفی تحقیقات زندگی:

– چهار محصول زندگی مورد تأیید FDA نیستند. (برای من این یک نگرانی نیست اما ارتقا to آن به پزشکان و دامپزشکان را اگر نه غیرممکن بسیار دشوار می کند.)

– مانند اکثر محصولات سلامتی غیر دارویی نتایج طولانی مدت دارد بنابراین مشتریان شما نمی توانند میزان تأمین محصولات را ارزیابی کنند.

بازار سلامتی اشباع شده است بنابراین بسیاری از مردم تمایل دارند که محصولات جدید سلامتی MLM را باز کنند.

برای دستیابی به سطح درآمد موفقیت آمیز حداقل واجد شرایط فروش ماهانه برای دریافت پورسانت و پاداش هستید. مانند هر MLM قبل از دیدن درآمد واقعی تیمی از نمایندگان تعیین شده تحت مراقبت شما هستند.

اگر نگران پچ پچ های طرح هرمی هستید نگران نباشید زیرا 4 Life Research به همان اندازه شرکت های معتبر معتبر است. اما مانند هر MLM شما باید خود را برای کار سخت آماده کنید. با امید موافق نباشید که اگر فقط دو نفر را جذب کنید برای زندگی آماده خواهید بود. خود متخصصان چند سطح می توانند این حقیقت را تأیید کنند که در واقعیت این کار نمی کند. اما این به این معنی نیست که امکان پذیر نیست.

مشکل اصلی Marketing 4 Life Research در اکثر شرکتهای چند سطح یکسان است. شما به یک سیستم بازاریابی قابل تکرار نیاز دارید. زیرا به طور واقعی باید توجه داشته باشید که 95٪ از افرادی که در downline خود استخدام می کنند ترک می کنند. این آمار است. من به عنوان یک بازاریاب شخص ثالث که با نحوه کار شرکت های بازاریابی شبکه ای آشنا هستم من بازاریابی اینترنتی را بسیار پیشنهاد می کنم.

در اینجا چهار طرح تحقیق زندگی درباره بازاریابی اینترنتی آورده شده است …

مرحله شماره 1: خود را به عنوان یک متخصص علامت گذاری کنید.

مطمئناً لازم است ابتدا مقداری وقت و هزینه صرف آموزش خود کنید زیرا هیچ یک از ما با متخصص به دنیا نیامده ایم! با این حال به محض یادگیری توصیه های مهم تصوری از پسری که او را نمی شناسد دارید بنابراین شما برای او متخصص هستید. هنگام ایجاد یک وبلاگ شخصی می توانید به راحتی خود را بعنوان یک متخصص آنلاین نشان دهید.

مرحله شماره 2: وبلاگ خود را تبلیغ کنید.

این قطعاً نمی تواند شما را غافلگیر کند … درست مثل هر شغل دیگر. برای درآمدزایی باید پول خرج کنید. با این حال اگر برای پول ضرر می کنید روشهای زیادی وجود دارد که فقط یک هزینه مالی اندک در پیش دارد. برخی از فناوری ها را می توان با پرداخت یک بار هزینه خریداری کرد. من شخصاً ترجیح می دهم بازاریابی مقاله ای داشته باشم زیرا به محض تولید مزیت ها پیوند شما بدون هزینه اضافی پول در Google باقی می ماند.

مرحله شماره 3: ایجاد یک رابطه با آگهی های جدید.

هنگامی که ترافیک شروع به ساخت می کند لیدها در دسترس هستند! بازاریابان خبره شبکه از سیستم پاسخگوی خودکار ایمیل یا سیستم پاسخ خودکار استفاده می کنند. این ابزار ارزان فوراً از طریق ایمیل با سرنخ تماس می گیرد. وقتی شروع به دیدن پیام های پاسخ خودکار در صندوق ورودی خود می کنید بازاریابی سرگرم کننده و هیجان انگیز می شود تا به شما اطلاع دهد که لید دارید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا