کولر انگلیسی + آشنایی با اصطلاحات رایج کولر گازی

تهویه مطبوع به انگلیسی
امروزه نمی توان از نقش و اهمیت سیستم های تهویه مطبوع در افزایش راحتی و راحتی مصرف کننده چشم پوشی کرد. سیستم های تهویه مطابق با نیاز و کارایی در مدل های مختلفی تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. در عین حال ، کولر گازی اسپلیت یک تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که به طور گسترده در بسیاری از مناطق و مناطق آب و هوایی استفاده می شود.
کولر گازی در انگلیسی به عنوان تهویه هوا شناخته می شود. استفاده از فناوری ها و فناوری های جدید در مراحل طراحی و ساخت منجر به تولید مدل های پیشرفته و مدرن کولر گازی موسوم به کولر گازی اسپلیت شده است. بدنه این دستگاه ها از یک پانل خارجی (واحد خارجی) و یک واحد داخلی (واحد داخلی) تشکیل شده است. در نتیجه ، این مدل کولر گازی اسپلیت نامیده می شود.

آموزش | فناوری

از این لحاظ باید توجه داشت که کلمه اسپلیت یا تهویه مطبوع در انگلیسی شامل دو دسته کولر گازی اسپلیت داکت ، اسپلیت و اسپلیت است.

توزیع یکنواخت و یکنواخت هوا ، راندمان و بازده بالا ، مصرف بهینه انرژی و برق و استفاده از کولرهای گازی در مناطق مختلف کشورمان ، به ویژه در مناطق گرم و خشک ، با تمایل به افزایش همراه بوده است. علاوه بر این ، این دستگاه ها می توانند در بسیاری از سازه ها از جمله ساختمان های تجاری ، صنعتی ، اداری ، آموزشی و مسکونی نصب و استفاده شوند.

تهویه مطبوع به انگلیسی
به طور کلی ، آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات کولر گازی به زبان انگلیسی در هنگام خرید و انتخاب این دستگاه به خریداران کمک می کند. دانستن اطلاعات ، مشخصات و مشخصات فنی کولر گازی و کولر گازی اسپلیت زمینه مناسبی را برای یک خرید کامل و عملی فراهم می کند. بسیاری از خریداران از نظر شرایط و مشخصات کولر گازی خود مشکل دارند. در نتیجه ، در اینجا برخی از مهمترین اصطلاحات مربوط به سیستمهای تهویه مطبوع ، به ویژه واحدهای تهویه مطبوع آورده شده است.
1- نشانگر BTU
یکی از اصطلاحات رایج تهویه هوا در زبان انگلیسی می تواند به BTU اشاره داشته باشد. واحد گرمائی انگلیس (BTU) شاخص مهمی برای اندازه گیری ظرفیت سرمایش و گرمایش کولرهای گازی است. با یک نگاه ، BTU به عنوان واحد کار فیزیکی 1055 ژول تخمین زده می شود.
این واحد برای محاسبه و اندازه گیری تهویه سیستم های گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود. بنابراین ، نسبت Btu / hr قدرت سرمایش و گرمایش کولرهای گازی را نشان می دهد. معمولاً نرخ واحد حرارتی بریتانیا در سیستم های تهویه مطبوع با توجه به ظرفیت متفاوت است.
2- ظرفیت
ظرفیت یا ظرفیت فرد دیگر شرایط و ضریب سرعت خنک سازی و ظرفیت گرمای دستگاه را نشان می دهد. از این لحاظ ، باید توجه داشت که کولرهای گازی بسته به ظرفیت خنک کننده و با کارایی خنک کننده دستگاه از طریق اصطلاحاً ظرفیت ، با ظرفیت های مختلف تهویه از 18000 تا 60،000 طراحی و ساخته می شوند. واحد اندازه گیری ظرفیت سرمایش و گرمایش سیستمهای تهویه مطبوع btu / hr یا KW (kW) است.
3 – منطقه اقتصادی اروپا
اصطلاحات عملی و سایر مفاهیم تهویه مطبوع به انگلیسی این پارامتر عملکرد یا EER دستگاه است. اصطلاح EER مخفف Energy Efficiency Ratio است که نشان دهنده قدرت خنک کننده و خنک کننده سیستم است. تعداد زیادی که قبل از این اصطلاح ذکر شد ، مطلوب ترین و مطلوب ترین قدرت خنک کننده برای یک کولر را نشان می دهد.در نتیجه در کمترین زمان ممکن فضا خنک می شود.

4- بازتابنده
اصطلاح دیگری که بسیاری از خریداران کولر گازی همیشه با آن سر و کار دارند مفهوم اینورتر است. اینورتر یک فناوری منحصر به فرد است که در یخچال های گازی استفاده می شود و جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. در نتیجه این فرآیند ، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی و برق حاصل می شود. موتور اینورتر و فن آوری کمپرسور نیز نقش مهمی در افزایش کارایی و کارایی بخش دارد. کولر گازی اینورتر نیز در کاهش مصرف خانوار و هزینه های اقتصادی بسیار موثر است.
5- کمپرسور
سایر شرایط تهویه مطبوع به زبان انگلیسی شامل قسمت کمپرسور است. این قطعه یکی از قسمتهای اصلی و تعیین کننده کولرهای گازی است که غالباً در پنل بیرونی دستگاه قرار دارد.

فشرده سازی ، فشرده سازی و ارسال مبرد به کندانسور و اواپراتور یکی از کارهای اصلی این قسمت است. علاوه بر این ، چرخه تبرید و تولید هوای سرد و گرم برای سیستم های تهویه مطبوع از قسمت کمپرسور تأمین می شود.

6- فصل T1
T1 یکی از اصطلاحات پر کاربرد در سیستم های تهویه مطبوع ، به ویژه در سیستم های تهویه مطبوع است. این عنوان به توانایی نصب و استفاده از سیستم های تهویه مطبوع در آب و هوای معتدل اشاره دارد. در نتیجه ، کولرهای گازی T1 می توانند در دمای عملیاتی تا 43 درجه سانتیگراد کار کنند.
7- فصل T3
اصطلاح T3 می تواند از اصطلاحات و مفاهیم دیگر گرفته شود تهویه مطبوع بازگشت به مفهوم انگلیسی T3 توانایی عملکرد تهویه مطبوع را در مناطق گرمسیری یا نیمه گرمسیری ارتقا می دهد. بنابراین ، این مدل از چیلرهای گازی برای استفاده در دمای کاری بالاتر از 43 درجه سانتیگراد مناسب و مفید است.
8- کندانسور
واحد خارجی یا کندانسور قسمت مهمی از کولر گازی و اسپلیت است. این قسمت متشکل از لوله های متصل به یکدیگر است. این قسمت اغلب خارج از سازه نصب و اجرا می شود.
9- پرونده
لوله های مسی با کیفیت بالا که مبردهای خنک کننده را حمل می کنند و خنک می کنند به کوئل معروف هستند. این لوله ها در اواپراتور و قسمت کندانسور دستگاه دیده می شوند.
10- نسبت دسی بل (دسی بل)
این اصطلاح حداقل و حداکثر حجم دستگاه در حال کار را نشان می دهد. حجم کولرهای گازی در دسی بل مشخص شده است.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/air-conditioner-in-nglish/
تاریخ انتشار :
2021-03-14 10:00:54.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا