5 استراتژی مهم که توسط مارک های اصلی با تأثیرگذار اجرا می شود

[ad_1]

قالبهای تبلیغاتی سنتی دیگر آن را قطع نمی کنند. تبلیغات و تبلیغات آنلاین به راحتی قابل چشم پوشی جست و خیز کردن و قطع شدن هستند و بودجه ای را برای نمایش مشتری و آگاهی از نام تجاری نشان می دهند.

این سال 2018 است و مردم به دنبال اطلاعاتی از کسانی هستند که به آنها اعتماد دارند یا به عنوان متخصص می بینند. این چیزی است که بازاریابی تأثیرگذار را بسیار با ارزش می کند. این درها داستانها و تجربیات اصلی را برای ایجاد برندهای تجاری به روشی باز می کند که از طریق دیگر انواع تبلیغات قابل دستیابی نیست.

اگر تمایلی به مقابله با بازاریابی تأثیرگذار ندارید امیدواریم که این پنج استراتژی که توسط مارک های بزرگ اجرا شده اند نظر شما را تغییر دهند.

1. افراد مشهور یا افراد مشهور؟ این سوال است

منطقی است که فکر کنیم اگر یک برند مشهور با میلیون ها دنبال کننده استخدام شود مبارزات انتخاباتی آنها موفق تر خواهد بود زیرا به مخاطبان بزرگتری می رسند.

اما این نمی تواند فراتر از حقیقت باشد.

تحقیقات اخیر نشان داده است که با افزایش تعداد پیروان واکنش در حقیقت کاهش می یابد. ماركلی پس از رتبه بندی بیش از 800000 كاربر اینستاگرام فهمید كه كسانی كه دارای 1000 دنبال كننده یا كمتر هستند دارای میزان مشغول 8٪ هستند در حالی كه كاربران با بیش از 10 میلیون دنبال كننده فقط میزان مشاركت 1.6٪ داشتند. تحقیقات همچنان نشان می دهد که استخدام تأثیرگذار با 10000 تا 100000 دنبال کننده بهترین نتیجه را کسب می کنند.

یكی از بزرگترین دلایل این امر آن است كه تأثیر گذاران كوچك تمایل دارند موارد زیر را براساس آنچه در وبلاگ یا کانالهای اجتماعی به اشتراک می گذارند بسازند. اگر شخصی دائماً درمورد مادر بودن پست می گذارد مادران دیگر نیز به احتمال زیاد به مطالب آن اثر پیوند می زنند. با هر انتشار جدید اعتبار بیشتر و بیشتر ساخته می شود و در پایان این نفوذ ممکن است به یک متخصص تبدیل شود که به مخاطب خود در این زمینه می رود.

از آنجایی که این تأثیرگذار درباره پشتیبانی از محصولی که باعث تشویق آنها می شود یک پست پشتیبانی ارسال می کند آنها قبلاً اعتماد طرفداران خود را ایجاد کرده اند و این دنبال کنندگان می خواهند محصول را نیز امتحان کنند. این یک وضعیت برنده است زیرا هرچه تعداد بیشتری دنبال کننده شروع به صحبت در مورد محصول یا خریدن آن می کنند باید از برند تعداد فروشندگان و همچنین فروش آنها بیشتر شود.

گذشته از داشتن نرخ تعامل بهتر و مخاطب هدفمندتر تأثیرات کوچکتر نیز بسیار کمتر از افراد مشهور هزینه می کنند. Hopper HQ اخیراً اعلام کرده است که یک پست اینستاگرامی از سلنا گومز 550 هزار دلار قیمت دارد. در عوض به طور متوسط ​​214 دلار هزینه دارد که بتوانید یک تأثیرگذار کوچک در ایالات متحده را برای ارسال در اینستاگرام خود استخدام کنید. این بدان معنی است که این مارک می تواند در ازای شغل سلنا گومز تقریباً 2570 نفر از تأثیرگذار جوان را استخدام کند.

چای Bigelow با همکاری والمارت فهمیدند که پول آنها بهتر با تأثیرگذار جوان هزینه می شود بنابراین آنها در کمپین Moments Tea Moments با تعصب گروهی کار کردند و نتایج شگفت آور بود. این محصول با استفاده از تأثیرگذار در بخش های بهداشت و سلامتی با وبلاگ ها و کانال های اجتماعی آنها سازگار است. این محتوا آنقدر مورد استقبال مخاطبان تأثیرگذار واقع شد که چای Bigelow شاهد افزایش 18.5 درصدی فروش و بیش از 44 میلیون برداشت از کمپین بود.

2. آزادی خلاق – معنای آن چیست و چرا اهمیت دارد

یک اشتباه معمول که مارک ها هنگام کار با تأثیرگذار برای اولین بار ایجاد می کنند این است که سعی کنید کنترل زیادی روی روند انجام دهید. اگر در حال گفتگو با یک شخص با نفوذ هستید آنها به احتمال زیاد به شما خواهند گفت که آزادی خلاق یکی از مهمترین مواردی است که قبل از توافق برای شرکت در کمپین به دنبال آن می گردید. آنها می فهمند که صدای بی نظیر آنها چیست و اگر به آنها توانایی حفظ این صدا را ندادند احتمال این وجود دارد که از کار روی کمپین خودداری کنند. یا بدتر اینکه اگر آنها در این کمپین شرکت کرده اند و طرفداران آنها به خوبی پاسخ نمی دهند زیرا به نظر نادرست است ممکن است این مارک گفتگوی منفی را بین مخاطب هدف ایجاد کند.

اگرچه ممکن است کنترل برندهای تجاری از روند خلاقیت سخت باشد اما برای تأثیر گذاران مهم است که به بهترین وجه خود را انجام دهند. به همین دلیل است که به کارگیری تأثیرگذار برند با ارزش ها و سبک خود بسیار مهم است.

کمپین DSW به مدت 12 روز مکالمات معکوس پنج تأثیرگذار را برای مطابقت با نمایش کاملشان پیدا کرد و آنها را برای طراحی یک زوج به سه جفت چاک تیلورز استخدام کرد سپس به پیروان خود اعلام کردند که می توانند جفت خود را به دست بیاورند. این جزئیات ساده زمینه را برای تأثیر گذار از خلاقان در خلاقیت فراهم کرده است و واکنش طرفداران آنها دیوانه وار بود. این کمپین با کمتر از 15000 دلار بیش از 3 میلیون برداشت و بیش از 100000 تعامل ایجاد کرده است.

DSW همچنان مشارکت فعال در مبارزات بازاریابی تأثیرگذار است و درآمد آن سال به سال به طور پیوسته افزایش یافته است. برای سال مالی 2016 درآمد DSW 2.7 میلیارد دلار بود و اکنون برای سال 2017 2.8 میلیارد دلار است که رکوردی برای این شرکت است.

3. اینجاست که مخاطبان شما در آن قرار دارند

ده سال پیش وبلاگ ها و وب سایتها تنها راههای آنلاین برای اطلاع طرفداران در مورد محصول شما بودند. امروز بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی در دسترس هستند که می توانند در تبلیغات مانند Facebook Instagram Pinterest و YouTube تبلیغات کنند. بنابراین چگونه می دانید کدام پلتفرم برای پخش مؤثر بهترین است؟

با تغییر مداوم رسانه های اجتماعی تعیین این که محتوای باید در کجا زندگی کند دشوار است تا مخاطب هدف ایده آل شما را ببیند بنابراین یک استراتژی جایگزین استقرار تأثیرگذار بر روی سیستم عامل های مختلف است.

برتولی 9 نفر از تأثیرگذار را برای ارسال پست های وبلاگ تورم اجتماعی و فیلم هایی درباره محصولات روغن زیتون خود استخدام کرد تا هیچ مخاطبی مستثنی نشود. با این کار مبارزات انتخاباتی آنها 6.8 میلیون بازدید کلی و 14.37 دلار درآمد رسانه ای را برای هر دلار آمریکا هزینه شده برای این کمپین بدست آورده است.

پست های وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های نیاز به استفاده از محصول عالی بودند و این دستور العمل ها به نوبه خود آسان برای نصب در Pinterest بود. اینستاگرام بستر مفیدی برای نمایش یکی از عکس های دستور العمل نهایی و هدایت خوانندگان برای دریافت دستور العمل کامل در وبلاگ خود بود.

Airheads یک استراتژی مشابه داشت. در مبارزات انتخاباتی خود فیلم های اصلی YouTube برای ایجاد ترافیک بیشتر در سایر سیستم عامل های اجتماعی زندگی و تقویت شدند. این استراتژی منجر به بیش از 1.3 میلیون بازدید ویدیویی از فقط سه تأثیرگذار و بیش از 44000 تعامل اجتماعی در همه کانالها شد.

4. به شماره ها فکر کنید آیا این همه است؟ نه خیلی سریع!

اتصال به شماره هایی که از منظر بیننده می بینید بسیار آسان است. به عنوان مثال اگر هدف کمپین شما دریافت بیش از 20 میلیون برداشت و 10000 تعامل باشد ممکن است پیدا کردن تأثیرگذار با تأثیر زیاد و تعداد زیادی نظر یا لایک در پستهای آنها بسیار وسوسه انگیز باشد.

واقعیت تأسف آور این است که اعداد کل داستان را بیان نمی کنند. در حقیقت بسیاری از تأثیرگذار در جوجه کشی های اینستاگرام و موضوعات فیس بوک شرکت می کنند زیرا مطالب خود را با همتایان تأثیرگذار خود به اشتراک می گذارند سپس همه دوست دارند و گیرشان می آید تا به این امر کمک کنند تا به نظر برسد که این اثر پیروان تعاملی دارد.

در خارج اعداد بسیار محکم به نظر می رسند اما در سطح عمیق تری هدف رسیدن به مخاطب هدف برآورده نشده است.

یکی از راه هایی که مارک ها می توانند از این مخمصه اجتناب کنند استخدام تأثیرگذارانی هستند که دائماً با کیفیت بالا و متناسب با تصویر برند ایجاد می کنند. به گفته جاناتان لانگ بنیانگذار Market Domination Media حساب های کوچک غالباً از حساب های بزرگتر گاه تا 300٪ نیز بیشتر هستند. درست است – 300٪

وقتی مارک ها از جستجوی شماره ها دست می کشند باید در عوض به هر شخص تأثیرگذار به عنوان یک فرد نگاه کرد. این شخص چه چیزی را به سر سفره آورد؟ آیا آنها به طور مرتب با پیروانشان تعامل دارند؟ آیا تصاویر آنها داستانی را بیان می کنند؟

اینها سؤالاتی است که مارکها قبل از شروع یک کار بازاریابی موثر باید از آنها بپرسند.

سوبارو به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت و تأثیر گذار بر تأثیر گذاران برای درک کل 58 پست حمایت مالی برای کمپین Meet a Owner پی برد. از آنجا که تقریبا هرکسی صاحب یک اتومبیل است سوبارو در بخش های مختلف مانند تناسب اندام و هنر تأثیر گذاران مربوط را پیدا کرده است تا داستان خود را به اشتراک بگذارد.

1.9 میلیون لایک و 9000 نظر بعداً سوبارو نه تنها احساسات و آگاهی بیشتر از برند را دریافت کرد بلکه خود را تنظیم کرد تا سال مشخص دیگری را در صنعت خودرو داشته باشد. در واقع تا حدی تأثیرگذار بر بازاریابی است که از رشد 10٪ فروش آن در سال 2016 تشکر می کند.

5- داده های سطح داستان کامل را بیان نمی کنند

پس از اتمام مبارزات انتخاباتی آسان است که از آن دور شوید و پروژه بزرگ بعدی را شروع کنید. اما برای ادامه اجرای یک استراتژی بازاریابی قوی با تأثیرگذاری بسیار مهم بررسی داده ها و بررسی در مورد تجزیه و تحلیل های هر کمپین مهم است.

به عنوان مثال دانستن اینکه تعداد مراجعه ها به شما بیشتر می شود چند مورد جدید را بدست آورده اید رشد فروش شما را مشاهده کرده اید و هزینه های خرید مشتری همگی اندازه گیری هایی هستند که باید در یک سطح عمیق تر ارزیابی شوند.

Charmin با Mavrck همکاری کرده است تا به شما در ردیابی کلیک روی کوپن ها بررسی محصولات و اشتراک ها در کل یک چهارم کمک کند تا آنها بتوانند روند داده ها مانند موارد ذکر شده در بالا را جستجو کنند. در طول این سه ماهه Charmin قادر به دیدن بیش از 5300 کلیک کوپن و 1800 بررسی محصول و میانگین امتیاز محصول 4.82 از 5 بود.

اگر مطمئن نیستید که چگونه باید تجزیه و تحلیل نتایج خود را جستجو کنید Social Media Examiner توصیه های خوبی در مورد چگونگی استفاده مارک ها با کمک ساده Google Analytics دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا