[ad_1]
قبل از ظهور بازاریابی اینترنتی تولید سرب یک عمل منحصر به فرد B2B بود. این موضوع دیگر صدق نمی کند اما جذب مشتریان بالقوه مشاغل همچنان یک چالش بزرگتر از جذب مشتری است. خبر خوب این است که شما می توانید از انواع فن آوری های قدرتمند استفاده کنید تا تصمیم گیرندگان به صورت آنلاین مشتریان بالقوه شما شوند. بررسیش کن
1. ارائه محتوای حرفه ای رایگان.
مدیران موفق می خواهند آگاهانه بمانند و چیزهای جدیدی یاد بگیرند. به همین دلیل یکی از راه های موثر برای ایجاد دایرکتوری های با کیفیت بالا B2B ارائه مطالب با ارزش عالی به این افراد است. بهتر است در قالب یک زنجیره یا خبرنامه باشید زیرا این امر به شما کمک می کند تا علاقه آنها را برای مدت طولانی تری حفظ کنید و جایگاه خود را به عنوان یک فروشنده معتبر تقویت کنید. زمان بندی را به درستی بدست آورید زیرا نمی خواهید متخصصان بیش از حد صبر کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. اگر تصمیم به استفاده از خبرنامه دارید باید اطمینان حاصل کنید که اخبار واقعی بدون تأخیر ارائه می شود.
2. یک صفحه درباره ما درباره ما جذاب تر و آموزنده تر ایجاد کنید.
حتی در عصر دیجیتال ارتباطات شخصی یکی از اصول اساسی انجام تجارت است. وقتی دو شرکت اتصال اینترنتی برقرار می کنند طبیعتاً مدیران می خواهند تا حد امکان با یکدیگر آشنا شوند. اینجاست که صفحه درباره ما وارد می شود. این نماینده کل شرکت شما و همه چیزهایی است که منتظر آن هستید.
توضیح دهید که چه کسی هستید چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید آن را به روشی ساده انجام دهید. اینجا جایی برای سر و صدا وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که در مورد افراد کلیدی تیم خود ارائه مختصری داشته باشید که مشتریان B2B در آینده با آنها ارتباط برقرار کنند. این اعتماد به نفس مدیران را برای انتخاب شما به شما خواهد داد.
3. در لینکدین فعال باشید و از آن برای تحقیق استفاده کنید.
با پیروی از بهترین روشهای LinkedIn یکی را برای تجارت خود و دیگری را برای خود ایجاد کنید. نمایه های رقبا را بررسی کنید و نمایه خود را منحصر به فرد کنید تا بین شرکت ها بیشتر منجر شود. برای مشتریان بالقوه خود که تخصص شما را نشان می دهند نظرات مفیدی بنویسید. در جوامعی که مشتریان بالقوه شما فقط به آنها علاقه مند هستند بپیوندید و شرکت کنید. علاوه بر این به یاد داشته باشید که این شبکه اجتماعی می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان بالقوه شما به شما بدهد. از آن برای یافتن نتایج و جمع آوری جمعیتی با ارزش و جزئیات دیگر استفاده کنید.
4- به خاطر داشته باشید که در هر صفحه یک فرم ثبت نام وجود دارد.
این کار باعث می شود تا مشتریانی که در آینده ثبت نام کرده اند ساده آسان و سریع باشند. علاوه بر این مانند مدل های پاپ آپ ناراحتی ایجاد نمی کند. به یاد داشته باشید هنگام ایجاد الگو بهترین روشها را دنبال کنید. آن را ایستادگی کنید و کوتاه کنید. در نظر بگیرید که چیز خاصی ارائه دهید. دکمه CTA را روشن و رنگارنگ کنید.
5- از امضای ایمیل به خوبی طراحی شده استفاده کنید.
بازاریابی ایمیل ابزاری قدرتمند برای تولید سرب B2B است و ساده ترین راه برای بهبود تلاش شما اطمینان از نمایش مشخصات مخاطب شما در زیر محتوا است. بهتر است نام نام شرکت شماره تلفن وب سایت و جزئیات پیام فوری را درج کنید. پیام رسان فوری را که محبوب ترین مشتریان بالقوه شما است انتخاب کنید. امضا را با استفاده از سیستم عامل های مختلف ایمیل امتحان کنید تا از صحت نمایش صفحه نمایش اطمینان حاصل کنید.
[ad_2]